אגמי צפון איטליה וקרוז בים האדריאטי

12 ימים • כולל איטליה, קרואטיה, מונטנגרו, ואיי יוון הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

12 ימים

10 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KVEI

הים האדריאטי מהווה את השלוחה המזרחית של הים התיכון כשהוא מפריד לכל אורכו בין חצי האי האפניני שעליו שוכנת איטליה לבין חצי האי הבלקני שבו שוכנות סרביה, קרואטיה ומונטנגרו בין יתר המדינות. שמו של הים נגזר מהתיישבות אטרוסקית קדומה בשם 'אדריה' והוא גם מהווה את הנקודה הצפונית ביותר בים התיכון. בים זה זרועים מעל 1,300 איים כשרובם נמצאים מול חופי קרואטיה והוא מציע הרמוניה נדירה של מים בגווני טורקיז וכחול, מפרצים וחופים ציוריים רומנטיים. הים האדריאטי שימש כנתיב סחר ימי חשוב מאין כמוהו שקישר בין ארצות ותרבויות הים התיכון למרכז אירופה, והיווה את מוקד התפתחותן של התרבויות העתיקות של דרום אירופה והבלקן.

הטיול יחל בשלושה ימי טיול באזור אגמי צפון איטליה ובערים הנודעות באזור כמו מילאנו בירת האופרה והאופנה או ונציה עיר התעלות שאין שני לה בעולם, עיירות קטנות וציוריות כמו סירמיונה או לימונה השוכנות לחוף אגם גארדה, הגדול ביותר מבין אגמי עמק הפו הפורה בצפון איטליה. ביום הרביעי נעלה על אניית התענוגות בנמל העיר ונציה. שייט באנייה מקנה נוחות ורוגע למי שמחפש מנוחה, ומאידך המלון ‘שט’ עמנו כך שניתן להתרווח בחדרים מבלי הצורך לארוז ולהיטלטל עם המזוודות. למי שמחפש פעילות – האנייה מציעה שפע של פעילויות לאורך כל שעות היום והלילה, ארוחות בהגשה או במזנון, חדרי כושר, ספא, מספרה, בריכות שחיה, פעילות של ריקודים ומוסיקה. השיט ייקח אותנו אל חופיהם של קרואטיה, מונטנגרו, יוון ואיטליה כשאלו האחרונות נחשבות עד היום כ'ערש התרבות המערבית'. נהנה משילוב מיוחד בין נוף הערים לבין הטבע המרהיב של המפרצים, החופים והגבעות שבקרבתם.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • טיסות ישירות
  • שלושה לילות במלון באזור אגם גארדה מדרגת תיירות ראשונה
  • שלושה ימי טיול באזור ורונה
  • יום טיול באגם קומו 
  • טיולים סביב אגם גארדה
  • טיפים לנותני השירותים השונים (כולל טיפים באוניה)
  • שירות הכנת צ'ק אין לאוניה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

יום 1 תל אביב – מילאנו - ורונה - אזור אגם גארדה

הבוקר נצא בטיסת בוקר ישירה אל מילאנו  – בירת מחוז לומברדיה, הידועה כמרכז הפיננסי והעיצובי של איטליה. ניסע אל ורונה, עירם של רומאו ויוליה. נבקר באמפיתיאטרון הרומי המשמש היום למופעי אופרה, נצפה במרפסת המפורסמת בביתה של יוליה ומשם נמשיך בנסיעה אל אזור אגם גארדה, בו נבלה בימים הקרובים. לינה באזור אגם גארדה.

יום 2 סרמיונה – וילאג'יו סול מינצ'ו

נעזוב את מלונינו וניסע לסרמיונה שהיא לשון יבשה הפולשת לחלקו הדרומי של האגם, נשוט מסביב לאתרים הרומיים והמבצר ונטייל בסמטאותיה הציוריות. משם נמשיך לכפר קטן וציורי במיוחד השוכן על נהר המינצ’ו, החוצה את הכפר – וילאג’יו סול מינצ’ו (VILLAGIO SUL MINCIO) וידוע בתחרות הפסטה המתקיימת בו מידי שנה. נוכל לשוטט בין שבילי הכפר ולהנות משכיות החמדה המצויות במקום זה. לינה באזור אגם גארדה.

יום 3 ריבה דל גארדה – מפלי ורונה - לימונה

היום נטייל בצפון אגם גארדה. נפקוד את הנקודה הצפונית ביותר באגם – ריבה (Riva del Garda), אליה נגיע בנסיעה סביב האגם על נופיו היפהפיים. נראה ונוכל לחוות מקרוב את מפלי ורונה היפים היורדים מגובה רב, ובנסיעה סביב האגם נגיע גם לעיירה הציורית ‘לימונה’ (Limone sul Garda), השוכנת לחופו המערבי של האגם ומאז המאה ה18 עומדת בסימן גידול לימונים ומכאן שמה. נשוטט לאורך הטיילת הציורית שכיום זרועה בבתי מלון רבים וכן נפקוד את הסמטאות הצרות של העיר העתיקה.  לינה באזור אגם גארדה.

יום 4 ונציה – עלייה לאוניה

ניפרד ממלונינו וניסע לונציה. עם ההגעה לעיר המיוחדת והייחודית בעולם, נצא לסיור משולב רגלית ועם סירה-כלי התחבורה הרגיל בעיר כשה’רחובות’ הם בעצם תעלות מים. נתחיל בסיור בגטו היהודי, שהיה גם הגטו הראשון בעולם. משם בסירה, נגיע לוונציה ולכיכר המרכזית בה – סן מרקו. שם נראה את גשר ‘האנחות’ המפורסם, את ארמון הדוג’ים החולש על פני הכיכר, את בזילקת סן מרקו ומגדל הפעמונים שבה. נוכל לשוטט בסמטאות סביב הכיכר עם החנויות הצבעוניות המציעות את מרכולתן בין אם בזכוכית המפורסמת מוראנו המופיעה בפסלים, מחרוזות, טבעות ועוד או מסכות צבעוניות האופייניות כל כך לוונציה ומככבות בימי הקרנבל המתקיים שם מידי שנה.  בהמשך נגיע לנמל ונציה שם נעלה על האוניה עמה נערוך קרוז בים האדריאטי. שייט באניה מקנה נוחות ורוגע למי שמחפש מנוחה, ומאידך המלון ‘שט’ עמנו כך שניתן להתרווח בחדרים מבלי הצורך לארוז ולהיטלטל עם המזוודות. למי שמחפש פעילות – האניה מציעה שפע של פעילויות לאורך כל שעות היום והלילה, ארוחות בהגשה או במזנון, חדרי כושר, ספא, מספרה וטיפולים מפנקים (בתשלום נפרד), בריכות שחיה, פעילות של ריקודים ומוסיקה. לינה באוניה.

יום 5 שיט לכיוון קרואטיה – מפגש קבוצתי והרצאה

יום של שיט והנאה משירותי האוניה המציעים הופעות, בריכת שחיה, קזינו ועוד. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 6 עגינה בדוברובניק (קרואטיה)

נצא לסיור בדוברובניק העתיקה, פנינת הים האדריאטי בעלת חומות מרשימות ונמל עתיק. נראה את ארמון הרקטורים – שליטי העיר בעבר, המנזר הפרנציסקני, בית המרקחת העתיק בעולם ומזרקת אונפריו. נתרשם מחומות העיר, השערים והנמל הישן. אם יתאפשר, נבקר גם בבית הכנסת המקומי. לינה באוניה.

יום 7 עגינה בקוטור – מפרץ קוטור (מונטנגרו)

נעגון באחת העיירות היפות ביותר לאורך החוף האדריאטי, קוטור, השוכנת בלב מפרץ קוטור. העיירה העתיקה מוקפת חומות ומגדלים ובין סמטאותיה שוררת עדיין אווירת ימי הביניים. נתרשם מהעיר העתיקה ונבקר במוזיאון העירוני. נסיים את סיורנו בנסיעה לאורך המפרץ היפיפה. לינה באוניה.

יום 8 עגינה באי קורפו (יוון)

נעגון בקורפו, האי הצפוני ביותר ביוון. העיר המרכזית באי, נקראת אף היא קורפו והיא אתר התיירות הפופולארי ביותר באי. נצא לסיור באי במהלכו נטייל בסמטאות הציוריות של העיר העתיקה של קורפו, בשווקיה הססגוניים, נתרשם מהמבנים האנגליים והצרפתיים בתיבול של אוירה ים תיכונית, נטייל בנמל היפה ועוד ככל שיותיר הזמן. לינה באוניה.

יום 9 עגינה באי זקינטוס (יוון)

נמשיך את סיורנו באיי יוון ונעגון בזקינטוס, אי עם ניחוח והשפעה איטלקית. האי משלב היסטוריה יוונית עתיקה, יחד עם התחדשות בעקבות רעידת האדמה שפקדה את האי בשנות ה – 50. נטייל במרכז העיר השוקק, ונהנה מיופיו הייחודי של האי. לינה באוניה.

יום 10 בארי (איטליה) – חבל פוליה – אלברובלו

נעזוב את עיר הנמל החשובה בארי ונטייל בחבל פוליה שבעקבו של המגף האיטלקי, חבל ארץ יפיפה בו יקבים נהדרים, כרמי זיתים עתיקים וכפרים ציוריים. נצא מבארי דרומה אל הכפר המפורסם אלברובלו. במשך מאות שנים בונים תושבי הכפר את בתיהם המסוידים לבן, בצורת פעמוני ענק, טרולי, עם גגות ייחודים. נטייל בסמטאות ונציץ בחנויות המפתות נשוב בנסיעה לאורך החוף האדריאטי חזרה לבארי ולאנייה. לינה באוניה.

ימים 11+12 סיום השייט – אגם קומו –תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מהאוניה, ניסע אל העיר קומו השוכנת בדרום אגם קומו. העיר מוקפת רכסי הרים המעניקים לעיר ולאגם הוד והדר. בעיר טיילת יפה, כיכרות ואתרים היסטוריים, רובע עתיק, מוזיאונים, מסעדות ובוטיקים. נטייל בעיר ונהנה משפע האטרקציות שיש לעיר להציע. בשעות הערב ניסע לשדה התעופה שליד מילאנו ממנו נטוס בחזרה לתל אביב בה ננחת בשעות הבוקר המוקדמות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מילאנו 4:15 שעות
מילאנו תל אביב 3:45 שעות

אגם גארדה

מפרץ קוטור

מטיילים ממליצים

"נהנינו מאוד, כל הכבוד לחברה שהוציאה טיול של קבוצה קטנה, גם זה תרם להנאה ולהצלחה של הטיול"
אורה לוין

"נהניתי מאוד מהטיול, המדריך מעולה"
ויקטוריה חכים

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KVEI01 24/05/2024 04/06/2024 $3493 $1210 $170 הנחה לנרשמים עד 21/03/2024 טרם נקבע טרם שובץ בהרשמה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי מקטגוריה IM1 בקומות 7-8.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה OM1 בקומות 7-8 בתוספת 322$ לאדם בחדר זוגי. תוספת ליחיד בחדר 494$.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BM1 בקומות 9-10 בתוספת 589$ לאדם בחדר זוגי. ליחיד בחדר $1027.

KVEI02 12/07/2024 23/07/2024 $3884 $1507 $180 הנחה לנרשמים עד 21/03/2024 טרם נקבע טרם שובץ בהרשמה הרשמה
  • טיול KVEI02 שונה במעט מהמסלול המצוין לעיל בשל זמני הטיסות השונים. לפרטי המסלול המלאים לחצו כאן.

  • המחיר תקף לחדר פנימי מקטגוריה IM1 בקומות 7-8.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה OM1 בקומות 7-8 בתוספת 313$ לאדם בחזר זוגי. ליחיד בחדר 477$.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BM1 בקומות 9-10 בתוספת 589$ לאדם בחדר זוגי. ליחיד בחדר $1027.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - מילאנו - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל מים בארוחות הערב (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • שלושה לילות במלון באזור אגם גארדה מדרגת תיירות ראשונה
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון בבית המלון (בשל זמני הטיסות, בטיול שיוצא ב-12.7 המלון כולל ארוחת בוקר + 2 ארוחות ערב).
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (כולל טיפים באוניה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: info@senior.co.il או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת MSC שומרת לעצמה את הזכות לשנות את החדר שהוקצה לנוסע לחדר אחר באותה קטגוריה עד ליום ההפלגה כולל.

  • שימו לב, בשל זמני הטיסות בטיול שיוצא ב-12.7 המלון כולל ארוחת בוקר + 2 ארוחות ערב.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה MSC Armonia
  • ביקור בעיר המיוחדת והייחודית בעולם ונציה
  • טיול בזקינטוס, אי יווני עם ניחוח והשפעה איטלקית
  • טיול בחבל פוליה (Puglia) שבעקבו של המגף האיטלקי
  • סיור באי קורפו במהלכו נטייל בסמטאות הציוריות של העיר העתיקה ובשווקיה הססגוניים
  • ביקור באחת העיירות היפות ביותר לאורך החוף האדריאטי, קוטור
  • ביקור בכפר המפורסם אלברובלו
  • יום טיול באגם קומו 
  • ביקור בדוברובניק העתיקה
  • ביקור במפלי ורונה ותצפית על המרפסת המפורסמת בביתה של יוליה

על האוניה

MSC Armonia

הסטייל האיטלקי שבולט באוניה MSC Armonia מאוד מאפיין גם את שאר האוניות בצי האוניות של חברת השייט MSC Cruises. האוניה הושקה בשנת 2004 ועברה שיפוץ נרחב בשנת 2014. באוניה שנחשבת לאחת מהקטנות בחברה יש כ-2200 נופשים, דבר אשר נותן לשטים בה הזדמנות לצאת לשייט תענוגות באווירה אינטימית. היא שוקלת...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  קוטור האי קורפו
מאי 24° 23°
יוני 28° 28°
יולי 31° 31°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

אגמי צפון איטליה וקרוז בים האדריאטי   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

12 ימים • כולל איטליה, קרואטיה, מונטנגרו, ואיי יוון
לוגו של וואטסאפ

לתשומת לבכם!
בחלק מתאריכי היציאה קיימים שינויים במסלול. פירוט מלא ניתן למצוא בטבלת התאריכים