טיול ליפן

טיול ליפן: מסלול עומק תרבותי וגיאוגרפי כולל פריחת הדובדבן ביפן

16 ימים • מהים 'סטו' דרך חופי האוקיינוס השקט ועד לאלפים היפנים וחבל טוהוקו בפריחת הדובדבן ביפן הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

16 ימים

13 לילות

יבשתי

קוד טיול JL

מהים להרים ושוב לים עם נסיעה בדרך האלפינית - טיול מאורגן ליפן במסלול ייחודי שחוצה את הארץ בעונת האביב ופריחת הדובדבן. מהערים הגדולות טוקיו וקיוטו לכפרים הקטנים, מדרך האלפים היפנים ועד חבל טוהוקו וחופי האוקיאנוס השקט. הטיול בטוהוקו יאפשר לנו הצצה ליפן אחרת, הכפרית והפחות תיירותית. יפן טהורה וטבעית כפי שהייתה בעבר. נראה את הנוף האנושי, האדריכלות המסורתית, הטבע והחקלאות שבולטים ביופי ובאותנטיות. תרבותה העממית של יפן נשמרת מאות שנים באירועים ופסטיבלים שנערכים בכל עונות השנה ובעיקר בחודשי האביב והסתיו - עונות הקציר והזריעה.

יפן ״ארץ השמש העולה״, היא קיסרות עתיקה, מדינת איים עם הרי געש פעילים ונופים מרהיבים המעניקה למטיילים חוויה תרבותית יוצאת דופן ומעניינת ביותר. יפן המשלבת קידמה ועוצמה תעשייתית יחד עם תרבות מסורתית, אסתטיקה, ניקיון ודרך חשיבה שונה ואחרת מהמערב. תרבותה משלבת בין מסורת לקדמה, בין מודרני לעתיק, בין עבר והווה, עם היסטוריה עתיקה ומרשימה ועתיד מורכב. בסיורנו נבקר ונתרשם מהדברים הייחודים ליפן. נבקר בערים היסטוריות עתיקות, בערים מודרניות חדשניות, נגיע להירושימה הידועה ממלחמת העולם השנייה, נטפס על הרי געש ונהנה מהטבע המרהיב לחופי האוקיאנוס השקט ובאלפים היפנים. נעבור בכפרים ששומרים על צביון ומראה מסורתי, נפגוש מקומיים, נאכל אוכל מקומי ונכיר את התרבות העממית של יפן שנשמרת מאות שנים ואת תפיסת החיים הפילוסופית של הבודהיזם.

היפנים מעריצים את עונות השנה ואת עונת האביב ופריחת הדובדבן בפרט. ברחבי יפן מאות אלפי עצי דובדבן מזנים שונים ובצבעים שונים. בתקופת הפריחה רבים יוצאים לחגוג בטבע מתחת לעצים הפורחים. תקופת הפריחה נקראת ביפנית סאקורה. הפריחה ואף הקמילה הם מסמלי התרבות היפנית ומופיעים באומנות, בציור, בספרות ובשירה. בטיול נראה איך באים לידי ביטוי האסתטיקה והיופי בגני המקדשים העתיקים, באומנויות המסורתיות, בכפרים בהרים, בערים מודרניות ובמבנים עתידניים, באריזות המתנה ובירקות בסופרמרקט. בהתאמה לעונות השנה, לתפקידו של הטבע בחיים ולאמונות דתיות ופילוסופיות. הטיול המאורגן ליפן יתמקד במפגש עם הטבע והתרבות היפנית דרך האנשים, המקומות, הדרכים האוכל, הדת והאסתטיקה.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
• מסלול מקיף שכולל את תרבותה המסורתית וההיסטוריה של יפן יחד עם המודרניות שלה

• חוויה של אחד מפלאי הטכנולוגיה היפנית: נסיעה ברכבת הקליע המפורסמת, מהמהירות בעולם, במקום נסיעות באוטובוס
• הטיול אינו מסתפק בציר טוקיו - קיוטו, אלא מאפשר התרשמות ממרחביה של יפן ומהטבע שלה
• לינה בבתי מלון בדרגת תיירות ראשונה, הבדל משמעותי באיכות הטיול לעומת מלונות בדרגת תיירות טובה (שלושה כוכבים)
• כלכלה על בסיס חצי פנסיון (ארוחת בוקר וארוחות נוספות ערב או צהריים במסעדות או במלון)
• דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
• בכל הסיורים: מדריך ישראלי מקצועי, מנוסה ומיומן בנוסף למדריך יפני מקומי

• טיפים לנותני השירותים השונים כלולים במחיר
• שתייה קלה ללא הגבלה בארוחות הערב בבית המלון בטוקיו
• ביקור בעיר מצומוטו - ”שער הכניסה” לאלפים היפנים 
• ביקור מרגש ב"בית שלום" וכן מופע פולקלור יפני לצד ביקור במוזיאונים שונים
• שני לילות בבית מלון באזור האלפים היפניים
• מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי המדריכ/ה במהלך הטיול

• הטיול מאפשר טעימות של מגוון מאכלים. אנחנו מקפידים על איזון בין מאכלים יפניים לבין אוכל מערבי במסעדות ובבתי המלון
• הדרך האלפינית - מעבר הרים מרהיב ביופיו אשר חוצה את האלפים היפנים הצפוניים
• תכנית מלאה ללא סיורי אופציה

אולי גם יעניין אתכם קרוז ליפן

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

ימים 1+2 תל אביב – יעד ביניים – אוסקה - קיוטו

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסה דרך יעד ביניים אל אוסקה אליה נגיע ביום שלמחרת. ננחת באוסקה ממנה נצא בנסיעה לקיוטו – עיר הבירה הקיסרית, המהווה עבור רוב המטיילים בה, את אחד משיאיו של כל טיול ליפן. היא שימשה כבירתה של יפן למעלה מאלף שנים, מן המאה השמינית ועד למאה התשע עשרה, ומשמרת את אופייה הייחודי של העיר עם מאות מקדשים ומבנים היסטוריים, השזורים בין גנים מופלאים, רחובות ציוריים ושווקים צבעוניים עם המאכלים הססגוניים הצבעוניים המאפיינים את הבירה העתיקה. במלחמת העולם השנייה החליטו בעלות הברית לא לפגוע בעיר על מנת לשמר את המקדשים והארמונות  והיום רוב העיר נחשב אתר מורשת של אונסק”ו. אם ההגעה לקיוטו נבקר פביליון הזהב, שמהווה סמל לארכיטקטורה היפנית המסורתית, לצידה של בריכת ההשתקפות אשר מקנה לו נופך עוצר נשימה. בהמשך ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בקיוטו.

יום 3 קיוטו - טירת ניג’ו – שביל הפילוסופים - תצוגת קימונו - ביקור בקהילת "בית שלום"

לאורך היום נסייר באתרים שונים ברחבי העיר ברגל ובאוטובוס. נבקר בטירת השוגון, טירת ניג’ו, טירה מרשימה המוגנת ב”רצפת הזמיר” אשר משמיע חריקות הדומות לציוץ ציפורים כאשר דורכים עליה כמערכת אזעקה. נצעד להנאתנו בשביל הפילוסופים, דרך פסטורלית ומרוצפת אבן המתפתלת דרך מקדשים קטנים ושלווים ולאורכה עצי דובדבן רבים ותעלת מים. נבקר בסאנג’וסאנגנדו – המקדש שבו 1001 פסלים זהים של האלה קאנון הערוכים בשורות בתוך האולם המוארך ובוהקים באור קלוש. אחה”צ נבקר בתצוגת קימונו ולקראת ערב ניסע לקבלת פנים חמה מקהילת “בית שלום” (מותנה באישור). לינה בקיוטו.

יום 4 קיוטו - נארה – מקדש טוֹדַאיג’י - מקדש ריואנג’י - מופע פולקלור ברובע גיאון

הבוקר נצא בנסיעה אל העיר נארה. העיר נוסדה בשנת 710 והייתה בירתה הראשונה של יפן. היא נחבאת בצילה של אחותה הגדולה קיוטו, אך אינה יפה פחות ממנה. זוהי עיר עתיקה מוקפת גבעות מיוערות, ובה מתחמי מקדשים יפים ומבני עץ עתיקים, ושומרת על מעמדה כמרכז רוחני. נבקר במקדש טוֹדַאיג’י – בנין העץ שהוא, כנראה, הגדול בעולם, ובו שוכן הבודהה הגדול ביפן. נפגוש באיילים אשר לפי אגדה עתיקה, הובאו לעיר על ידי אל, ומאז הם מגינים על העיר ועל המדינה. נחזר לקיוטו ונשוטט בגנים המרהיבים ובגן הסלעים המיוחד של מקדש ריואנג’י, המבטא את עקרונות הזן. אחה”צ נבקר ברובע גיאון, רובע הגיישות. באביב מתקיימים בקיוטו מופעי מחול ופולקלור שנחשבים למופעים הטובים ביותר ברחבי יפן. המופעים מהווים המשך רצוף למסורת תרבותית שהחלה כאן ב-1873. ברובע גיאון נבקר במופע פולקלור מקומי שמשלב מספר אומנויות מסורתיות, ומופעים קצרים שנועדו ללמד על התרבות העממית והקיסרית. טקס תה, סידור פרחים (איקבנה), תאטרון עממי כפרי, תאטרון הבובות – בונארקו – שנמצא ברשימת יצירות המופת התרבותיות של אונסק”ו, נגינה ושירה בכלים עתיקים, וכן ריקוד, שבו משתתפות רקדניות וגיישות הלבושות בקימונו המהודרים שמבצעות את ריקוד פריחת הדובדבן עם דגש על האופי העדין של המבצעות והחן של תנועותיהן. לינה בקיוטו.

יום 5 קיוטו - נסיעה ברכבת הקליע להירושימה – האי מיאג'ימה - פארק ומוזיאון השלום – מפעל מזדה

היום נחווה את אחד הסמלים המיוחדים של יפן, כאשר ניסע ‘ברכבת הקליע’ המהירה, השינקנסן, בדרכנו להירושימה. מאז נפתחה מסילת השינקנסן בשנת 1964 התפתחה רשת הרכבות, שמהירותן מגיעה ל- 300 קמ”ש, קווי הרכבת הם העמוסים בעולם עם תנועה של ממיליארדי נוסעים בשנה. בהירושימה, נשוט במעבורת לאי מיאג’ימה – “אי המקדשים”, אשר הוכר על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמי, ונחשב לאחד משלושת אתרי הנוף היפים ביפן. נבקר במקדש ”הצף” היפיפה איצוקושימה הבנוי בחלקו בים. נבקר בפארק השלום ובאנדרטת השלום וכן במוזיאון האטום שהוקמו אחרי סיום מלחמת העולם השנייה. זהו פארק מיוחד אשר נועד להנציח את אשר עבר על הירושימה ותושביה ברגע הטלת הפצצה האטומית ובתקופה שלאחר מכן, במהותו הפארק מסמל את השאיפה להשגת שלום עולמי, מרגש במיוחד פסל הילדה עם העגור המסמל ביפן אריכות ימים . נבקר (בהתאם לאישור) גם במפעל המכוניות מזדה שנמצא בעיר משנת 1920. במוזיאון המפעל נראה את היסטורית מזדה  ממכוניות עתיקות ועד לטכנולוגיות עכשוויות וחידושים עתידיים. נוכל גם להתרשם מחלק של פס היצור וההרכבה של המכוניות. לינה בהירושימה.

יום 6 הירושימה – נסיעה ברכבת הקליע לנגויה - ביקור בכפר הולדתו של צ'יאונה סוגיהארה - האלפים היפניים - טקיאמה

נצא בבוקר מהירושימה ברכבת הבולט המהירה לנגויה. מנגויה נמשיך בנסיעה נופית בהרי האלפים היפניים. נעצור לביקור מרגש בכפר הולדתו של צ’יאונה סוגיהארה קונסול יפן בליטא שהציל יהודים רבים במלחמת העולם השנייה. נמשיך עד לטקיאמה, עיר קטנה יפיפייה ששמרה על אופייה העתיק, ובה התפתחה תעשיית עץ, שהביאה את עבודות גילופי העץ לשיאים אמנותיים. נטייל ברובע העתיק והשמור של טקאימה, עם החנויות המסורתיות ומבשלות יין האורז- הסאקה. לינה באזור טקיאמה.

יום 7 טקיאמה – שיראקאווה גו

נבקר בשוק הבוקר של העיר בו נמכרת תוצרת כפרית משובחת, מזכרות, מלאכות יד, אלכוהול וממתקים. באזור העתיק בעיר נבקר במבנים מיוחדים בהם מאוכסנות מרכבות ענק מקושטות ומרהיבות, שמשתתפות באביב ובסתיו, בפסטיבלים גדולים שמתקיימים בעיר. בפסטיבל מוסעות בעיר המרכבות המהודרות הנקראות יָאטַאי, המרכבות הן יצירות אמנות תרבותית יקרות ערך, המעוטרות בפיתוחי עץ או עיטורי מתכת ובהן רוחות האלים. נמשיך לשיראקאווה-גו, כפר מסורתי שנמצא ברשימת אתרי מורשת העולם של אונסק”ו. הכפר יושב בחיק האלפים היפנים ובו נראה את בתי האיכרים שנבנו בצורה ייחודית המתאימה לאקלים במקום. נראה את גגות הקש המשופעים בחדות המאפיינים את הבתים, שצורתם מזכירה הצמדת כפות הידיים בתפילה. נבקר גם באחד הבתים, כדי להתרשם מאורח החיים בכפר. בהמשך נחזור למלוננו. לינה באזור טקיאמה.

יום 8 הדרך האלפינית – במסלול טאטיאמה קורובה – מצומוטו

היום נצא לאחד מהמקומות המיוחדים ביותר בהם אפשר לחוות את הטבע הנפלא של יפן – הדרך האלפינית. מעבר הרים מרהיב ביופיו אשר חוצה את האלפים היפנים הצפוניים, לאורכה של הדרך נשקפים נופים מדהימים של רכס הרי טאטיאמה. המסלול נפתח ביוני 1971 לאחר שנבנה תוך שמירה על הסביבה הטבעית והאקולוגיה הייחודית למקום, ומאפשר להנות מתצפיות מדהימות על נופים עוצרי נשימה. הדרך היפיפייה, חוצה את ההרים והפסגות ומגיעה לגבהים באמצעות מערכת תחבורה משוכללת שכוללת נסיעה ברכבת, ברכבל, באוטובוס ובמכונית חשמלית, וכן הליכה דרך מנהרות, למרגלות הרים ומעל סכר. מעבר ההרים פתוח רק מספר חודשים בשנה. בתקופה שבה הוא פתוח, מגיעים אלפי מבקרים, ברובם יפנים, לראות את הטבע העוצמתי. המסלול האלפיני מציע חוויות שונות בהתאם לעונה בה מגיעים. באביב אפשר ליהנות מהפריחה המרשימה, בקיץ לצפות בסכר קורובה המרשים ובסתיו ניתן לראות את עלי השלכת ולהנות מהשלג הראשון המגיע לקראת חודש נובמבר. שיאה של הדרך הוא המעבר במסדרון של שלג אשר נערם והצטבר במהלך החורף. לינה במצומוטו.

יום 9 מצומוטו – טירת מצומוטו - חוות ווסאבי - ניקו

יום “בסמליה” של יפן. בשעות הבוקר נטייל בעיר היפה מצומוטו “השער לאלפים היפניים” ובה רחובות ציוריים עם בתים עתיקים מבהיקים מלובן. נבקר בגני הטירה הסמוראית, טירת “העורב” השחורה שנבנתה במאה ה 16 ואחת מן הטירות השמורות ביותר ביפן. בהמשך ניסע לחוות וואסבי שנמצאת באזור כפרי בין ההרים שבה מגדלים את שורש החזרת היפנית במי הפשרת שלגים. נמשיך בנסיעה מזרחה בדרכים צדדיות באזורים כפריים לעבר עיר המקדשים ניקו. לינה באזור ניקו.

יום 10 ניקו – קומפלקס מקדשי טושוגו - מפלי קגון - הר זאו

היום נצא לטיול בניקו השוכנת בלב נופים של הרים, יערות ומפלים. בראשית המאה ה-17, בתום מלחמת האזרחים, איחד השוגון את יפן וקבע את בירתו באדו, היא טוקיו של היום. בניקו נמצא קברו של השוגון במכלול המקדשים הגדול והמפואר ביפן. המקדשים ועבודות גילוף העץ במתחם מרשימים ומיוחדים והיער המקיף את המקדשים מוסיף לאווירה המיוחדת. נערוך ביקור בקומפלקס מקדשי טושוגו ונראה את דמויות שלושת הקופים המוכרים. לאחר מכן ניסע לביקור למרגלות הר הגעש באגם צוזנג’י ובמפלי קגון המרשימים. לאחר ביקורנו נצא בנסיעה צפונה לכיוון הר זאו. לינה באזור הר זאו.

יום 11 הר זאו – "אגם חמשת הצבעים" - כפר השועלים - סנדאי

אחרי עליה תלולה בכביש מפותל נגיע לפסגת הר הגעש זאו ולאגם אוקמה המיוחד. האגם שוכן בלוע הר הגעש מהפעילים באזור טוהוקו. צבע מי האגם נע בין טורקיז טהור לכחול עמוק, בהתאם לתנועת העננים ומזג האוויר. צבע המים המשתנה, יחד עם צבעי הסלעים מסביב, האדמה האדומה, נתנו לאגם את השם “אגם חמשת הצבעים”. בהמשך היום נבקר בכפר השועלים מקום קסום יוצא דופן ומוזר שבו חיים כ 200 שועלים. אחה”צ נגיע לסיור בעיר סנדאי השוכנת לחוף האוקיאנוס השקט. לינה בסנדאי.

יום 12 שיט מפרץ מצושימה הציורי – נסיעה ברכבת הקליע לטוקיו - שינג’וּקוּ

לפנינו יום מגוון ומעניין. ניסע למפרץ מצושימה שבו כ-250 איים עטורים עצי אורן, שצמחו בזוויות מעניינות בשל הרוחות החזקות במפרץ. נצא לשייט במפרץ הציורי, בין האיים הקטנים והמיוחדים הפזורים בו. מקבץ איי מצושימה נחשב עד היום אחד משלושת המראות היפים ביותר ביפן. מצואו באשו, מגדולי משוררי ההאיקו במאה ה- 17 חיבר שיר מפורסם על מצושימה, שבו הוא מתאר את התפעלותו מהמראות היפים. בהמשך נחווה בילוי מקומי אותנטי לתקופת הפריחה, שיט בסירת עץ בנהר בנוף הפראי ובאווירה קסומה. לקראת אחה”צ נחזור לסנדאי ונעלה על הרכבת הבולט המהירה לטוקיו. בהגעה ניסע לרובע הססגוני והסואן שינג’וּקוּ, נראה את גורדי השחקים, ובראשם המבנה המרשים של עיריית טוקיו משנות התשעים של המאה הקודמת, פנינה ארכיטקטונית של הארכיטקט הנודע קנזו טנגה, שעלות בנייתו הייתה למעלה ממיליארד דולר. לינה בטוקיו.

יום 13 טוקיו - מקדש מיג'י – רובע שיבויה- רובע גינזה - אודייבה – תצפית ממגדל פוג'י

טוקיו היא ללא ספק אחת הערים היפות והמרתקות במזרח הרחוק: בירתה של יפן והמרכז הכלכלי והתרבותי. חרף היותה כרך תוסס ומודרני עם גורדי שחקים ומרכזי קניות ועסקים, מצליחה הבירה היפנית לשלב בין מודרניזציה מחד למסורת מאידך. לצד הבניינים העצומים עטורי הפלדה והזכוכית אפשר לראות גם בתי עץ, חנויות לממכר מזכרות מיוחדות ומסעדות קטנות וצנועות המגישות אוכל יפני מסורתי. עיר גדולה ומודרנית בניחוח יפני אוריינטלי. העיר לא נחה לרגע, עיר ללא הפסקה. טוקיו מהממת את המבקר בה בקצב החיים המסחרר, בקו הרקיע עמוס גורדי שחקים המעוצבים בחדשנות, בטכנולוגיה המפותחת ובמערכת תחבורה ציבורית שנחשבת לטובה בעולם, במרכזי הקניות העצומים, ברחובות הסואנים, בלבוש יוצא הדופן של חלק מבני הנוער והצעירים. בהשלמה מלאה, יש בה גם גנים יפהפיים, שמציעים רוגע ושלווה, עם אפשרות להתפעם מפריחת דובדבן עדינה באביב ומשלכת מרהיבה בסתיו. בשילוב האוכל היפני המשובח והאסתטיקה היפנית הידועה מתקבלת אחת הערים המרתקות בעולם.

טוקיו נחשבת לאחד האזורים הצפופים בעולם. בעיר חיים למעלה מ-12 מיליון תושבים, שהם כעשירית מאוכלוסיית יפן. כ-14 אלף נפש לקילומטר רבוע. בטוקיו רבתי מתגוררים קרוב ל-34 מיליון תושבים, שהופכים אותה למטרופולין המאוכלס בעולם. נצא לסיור בטוקיו, העיר שלא לוקחת הפסקות מהחיים ונתרשם מהשילוב המופלא של מסורת וקדמה בתרבות במסחר ובבנייה. נתחיל את הבוקר במקדש מייג’י ונלך בפארק המרהיב שנבנה לכבוד הקיסר המיתולוגי של יפן, אשר החליט באומץ להפוך את יפן למדינה מערבית מודרנית לאחר 300 שנה שגבולותיה נסגרו ליציאה וכניסה. ניסע אל מרכזו של הרובע התוסס והמהפנט “שיבּוּיה”  המוכר בזכות הצומת הסואן אותו חוצים רבבות מדי יום. נסייר ברובע הקניות של טוקיו: גינזה – אזור הקניות והבילויים המפורסם ביותר בטוקיו, והיקר ביותר. נמשיך לאודאיבה, אי מלאכותי חדיש שנבנה בשנות ה 90, במפרץ טוקיו. נחצה את גשר “קשת בענן” ממנו נשקף נוף קו הרקיע של העיר ונבקר בבניין הטלוויזיה של פוג’י הבנוי בסגנון עתידני. לינה בטוקיו.

יום 14 טוקיו - האקונה – שיט באגם אשי - עליה ברכבל לתצפית - תצפית על הר פוג'י - מוזיאון הפתוח לאמנות

לפנינו יום מרתק באזור הר פוג’י, ההר מקודש ומהווה סמל דתי ותרבותי, מסמליה של יפן העתיקה והמודרנית. האקונה, היא עיירת מעיינות חמים השוכנת בלב הגבעות למרגלות הר הגעש, ומהווה חלק מהפארק הלאומי המרשים -“פוג’י האקונה-איזו”. הפארק משמש לנופש מאז המאה התשיעית, הודות לשיפעת המעיינות החמים והסיכוי לצפות בהר הפוג’י. נשוט באגם אשי שנמצא למרגלות ההר ונטפס ברכבל לתצפית על עמק וולקני פעיל, עמק “הרתיחה הגדולה”, אזור מרהיב של פליטת גזים גופרתיים מהאדמה ונחזיק אצבעות שמזג האוויר יאפשר לצפות לעבר הר פוג’י. נבקר במוזיאון הפתוח לאמנות, שנמנה עם המוזיאונים הטובים בעולם. מוצגות בו מיטב עבודות הפיסול של גדולי האמנים היפניים והבינלאומיים, בניהם פיקסו והנרי מור, כשהן שזורות בנוף הטבע בשלמות מדהימה. לינה בטוקיו.

יום 15 טוקיו - ביקור במוזיאון הלאומי – פארק אואנו – טיסה ליעד ביניים – תל אביב

בשעות הבוקר נבקר במוזיאון הלאומי שבו אוסף עצום של פריטי ארכיאולוגיה ואומנות, ונטייל בפארק אואנו המרהיב שבתוכו שוכן המוזיאון. לקראת שעות הצהריים ניפרד מיפן, בדרכנו אל שדה התעופה שליד טוקיו לטיסתנו בחזרה ארצה דרך יעד ביניים.

יום 16 נחיתה בתל אביב

במהלך שעות היום ננחת בתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד ביניים 9:20 שעות
יעד ביניים אוסקה 3:50 שעות
טוקיו יעד ביניים 4:55 שעות
יעד ביניים תל אביב 12:40 שעות

יפן בתקופת פריחת הדובדבן

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
JL01 מרץ 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בנתיב: תל אביב - יעד ביניים - אוסקה , טוקיו - יעד ביניים - תל אביב.
  • לינה בבתי מלון בדרגת תיירות ראשונה.
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון (ארוחת בוקר וארוחות נוספות ערב או צהריים במסעדות או במלון).
  • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים).
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ברוב בתי המלון ביפן, בחדרים הזוגיים, המיטות הנן מיטות נפרדות והחדרים באופן כללי קטנים.

  • לתשומת ליבכם מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ 40 דקות ברצף. בחלק מהאתרים ישנה בעיית נגישות. במקדשים ובאתרים ההיסטוריים שאנחנו מבקרים בהם יש גנים גדולים. הכניסה והיציאה מאתרים אלו היא דרך הגנים, דבר המצריך הליכה ארוכה. כמו כן, השבילים בדרך כלל הינם שבילי עפר או חצץ, מה שמקשה על ההליכה ואינו מאפשר שימוש בהליכון ו/או כיסא גלגלים.

  • *לרכבת המהירה אין אפשרות לעלות עם קלנועית ו/או סקוטר ממונע.
  • *בכל המקומות שנבקר בהם אפשר למצוא אוכל מערבי אבל יש לדעת כי יתכן ובאזורים כפרים יהיו מקומות שבהם יהיה מבחר מצומצם.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • מקדש מייג'י, רובע "שיבויה", רובע גינזה, הרובע הסואן שינג’וּקוּ והמוזיאון הלאומי בטוקיו
  • ביקור בקומפלקס מקדשי טושוגו, אגם צוזנג'י ומפלי קגון בניקו
  • שיט באגם אשי (Ashi) בהאקונה
  • ביקור במוזיאון הפתוח של האקונה - אחד המוזיאונים הטובים בעולם
  • הר פוג'י – אחד מסמליה של יפן
  • פביליון הזהב, רובע גיאון (רובע הגיישות) ומקדש סאנג’וסאנגנדו בקיוטו
  • המקדש "הצף" איצוקושימה, פארק השלום ומוזיאון פצצת האטום באי מיאג'ימה
  • נסיעה ברכבת הקליע להירושימה - אחד הסמלים המיוחדים של יפן
  • ביקור בשיראקאווה-גו, כפר מסורתי שנמצא ברשימת אתרי מורשת העולם של אונסק”ו
  • ביקור במצומוטו העיר שנחשבת לשער הכניסה לאלפים היפנים
  • ביקור במקדש טוֹדַאיג’י בנארה – בנין העץ שהוא כנראה הגדול בעולם
  • הדרך האלפינית - מעבר הרים מרהיב ביופיו אשר חוצה את האלפים היפנים הצפוניים
  • טיול בניקו השוכנת בלב נופים של הרים, יערות ומפלים
  • ביקור בפסגת הר הגעש זאו ובאגם אוקמה המיוחד "אגם חמשת הצבעים"
  • שיט במפרץ מצושימה הציורי

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  טוקיו קיוטו
אפריל 17° 19°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול ליפן: מסלול עומק תרבותי וגיאוגרפי כולל פריחת הדובדבן ביפן   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

16 ימים • מהים 'סטו' דרך חופי האוקיינוס השקט ועד לאלפים היפנים וחבל טוהוקו בפריחת הדובדבן ביפן
לוגו של וואטסאפ