קרוז מאורגן לאיים הקנריים, ספרד, איטליה וצרפת

16 ימים • כולל ביקורים בברצלונה, אקס אן פרובנס, גנואה, ולנסיה וסביליה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

16 ימים

15 לילות

14 לילות שיט

קוד טיול KCMR

ארכיפלג האיים הקנריים כולל קבוצה המונה 7 איים מיושבים יפהפיים, באוקיינוס האטלנטי, מול חופי מרוקו וכן כמה איונים, בחלקם מיושבים גם הם המהווים קהילה אוטונומית השייכת לספרד. באיים שילוב מדהים של גנים אקזוטיים מרהיבים ובהם עצי דרקון עתיקים, שלל קקטוסים ופרחי ציפור גן העדן, שפע דקלים ומטעי בננות, יערות עד של ער אציל, דפנה ואורנים קנריים וכן שמורות טבע סביב לועות ענק של הרי געש כבויים, סלעים וולקניים היוצרים מגוון עצום של תצורות, כיד הדמיון, "נופי ירח" צחיחים, כפרי דייגים ציוריים בהם בתים בצבעים שונים, שכאילו תלויים על צוקים הגולשים לאוקיינוס, עם חופים בעלי חול שחור. כל אלה מהווים חלק מהחוויה הקנרית. בנוסף לאלה, תושבים מקומיים אדיבים ומסבירי פנים, מסורות של חגיגות צבעוניות בחגים השונים, אקלים סובטרופי נוח, המאפשר ביקורים באיים לאורך כל השנה, אלה הופכים את הטיול לאיים הקנריים לחוויה מסוג מיוחד.

האי מדירה הוא שילוב ייחודי של מזג אויר מעולה עם טבע ונוף יוצאים מן הכלל. זהו מחוז אוטונומי של פורטוגל הנמצא בצפון האוקיינוס האטלנטי, אי וולקני בו ההתפרצות האחרונה ארעה לפני 400 שנה. הנוף משלב הרים פראיים, עמקים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים מקסימים, שטחים חקלאיים מטופחים ופירות טרופיים. באי שמורת טבע ענקית עם עמקים עמוקים והרים גבוהים, אדמה פורייה, גנים מרהיבים וכמובן גפנים שהם המקור ליינות מדירה המפורסמים בעולם.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה
  • לילה בברצלונה בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון (בוקר וערב במלון או במסעדה מקומית).
  • דמי סבלות בבית המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים הנוסעים)
  • שירות הכנת צ'ק אין לאנייה
לעוד טיולי שייט לאיים הקנריים לחצו כאן 

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - טיסה ישירה לברצלונה - עליה לאניה

נצא בטיסה אל ברצלונה בירת קטלוניה. בדרכנו אל הנמל נעצור לתצפית במונט ז’ואיק – הר היהודים הצופה על כל אזור הנמל. נצא בנסיעה אל עבר נמלה של העיר שם נעלה על אניית הפאר COSTA FIRENZE בה נבלה במהלך טיולנו הקרוב. הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור  ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 2 מרסיי (MARSEILLE) – אקס אן פרובנס

נעגון במרסיי וממנה נצא בנסיעה לביקור ב Aix-En-Provence – אקס אן פרובנס, בירתה הקדומה של פרובנס, עירם של מירבו, המהפכן הצרפתי וסזאן הצייר הנודע, נטייל במרכז ההיסטורי של העיר בטרם נגיע לרובע Mazarino המפורסם ונשוטט בין החנויות.  לינה באוניה.

יום 3 סבונה – גנואה

הבוקר נעגון בסבונה ממנה נצא בנסיעה לסיור בעיר גנואה, בירתה של ליגוריה. במהלך סיורנו נבקר במרכז ההיסטורי של גנואה השמור באופן מעורר התפעלות ובנוי ממספר יוצא דופן של סמטאות קטנות (Caruggi) שיחזירו אתכם במסע בזמן לגנואה העתיקה באזור הנמל הנחשב לגדול ביותר באיטליה וככל שיותיר לנו הזמן. לינה באוניה.  

יום 4 שייט לכיוון ולנסיה ספרד

יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 5 עגינה בוולנסיה (ספרד)

נעגון בוולנסיה עיר הנמל, שבמזרחה של ספרד והשלישית בגודלה בספרד. נצא לסיור בעיר העתיקה של העיר, במהלכו נבקר בבורסת המשי – אתר מורשת עולמית של אונסק”ו. נראה את הבזיליקה, הקתדרלה המפורסמת של ולנסיה, ומבנים אחרים בעלי חשיבות היסטורית ולסיום נבקר בשוק הססגוני של העיר. לינה באוניה.

ימים 6+7 שייט לכיוון האיים הקנריים

לפנינו יומיים של שייט והנאה משירותי האוניה במהלכם גם נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 8 עגינה באי לנזרוטה – הפארק הלאומי טימאנפאיה

נופיו של האי לנזרוטה שונים לחלוטין מכל שאר האיים. זהו האי המזרחי והמסתורי שבאיים הקנריים – אי המדע הבדיוני. יש בו דיונות גדולות ונופים געשיים ייחודיים, 200 לועות געש וכמעט אין בו משקעים אך גדלים בו ענבי יין הטעימים ביותר בעולם. נצא לסיור בגולת הכותרת של האי – סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה בין לועות ומכתשים געשיים. בהמשך נבקר בחוף המערבי שם נראה מכתשים ונקרות וולקניות לצד אגמים ירוקים וצוקים שחורים. לינה באוניה.

יום 9 עגינה בלאס פאלמאס (גראן קאנאריה) – סיור באי

הבוקר נעגון בלאס פאלמאס דה גראן קאנאריה (Las Palmas de Gran Canaria), בירת האי גראן קאנאריה ואחד מהנמלים החשובים בה. כאן, כנראה, עגן כריסטופר קולומבוס במסעותיו לאמריקה. נבקר ברובע העתיק המהווה את המרכז ההיסטורי של העיר. נטייל בכיכר סנטה אנה ונתרשם מבית העירייה, הקתדרלה והסמטאות הציוריות. נבקר בקאסה קולון המשמש כיום כמוזיאון ונטייל במדרחוב טריאנה, בטיילת לאורך הים ובנמל האור. לינה באוניה.

יום 10 עגינה באי טנריף (ספרד) – סיור בשמורת אל טיידה

נרד לסיור באי טנריף (בספרדית: Tenerife – טֶנֶרִיפֶה) שהוא הגדול והמאוכלס ביותר בארכיפלג האיים הקנריים. תושביו המקוריים של טנריף, כמו של שאר האיים הקנריים היו הגואנצ’ים. הם עסקו בדיג, בלקט, בחקלאות ובגידול צאן. האי נשלט על ידי ספרד מאז שנכבש על ידה במהלך המאה ה-15. האקלים בטנריף נוח במשך כל השנה. התיירות היא הענף הכלכלי העיקרי ואחריו החקלאות. צידו הצפוני של האי מתאפיין בצמחייה רבה ובצבע ירוק, ואילו בדרום החופים הם צחיחים ושופעי שמש. נעלה לסיור בשמורת הר הגעש הגבוה בהרי ספרד (3,718 מ’) המכוסה רוב עונות השנה בכיפת שלג ונעצור לתצפיות עוצרות נשימה בנופים וולקניים מדהימים. נלמד על היווצרות המכתש הענק, סוגי הלבה והצמחייה הייחודית במקום ונטייל ביערות האורן הקנרי המרשים. לינה באוניה.

יום 11 פונצ’אל – מדירה (פורטוגל) (Funchal – Madeira)

האי מדירה הוא שילוב ייחודי של מזג אויר מעולה עם טבע ונוף יוצאים מן הכלל. זהו מחוז אוטונומי של פורטוגל בצפון האוקיינוס האטלנטי במרחק 500 ק”מ ממערב לחופי אפריקה. אי וולקני בו ההתפרצות האחרונה ארעה לפני 400 שנה. הנוף משלב הרים פראיים, עמקים אדירים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים קסומים וחולות, שטחים חקלאיים מטופחים כמו במעבדה ופירות טרופיים. כפרי דייגים וצמחיה ירוקה ועשירה המשלבת בין פרחי סחלב ושיחי בוגנוויליה. על האי שמורת טבע ענקית עם עמקים עמוקים והרים גבוהים, אדמה פורייה, גנים מרהיבים וכמובן גפנים שהם המקור ליינות מדירה המפורסמים בעולם. נטייל בפונצ’אל הבירה, השוכנת בקצה מפרץ יפהפה. העיר בנויה מדרגות מדרגות מעל למפרץ, עם בתים צבועים בלבן וגגות רעפים אדומים וסביבם גנים מטופחים, שופעי פרחים מרהיבים. נראה את שוק הדגים והירקות, רחוב אלפנדגה הציורי ועוד ככל שיותיר הזמן. לינה באוניה.

יום 12 שייט לכיוון קאדיס ספרד

יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 13 עגינה בקאדיס – סביליה (ספרד)

נעגון בנמל העיר קאדיס ממנה נצא לסיור בעיר סביליה, השוכנת על נהר הגוואדאלכיביר עטור הגשרים, ביניהם גשר הנבל התלוי שנבנה ע”י קלטראווה. נטייל בפארק מאריה-לואיסה על מבניו ששימשו לתצוגות ביריד הכלל היספני שנערך בשנת 1929. נראה את כיכר ספרד המרשימה, את מגדל הזהב – אחד ממאפייני העיר. משם נעבור לרובע ‘סנטה קרוז’ הציורי, השוכן במקום שהיה בעבר הרובע היהודי. נבקר בקתדרלה וב”חירלדה” – מגדל הפעמונים הייחודי לעיר. לינה באוניה.

יום 14 שייט לכיוון ברצלונה

יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 15 ברצלונה

מלאי חוויות נפרד מאוניית הפאר. נערוך סיור בברצלונה נראה את המבנים המיוחדים של אדריכלי קטלוניה שהבולט ביניהם הוא אנתוניו גאודי. נטייל לאורך הרמבלס, שדרות אומני הרחוב והדוכנים. נראה את כנסיית המשפחה הקדושה של האומן גאודי שעד היום לא הושלמה ונבקר ברובע הגותי. לינה בברצלונה.

יום 16 ברצלונה - טיסה לתל אביב

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע הישר לשדה התעופה ונצא בטיסתנו לתל אביב

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ברצלונה 4:45 שעות
ברצלונה תל אביב 4:10 שעות

האיים הקנריים

טנריף

מטיילים ממליצים

"זוהי הפעם הראשונה שלי בטיול שייט ואני חייבת להגיד שנהניתי מאוד. גם מהקבוצה, גם מאוניה וגם מהמראות בערים השונות אבל בעיקר מן המדריך"
רחל מרבך

"תודה על ההדרכה הנפלאה, תודה על ההסברים המעמיקים והמעניינים, תודה על סבלנותכם עד אין קץ, תודה על טיול מהנה ומיוחד! אהבנו במיוחד את לנזרוטה והתפעלנו מנופי הירח שלו. בטנריף התענגנו על הצבעים והבתים"
ד"ר פנינה סלע

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KCMR01 דצמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
KCMR02 ינואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באוניה מקטגוריה IP בקומות 7 או 8

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה EP בקומות 1 או 2 בתוספת 396 יורו לאדם בחדר זוגי או 642 יורו לאדם בחדר יחיד
  • ניתן לשדרג לחדר מרפסת מקטגוריה BP בקומות 7 או 8 בתוספת 546 יורו לאדם בחדר זוגי או 942 יורו לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - ברצלונה - תל אביב.
  • לילה בברצלונה בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון (בוקר וערב במלון או במסעדה מקומית).
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • חבילת מים באוניה.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 154 € לאדם לכל ההפלגה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: [email protected] או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • שימו לב: בחלק מתאריכי היציאה קיימים שינויים במסלול. פירוט מלא בטבלת התאריכים.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניית הפאר החדשה Costa Firenze
  • ביקור באקס אן פרובנס, בירתה הקדומה של פרובנס
  • סיור בשמורת אל טיידה בטנריף, הר הגעש הגבוה בהרי ספרד
  • רחוב אלפנדגה הציורי בפונצ'אל
  • סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה באי לנזרוטה
  • ביקור בגנואה, בירת חבל ליגוריה
  • ביקור בבורסת המשי בולנסיה (ספרד) – אתר מורשת עולמית של אונסק"ו
  • שדרות הרמבלס והרובע הגותי בברצלונה

על האוניה

Costa Firenze

אוניית הקרוז Costa Firenze הושקה בשנת 2021. העיצוב שלה מושפע ממקומות באיטליה והשייט יעניק לכם חוויה ייחודית המדמה טיול בתוך ערי איטליה. באוניה קיימות 13 מסעדות ביניהם מסעדת סושי, מסעדה עם אוכל רחוב, מסעדה המציעה מאכלים בינלאומיים וגם כזו שמתאפיינת באוכל איטלקי. על האוניה קיים תיאטרון בו...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  טנריף מדירה ברצלונה
דצמבר 20° 20° 21°
ינואר 20° 18° 14°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרוז מאורגן לאיים הקנריים, ספרד, איטליה וצרפת   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

16 ימים • כולל ביקורים בברצלונה, אקס אן פרובנס, גנואה, ולנסיה וסביליה
לוגו של וואטסאפ