שייט נהרות אל ארבע בירות הדנובה ושערי הברזל- קבוצת מילב

12 ימים • אוסטריה, סלובקיה, הונגריה, קרואטיה, סרביה, בולגריה, רומניה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

12 ימים

10 לילות

שיט

קוד טיול RDC MILAV

הוא הצמיח ערים וייסד תרבויות, זירז מלחמות אבל גם העניק חיים. נהר הדנובה הרב לאומי תפס מקום של כבוד בהיסטוריה של אירופה בעבר, וכיום מהווה יעד נחשק לטיולי שיט בלתי נשכחים. הדנובה, שנקרא על שם אל הנהרות הרומי, הוא מהנהרות הארוכים באירופה, שני רק לוולגה. תחילתו באזור היער השחור בגרמניה וסופו ברומניה. בדרכו הוא מותיר את חותמו על פני עשר מדינות וחוצה ארבע ערי בירה עתיקות. הדנובה הוא לא רק מקור פרנסה נשגב – הודות לתיירות הענפה שהתפתחה לאורכו ולעובדה שהוא מהווה נתיב ימי עיקרי להובלת סחורות בין מרכז למזרח אירופה – אלא גם מקור לחיים, כשמימיו משמשים לשתייה עבור מיליוני אנשים שמתגוררים בסמוך אליו. מסע זה של תגליות לוקח אתכם דרך שבע מדינות בתוך 12 ימים, החל מהאלפים ועד לאזור של רומניה.


הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המסמכים והמידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות.

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב – בוקרשט – עליה לספינת הנהר

נטוס אל בוקרשט, בירת רומניה.  בהגעה נערוך סיור פנורמי קצר במהלכו נתרשם מהאתרים המרכזיים בעיר, לרבות בניין הפרלמנט, המבנה השני בגודלו בעולם ואנדרטת החירות המרשימה. בהמשך ניסע לכיוון Turnu Măgurele שם לקראת שעות אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. לינה בספינת הנהר.

יום 2 וידין (VIDIN)

בשעות הצהריים נגיע לוידין, עיר נמל השוכנת על גדות נהר הדנובה, בצפון מערב בולגריה. בהגעה ניסע בדרכי נוף מגוון לבלודרדצ’ק שם נתרשם מהמבצר העצום. בתום ביקורנו נחזור לספינה ונמשיך בהפלגה לכיוון סרביה. לינה בספינת הנהר.

יום 3 יום שייט דרך שערי הברזל

היום יעבור עלינו בנחת ובשלווה, עת נשוט בחזרה דרך רצועת הנוף המרהיבה של שערי הברזל. בשעות אחר הצהריים תחלוף הספינה על פני נופים כפריים יפיפיים במקום שבו הדנובה זורמת דרך הרי הקרפטים ועד למרגלות הרי הבלקנים. לינה בספינת הנהר.

יום 4 בלגרד (סרביה)

בבוקר נגיע לבלגרד, בירתה של סרביה. עיר זו ממוקמת בצומת נהרות הדנובה והסאווה (Save), והיא נחרבה ונבנתה מחדש פעמים רבות לאורך ההיסטוריה שלה בת האלפיים שנה. נצא לסיור בעיר הכולל ביקור במצודת קלמגדאן (Kalemegdan) בה נבקר במוזיאון הצבא. לאחר מכן נחלוף על פני המוזיאון הלאומי, בניין הפרלמנט, כיכר טרזייה (Terazije square) וארמון הנסיכה ליוביצ’ה. סיורנו יסתיים בשיטוט ברובע הולכי הרגל המרכזי של העיר, המציע שפע חנויות וגלריות לאומנות. לינה בספינת הנהר.

יום 5 נובי סאד (סרביה)

נצא לסיור בערים נובי סאד ולסרמסקי קארלובצי. הליכה בנחת בעיר נובי סאד מזכירה את תקופת המונרכיה האוסטרו-הונגרית. נחלוף ליד הכנסייה הקתולית סנט מארי, הכנסייה האורתודוקסית סנט ג’ורג’ וביתו של אלברט איינשטיין. בדרך לסרמסקי קארלובצי, נחלוף ליד מבצר פיטרוורדין  שנבנה על ידי האדריכל הצרפתי וובאן, כאחת מעמדות ההגנה הגדולות ביותר באירופה. בהמשך נבקר בסרמסקי קארלובצי, המציעה מגוון רחב של מבנים תרבותיים והיסטוריים. לינה בספינת הנהר.

יום 6 אוסייק Osijek (קרואטיה)

בשעות הבוקר נעגון בסמוך לאוסייק בירת סלבוניה השוכנת על נהר הדראבה. עיר בעלת היסטוריה עשירה שידעה כובשים רבים. ביניהם רומאים, טורקים ואוסטרים. עד מלחמות 1991 הייתה עיר תעשיה חשובה ונפגעה קשות במלחמה. על העיר חולשת מצודת טרבגה מהמאה ה 18 נסייר בעיר העלית והתחתית ונתרשם מהשדרות ומהמבנים הבארוקים ההיסטוריים. נבקר בכיכר המרכזית, נראה את התיאטרון ועוד. לינה בספינת הנהר.

ימים 7+8 בודפשט – בערב שיט ליילי בבודפשט המוארת

בשעות הצהריים נעגון בבודפשט בירת הונגריה. נצא לטיול בשני חלקי העיר הבנויים על שתי גדות הנהר: בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והחיננית יותר עם רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורה מימי הביניים בעוד שפשט מהווה מרכז אדמיניסטרטיבי ומסחרי עם שדרות רחבות ובניינים מודרניים מרשימים. נראה את בית הכנסת הנאולוגי המרשים בדוהניי אוצה, את אנדרטת עץ הערבה הבוכיה לזכר קרבנות השואה, את בניין הפרלמנט המרשים המכונה: “עוגת הקצפת של בודפשט”, את כיכר הגיבורים ונעלה לתצפית מרהיבה מעל גבעת גלרט. לאחר ארוחת הערב נהנה משיט לילי בבודפשט, אשר יעבור ליד הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר, ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת הנהר.

יום 9 ברטיסלבה (סלובקיה)

לקראת שעות אחר הצהריים נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה. נראה את מצודת העיר המתנוססת בראש גבעה ממנה נשקיף על העיר המשתרעת על שתי גדות נהר הדנובה. נטייל במרכז העיר העתיקה, ונראה את התיאטרון הלאומי, את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, בית העיריה העתיק ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 10 יערות וינה – עיירת הספא באדן

הבוקר נצא לטיול ליערות וינה – וינר ואלד. ניסע דרך כפרים ציוריים ופלגי מים ונבקר בעיירת הנופש והמרפא המפורסמת באדן. נטייל בפארק העירוני המרשים, נצפה אל הקזינו המפורסם ובכיכר המרכזית. לינה בספינת הנהר.

יום 11 וינה – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מהספינה ונצא לסיור בווינה, בירת אוסטריה, עיר של מוזיקה ושמחת חיים, שהמטעמים שהיא מציעה כמו זכארטורט ויין ההוריגר מפורסמים לא פחות מקתדרלת סנט סטפן והארמון הקיסרי. הסיור ייקח אותנו לאורך שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג וכן יעבור ליד כנסיית קארל וליד בית האופרה המדהים של וינה, נטייל לאורכו של המדרחוב המדהים ובכיכר סנט סטפן. לקראת שעות אחר הצהריים ניסע אל שדה התעופה של וינה ממנו נטוס בחזרה לתל אביב.

יום 12 הגעה לתל אביב

בשעת בוקר מוקדמת ננחת בתל אביב.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב וינה 3:45 שעות
בוקרשט תל אביב 2:50 שעות

וינה - אוסטריה

בלגרד - סרביה

בודפשט

מטיילים ממליצים

"הטיול על רמה ושונה משאר הטיולים שעשיתי"
(אסתר שינברג)

"היה נהדר וקסום, הטיול השאיר לנו טעם של עוד"
(יהודית ואריה עציוני)

מחירים

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RDC02 01/07/2019 12/07/2019 €2837 €1200 טרם נקבע טרם שובץ מובטח הרשמה
  • המחיר בספינה תקף לחדר בקומת Explorer Deck – Middle עם מרפסת צרפתית.

  • ניתן לשדרג בספינה  לחדר בקומת Navigator Deck ׁׁׁ(עליונה) עם מרפסת צרפתית בתוספת 450 € לאדם בחדר זוגי, 600 € לאדם בתא ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - וינה - בוקרשט - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב.
  • עמדת קפה ותה בחינם 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • אינטרנט חופשי ברחבי הספינה (תלוי קליטה)
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים. (למעט בספינה בה יש לשלם €7 לאדם ללילה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • חברת השייט וחברת “בשביל הזהב” שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו”ב.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • סיור באתרים המרכזיים של וינה
  • טיול ליערות וינה – וינר ואלד
  • עיירת הנופש והמרפא המפורסמת באדן
  • העיר העתיקה ומצודת ברטיסלבה
  • טיול בשני חלקי העיר של בודפשט - בודה ופשט
  • אוסייק בירת סלבוניה
  • הכנסייה הקתולית סנט מארי, הכנסייה האורתודוקסית סנט ג’ורג’ וביתו של אלברט איינשטיין בסרביה
  • מצודת קלמגדאן בסרביה
  • סיור פנורמי בבוקרשט

על הספינה

MS River Discovery II

ספינת הנהר MS River Discovery II, הושקה בשנת 2012. באורך של 125.5 מטרים וברוחב של 11.5 מטרים ספינה זו מציעה את כל הנוחות של אחיותיה לצי ומספקת חווית הפלגה בלתי נשכחת ורגועה לאורך נתיבי המים המרהיבים של אירופה. כך, תוכלו ליהנות מהאווירה המיוחדת של ספינת נהר אלגנטית...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ברטיסלבה וינה בלגרד בודפשט
יוני 24° 23° 19° 24°
יולי 27° 24° 23° 26°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט נהרות אל ארבע בירות הדנובה ושערי הברזל- קבוצת מילב   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

12 ימים • אוסטריה, סלובקיה, הונגריה, קרואטיה, סרביה, בולגריה, רומניה
לוגו של וואטסאפ

זהו טיול פרטי, כדי להמשיך יש להזין את הסיסמה כאן