שייט בנהר הדואורו

10 ימים • כולל לילה בליסבון ו-7 לילות שייט בספינת הנהר Douro Queen הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RDUL

פורטוגל היפה - השכנה הקטנה, הצנועה והביישנית בחצי האי האיברי (לצד ספרד הגדולה) מציעה לנו מגוון של אתרים ונופים מרהיבים. מליסבון, הבירה היפה השוכנת על נהר הטז'ו, דרך עיירות מבוצרות כמו אובידוש או עיירות דייגים כמו נזארה, מנזרים וכנסיות, אתרי עליה לרגל ויהודים אנוסים שהסתירו את יהדותם במשך שנים רבות. נתחיל את הטיול המאורגן לפורטוגל בביקור בעיירות הנמצאות בסמוך לליסבון. לאחר מכן נמשיך בשייט מרגיע ומענג מהעיר פורטו, שבה עובר נהר הדואורו ונשפך בסמוך לה באוקיינוס האטלנטי. לאורך הנהר, בדרכו מערבה - ערוצים בעלי בקעים תלולים, כשעל מורדותיהם כרמים שופעים המהווים חלק מ"דרך היין של פורטו" (המקבילה הפורטוגלית ל"'דרך היין הצרפתית באלזאס" או ל"דרך היין הגרמנית").

השייט בנהר הדואורו מתחיל ומסתיים בבירת הצפון, פורטו היפה, אותה נפקוד ונראה ביום האחרון לשייט. נמשיך אל פנים הארץ, מזרחה, עד לגבול עם ספרד ואף נצא ונבקר בעיר האוניברסיטאית הנודעת סלמנקה (ספרד) וכן נבקר בכפרים ציוריים פורטוגליים, בארמון מתיאוס הנודע ביין רוזה המיוצר במקום ואף נפקוד אתר עליה לרגל מאוד ידוע בפורטוגל.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב": 

  • לילה בליסבון בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • ביקור בעיירה הציורית אובידוש 

במהלך השייט תוכלו ליהנות ממגוון פינוקים:

  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים בארוחות
  • בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי ארוחת הצהריים והערב. כל הארוחות מוגשות במסעדה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

יום 1 תל אביב – ליסבון ואתריה

נמריא בשעות הבוקר המוקדמות בטיסה ישירה לליסבון, בירת פורטוגל. ניסע לסיור הכרות ראשוני בעיר הבירה ליסבון, הממוקמת על 7 גבעות. נערוך תצפית מפארק אדוארד ה-7 ומשם ניסע לאורך שדרות החירות. נוכל לצפות על הכיכרות היפות והחשובות המעטרות ומספרות את ההיסטוריה של העיר התחתית הממוקמת בין 2 גבעות. נבקר בכיכר רוסיו ולצידה נראה את האנדרטה לזכר היהודים שנאלצו להמיר את דתם במירמה ובכוח. ברובע בלם (על שם בית לחם) נבקר בכנסיית מנזר ג’רונימוס המרשימה בסגנונה המנואליני וכן נצפה על מגדל בלם ועל אנדרטת המגלים. ניסע למלון למנוחה והתארגנות. לינה בליסבון.

יום 2 אובידוש – נזארה – אלקובסה - פורטו – עליה לספינת הנהר

נעזוב את בית המלון ונצא בנסיעה צפונה. נחלוף ונבקר באובידוש (Obidos) הציורית, מוקפת החומה ושער האריחים הכחולים, האז’ולז’וש שנשתמרו.בהמשך נעבור במצוק ובעיירת הדייגים והנשים המצפות לבואם מהים – נזארה (Nazaré). נמשיך לעיר אלקובסה ונבקר במנזר ובכנסיית אלקובסה, אחד מן המונומנטים הגותיים מנואלינים היפים ביותר בפורטוגל. בכנסייה נמצאים קבריהם של רומאו ויוליה הפורטוגזים הלוא הם המלך פדרו הראשון ושל אינס דה קסטרו פילגשו. במשך מאות שנים היה למנזר תפקיד חשוב ביותר בתרבות הפורטוגזית.משם נמשיך בנסיעה אל פורטו שבצפון פורטוגל. בהגעה ניסע לנמל העגינה בוילה נובה דה גאיה, שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הבאים. לינה בספינת הנהר.

יום 3 פורטו – קאלדאס דה ארגוס (Caldas de Aregos) – תחילת השייט בנהר הדואורו

הבוקר נצא מוילה נובה דה גאיה, אזור מחסני היין השוכנים על שפת נהר הדואורו, לסיור ראשוני בעיר פורטו. העיר נחשבת לפנינה היסטורית, מלאת חיים, המשלבת בין נופים קלאסיים עוצרי נשימה, תרבות עשירה, רומנטיקה ובעיקר ידועה בזכות יין הפורט המעולה הקרוי על שמה. נתחיל בסיור רכוב ונצפה על הבניינים האייקוניים של העיר.נבקר בקתדרלת Se Catedral,ובתחנת הרכבת הידועה סן בנטו שציורי האז’ולזוס שלה מתארים את ההיסטוריה של פורטוגל. נראה את בית העירייה המרשים של העיר כן נחצה את הנהר לוילה נובה דה גאיה – שם נוכל לטעום מיין הפורט המפורסם באחד ממרתפי היין הנמצאים ברובע זה. בשעות הצהריים נתחיל בהפלגה על נהר הדואורו ונוכל להנות מהנופים הנהדרים הנשקפים מחלונות ומסיפון האוניה. לינה בספינת הנהר..

יום 4 קאלדאס דה ארגוס - פינייאו – קאזה מתיאוס

נבלה בוקר שקט בספיגת יופיו של נהר הדואורו בעת שנפליג לכיוון פינייאו (Pinhao) עם ההגעה,נצא לראות את תחנת הרכבת המיוחדת הקיימת בעיר והמתעדת באריחים המפורסמים, האז’ולז’וס, את עבודת הכורמים ונופי העמק היפהפיים. משם נמשיך ונעפיל דרך נופים עוצרי נשימה ל’קוינטה דה אווסאדה’ שם נהנה מארוחת צהרים באוירה של יין, כרמים,סיפורים ועוד…אחר הצהרים ניסע לביקור בארמון מתיאוס ובגנים היפהפיים והמאוד מיוחדים מסביב (Casa de Mateus). במקום ייצרו בעבר גם את יין מתיאוס,יין רוזה מאוד מפורסם. לינה בספינת הנהר.

יום 5 פינייאו - ברקה ד'אלבה – קשטלו רודריגו

בוקר של שייט נכון לנו שבו נוכל להנות מנופי עמק הדואורו ולראות את השתנות הנוף ככל שאנו מתקרבים לגבול בין פורטוגל לספרד, כשהדואורו מהווה חלק מהגבול.אחר הצהרים נצא לסיור בקשטלו רודריגו, מצודה שהשתמרה על החומות המקיפות אותה מאז המאה ה16 ומהן נוכל להתרשם במבט אל המצודה כשנתקרב למקום.נראה את הרחובות הצרים, את בית המושל שנחרב , הכנסיה הקטנה שהשתמרה במקום ועוד. נתוודע גם לסיפור יהדות קסטלו רודריגו ונראה את מעט השרידים ששרדו. לקראת ערב נחזור לספינה. לינה בספינת הנהר.

יום 6 בארקה ד'אלבה/וגה דה טרון - סלמנקה (ספרד)

נצא בבוקר ממקום העגינה (על הגבול בין שתי המדינות) לאתר המורשת העולמית של אונסק”ו, סלמנקה.העיר מכונה “העיר הזהובה” לציון צבע בתיה.נטייל בעיר העתיקה ונראה את בנייני האוניברסיטה ואת הקתדרלה המרשימה בסגנונה הפלטרסקי-גותי. נמשיך ל-‘פלאסה מאיור’,הכיכר המרכזית בעלת הצורה המרובעת ובדרך נתרשם מהכיכרות ומ”בית הצדפות”.נאכל ארוחת צהריים במסעדה מקומית,ולקראת ערב נשוב לספינה ב-בארקה ד’אלבה (Barca d’Alva). לינה בספינת הנהר.

יום 7 פוצ'יניו (Pocinho) – למגו - רגואה

אחרי הצהרים נצא לביקור בלאמגו (Lamego), אחד ממוקדי העלייה לרגל העיקריים בפורטוגל. נעלה ונראה את כנסיית ‘סנטה מריה דל רמדיוס’ ואת גרמי המדרגות המפורסמים במקום ומשם נרד למרכז העיירה ונראה את הקתדרלה המקומית וכן נשוטט בשדרה הראשית. לינה בספינת הנהר.

יום 8 רגואה - פורטו

הבוקר נצא מרגואה ונגיע לפורטו על מנת להמשיך ולהנות מאתריה.היום יוקדש להמשך הביקור בפורטו (Porto) היפהפייה,הידועה במסורת רבת השנים שלה.נבקר ונתרשם מארמון הבורסה היפהפה שבו מככבים סגנונות רבים ובנוסף, נפקוד את רובע ריביירה השוכן על גדת הנהר ולא נשכח גם לבקר במדרחוב סנטה קתרינה ההומה.בהמשך, נחצה את נהר הדואורו ל’וילה נובה דה גאיה’ (Vila Nova de Gaia) השוכנת דרומית לפורטו מעברו של הנהר שם נפגוש את ספינתנו. לינה בספינת נהר.

ימים 9+10 פורטו – ליסבון - טיסה לתל אביב

ניפרד מספינת הנהר ונצא בנסיעה  לשדה התעופה שליד ליסבון ממנו נצא בטיסה דרך יעד ביניים לתל אביב, אליה נגיע בשעות הבוקר המוקדמות שלמחרת.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ליסבון 6:00 שעות
ליסבון ציריך 2:50 שעות
ציריך תל אביב 3:45 שעות

נהר הדואורו בפורטוגל

מטיילים ממליצים

"נהניתי מאד מהארגון, הכל התנהל בסדר מופתי ומדויק, מיוחד אני רוצה לציין את המדריכה: על הידע, הארגון, הדאגה לכל אחד ועל היחס האישי שנתנה לכל חבר בקבוצה"
גרישמן מלכה

"חזרנו נפעמים. יש בלבנו רק מילים טובות על החברה, על הארגון ועל הביצוע, ובמיוחד ברצוננו להודות למדריכה, יישר כוח לחברה ולמדריכה, שהפכה את הטיול לחוויה יוצאת דופן"
רפי ודליה צימרמן

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RDUL 12/06/2024 21/06/2024 €3635 €1380

מקומות אחרונים 

טרם נקבע נאוה שטיינברכר מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לאדם בחדר זוגי בקומה האמצעית.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת פרטית בקומה העליונה בתוספת 670 € לאדם בחדר זוגי, 1230 € לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת TAP וסוויס בנתיב: תל אביב - ליסבון, ליסבון - ציריך - תל אביב.
  • לילה בליסבון בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • ארוחת צהריים במסעדה מקומית בסלמנקה.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים בארוחות.
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יינות אדומים ולבנים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי ארוחת הצהריים והערב.
  • במהלך השייט: קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על ספינת הנהר.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מיסי נמל (עשויים להשתנות).
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם €10 לאדם ללילה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט בספינת הנהר Douro Queen
  • ביקור בעיירה הציורית אובידוש (Obidos)
  • כנסיית 'סנטה מריה דל רמדיוס' והקתדרלה המקומית בלאמגו
  • ביקור בקסטלו רודריגו - כפר יפה בעל צביון מתקופת ימי הביניים
  • סיור בסלמנקה - אתר מורשת עולמי של אונסק"ו
  • ארוחת צהריים במסעדה מקומית בסלמנקה
  • ביקור בארמון מתיאוס ברגואה
  • ביקור בפורטו (Porto) היפהפייה, הידועה במסורת רבת השנים שלה
  • ביקור בעיר הבירה ליסבון, הממוקמת על 7 גבעות

על הספינה

Douro Queen

הספינה Douro Queen של חברת Douro Azul תאפשר לכם ליהנות מהנופים היפים של פורטוגל, עמק הדואורו והכרמים שבו. כל החדרים בספינה הינם חיצוניים. החדרים בסיפון העליון כוללים מרפסת פרטית עם מקומות ישיבה. במסעדה תוכלו ליהנות ממטבח אזורי ובינלאומי טיפוסי, כמו גם מהיינות המשובחים המפורסמים של האזור. בנוסף...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  סלמנקה פורטו
יוני 25° 22°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט בנהר הדואורו   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

10 ימים • כולל לילה בליסבון ו-7 לילות שייט בספינת הנהר Douro Queen
לוגו של וואטסאפ