‘קיץ אינדיאני’, שלכת בניו אינגלנד בחג סוכות

15 ימים • כולל 7 לילות קרוז באוניית תענוגות הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

15 ימים

13 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KNES

אוקטובר הגיע והסתיו בניו אינגלנד בעיצומו. באזור צפון מזרח ארה"ב עצי האדר הירוקים והגדולים מתכוננים למופע הגדול שלהם: העלים הירוקים משנים את צבעם והופכים לגוונים מרהיבים של זהוב, כתום ואדום, בתצוגת אופנה הגדולה והמרהיבה של הטבע. אט אט נושרים העלים ומכסים את הקרקע במצע רך וצבעוני, שכמו מבקש להשתרע על גביו. התפאורה הצבעונית המיוחדת הזו, על רקע הנהרות הרחבים והגשרים העתיקים, מעניקה תחושה כאילו צייר מוכשר צייר לכבודנו את היופי הזה. 

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • מסלול המשלב טיול יבשתי ושייט במהלכו נבקר ב 4 מדינות ניו אינגלנד: ניו המפשייר, מיין, מסצ'וסטס וורמונט
  • הטיול יוצא בתקופה האופטימלית ומאפשר לכם לחוות את השלכת במלוא הדרה 
  • ביקור בשלוש פרובינציות קנדה: קוויבק, נובה סקוטיה ואי הנסיך אדוארד
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר 
  • טיסות ישירות בחברת אל על
  • יום סיור מלא בניו יורק
  • הקרוז יביא אתכם לפינות נסתרות ומרוחקות, אשר אינן נמצאות על מסלולי הטיול הרגילים

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

יום 1 תל אביב - טיסה ישירה לבוסטון

נפגש בשדה התעופה ונצא בטיסה ישירה אל בוסטון בה ננחת בשעות הבוקר. בוסטון היא בירת מסצ’וסטס (Massachusetts) ונחשבת לאחת הערים החשובות בארצות הברית ומהווה את מרכז התרבות של החוף המזרחי של ארה”ב. נעבור את הליך ההגירה ונצא להיכרות ראשונה עם העיר. נבקר בקיימברידג’, מוקד אקדמי ראשון במעלה ובו אוניברסיטאות היוקרה הארוורד ו-MIT. בהמשך, ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בבוסטון.

יום 2 סיור בבוסטון סיילם (Salem) – מרבלהד (Marblehead)

היום נערוך סיור עשיר ומגוון באתריה של בוסטון, אחת מהערים העתיקות של אמריקה. נבקר בפארק בוסטון קומון המקסים, נראה את בניין הממשל, נלך לאורך שביל החירות ונכיר את מבניה ההיסטוריים של העיר, נבקר באנדרטת השואה המרשימה והמצמררת, נעצור בשוק קווינסי, מתחם הקניות והאוכל שעד היום מהווה את ליבה הפועם של העיר. נמשיך בסיור פנורמי ונעצור בכיכר קופלי המרכזית והציורית. בחציו השני של היום, נבקר בסיילם (Salem), “בירת המכשפות” והמגיה. בסוף המאה ה 17, הוציאו להורג עשרות אנשים שעסקו או נחשדו כעוסקים בכישוף ומאז יצא לעיר מוניטין כעיר מעשי הכשפים. נבקר במוזיאון המכשפות המפורסם ונשוטט בסמטאות ובמדרחוב הנושאים סודות אפלים. נבקר גם במרבלהד (Marblehead), כפר דייגים קטן המשמר בתוכו מאות בתים עתיקים ששימשו את אצולת מסצ’וסטס במאות הקודמות. לפנות ערב, נחזור לבית המלון. לינה בבוסטון.

יום 3 ניו המפשייר – אגם ווינספוקי - קונווי

ניפרד מבוסטון ונצפין לכיוון ניו המפשייר. נצא לשייט רומנטי באגם וויניפסוקי(Winnipesaukee Lake) כשצבעי שלכת יפים סביבנו. הגשמים הרבים והנוף ההררי, יצרו נוף אגמים ומפרצים טבעיים יפיפה המשובץ בעיירות קטנות, חוות חקלאיות ציוריות ובתי נופש מעץ. לינה באזור קונווי.

יום 4 דרך קנקמגוס - פארק המדינה פארנקוניה – מונטפלייה

לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את המלון ונטייל בחופו הפסטורלי של אקו לייק. נמשיך בנסיעה בנופים הנהדרים של דרך הקנמאגוס(kancamagus highway), כביש ציורי המתפתל בין רכסי הרים, תצפיות, נהרות, פינות יער אפלוליות ומפלי מים נהדרים. נמשיך ונבקר בפארק פראנקוניה(Franconia), בו המים יצרו אשדות יפים. בהמשך נגיע לביקור בעיר הבירה של מדינת ורמונט, מונטפלייה(Montpelier), עיר הבירה עם מספר התושבים הקטן ביותר בארה”ב, הקרויה ע”ש עיר בשם דומה בצרפת, משם הגיעו חלק ממהגרי ורמונט. לינה באזור סטאו.

יום 5 סטאו (Stowe) – בן אנד ג'ריס

הבוקר נבקר (ואף נטעם) במפעל הגלידות המפורסם בן אנד ג’ריס, שהוקם ע”י שני צעירים יהודים מהאזור. בתום ביקורנו ניסע צפונה, נחצה את הגבול לקנדה. נגיע לקוויבק (Quebec) היושבת לשפת נהר סנט לורנץ והיא בירתה של פרובינציית קוויבק דוברת הצרפתית והגדולה ביותר בקנדה. נטייל בעיר הנעימה ונעלה לתצפית ממצודת העיר. לינה בקוויבק סיטי.

יום 6 קוויבק סיטי (Quebec City) - מפלי מונטמורנסי – עלייה לאוניית הפאר

הבוקר נצא לסיור בעיר קוויבק סיטי (Quebec City), אחת הערים העתיקות ביותר בצפון אמריקה. היא נחשבת לעיר האירופאית הראשונה בצפון אמריקה הלא – ספרדית. במהלך סיורנו נשוטט בסמטאות העיר העתיקה, שחומותיה עדיין עומדות על תילן. העיר הוכרה כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק”ו. נראה את בית העיריה, בניין הפרלמנט וחנויות מקסימות המושכות את העין. נצא מחוץ לעיר לביקור במפלי מונטמורנסי (montmorency waterfall), נעלה ברכבל אל ראש המפל ומגשר תלוי ציורי, נראה את מי הנהר הגועשים הנופלים בעוצמה רבה מטה. לקראת צהרים ניסע לנמל העיר, שם נעלה על אניית הפאר, עליה נשוט לאורך חופי ניו אינגלנד במשך הימים הבאים. לינה באוניה.

יום 7 שייט לכיוון שארלוטאון - מפגש קבוצתי והרצאה

יום של שייט והנאה משירותי האוניה המציעים הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה, קזינו, חנויות דיוטי פרי ועוד. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 8 שארלוטאון - הקתדרלה הניאו-גותית – פארק ויקטוריה

בשעות הצהריים, הספינה תעגון בשרלוטאון (Charlottetown), בירת הפרובינציה הקנדית איי הנסיך אדוארד. העיר נקראת ע”ש שרלוט אשתו של  ג’ורג’ ה- 3, שמלך בבריטניה בסוף המאה 18 וסיפח את האיים לממלכה. כ 100 שנים לאחר מכן, מצטרפת העיר לקונפדרציה הקנדית והיא מייצגת היטב את איי האוקיאנוס האטלנטי הנידחים. נפגוש נמל דייג ומאכלי ים, טיילת יפה, בתי קפה וחנויות נעימות. נבקר בקתדרלה הניאו גותית של שרלוטאון, בפארק ויקטוריה וברציף פיק’ס בו שמורים כמה ממבני הנמל העתיק של העיר ונותיר זמן פנוי לשוטט בה בנחת. לפנות ערב, נשוב לספינה שתעשה את דרכה לסידני שם תעגון למחרת. לינה באוניה.

יום 9 סידני (Sydney) – המוזיאון של אלכסנדר בל

הבוקר נעגון בסידני (Sydney), שנוסדה כבר ב 1785 ע”י מהגרים שהגיעו מבריטניה והיוותה בעבר כאחת מספקיות הפלדה הגדולות באמריקה הצפונית. נצא בנסיעה לעיר באדק, שם נבקר במוזיאון הסוקר את עבודתו של אלכסנדר בל, הממציא הידוע. נמשיך בנסיעה באחד הכבישים היפים ביבשת, נתיב קאבוט, המתפתל לאורכו של האוקיינוס, נעצור לתצפיות בנופיו המרהיבים ונבקר בעיירות ציוריות לאורכו. לינה באוניה.

יום 10 הליפקס (Halifax) – המוזיאון הימי

היום נעגון בהליפקס (Halifax), בירת חבל נובה סקוטיה בקנדה. נמל העיר לחוף האוקיינוס האטלנטי הוא אחד החשובים בקנדה ומילא תפקידי מפתח בתולדות קנדה. נבקר במוזיאון הימי של האוקיינוס האטלנטי, בו מוצגים שרידים מאניית הטיטניק שטבעה בסמוך. נמשיך לביקור ב-Lunenburg כפר דייגים ציורי, היושב במפרץ יפה שהפך לפנינה תיירותית וכן ניסע לטיול לאורך קו החוף היפיפה עם עיירות ציוריות והיסטוריות, כמו Peggy’s Cove. לינה באוניה.

יום 11 פורטלנד - נמל קנבנקפורט

הבוקר נבקר בבירה הקדומה של המדינה הצפונית מיין, בפורטלנד. נבלה ברחובותיה העתיקים של העיר הידועה בבתי העץ העתיקים שבה והיא מוקד למסעדות גורמה נהדרות. מדרום לפורטלנד, משתרע חוף מפורץ ומיוחד ובו כמה פנינות. נמשיך לעיירת החוף הציורית קנבנקפורט (Kennebunkport) שמצויים בה בתי נופש של כמה נשיאי ארה”ב לשעבר. העיירה הקטנה, מציעה מסעדות, חנויות וגלריות מיוחדות וכל זאת בתוך תפאורה נהדרת של נהר ומפרץ הנתונים לתנודות מרהיבות של גאות ושפל. לינה באוניה.

יום 12 בר הרבור – פארק אקאדיה

דרומה לעיר בנגור, משתרע הפארק הנופי אקאדיה, היפה ביותר במדינת מיין. צבעי השלכת בתקופה זו של השנה, צובעים את הפארק בשלל צבעים נפלאים. השילוב של גלי הים המתנפצים, עם סלעי הגרניט האדמדמים ויערות עצי המחט ורחבי העלים המשנים את צבעיהם הנהדרים הם מראה שלא ישכח. נערוך טיול מקסים ברחבי הפארק ונסיים את היום בעיירה בר הרבור (Bar Harbor) היושבת אל מול מפרץ נהדר ואיים ציוריים. לינה באוניה.

יום 13 ניופורט – ניו יורק

לאחר ארוחת הבוקר, נפרד מהאונייה ומבוסטון ונצא אל ניופורט (newport) היפה שבמדינה רוד איילנד – המדינה הכי קטנה בארצות הברית. ניו פורט הפכה בסוף המאה ה-19 לעיירת הנופש מובילה של עשירי ארה”ב, שנהרו לכאן ובנו בתי אחוזה מפוארים. נבקר בבית הכנסת טורו, שנבנה בשנת 1763, והוא העתיק ביותר בארה”ב שהוקם ע”י מהגרים מרסיפה שבברזיל. נטייל להנאתנו בשביל המצוק היפיפה וברחובותיה הציורים הסמוכים לנמל ונשמע סיפורים מעברה העשיר. לאחר מכן נמשיך לניו יורק אליה נגיע בשעות הערב. לינה במלון בניו יורק.

ימים 14+15 יום אחרון בניו יורק וטיסה ישירה לתל אביב

נצא הבוקר לסיור בתפוח הגדול. נכיר את וולסטריט, בניין הבורסה וסמל השור המפורסם, את אתר הזיכרון המרכז הסחר העולמי – הגראונד זירו, נראה את מגדל האו”ם, מגדל טראמפ, רדיו סיטי, מרכז רוקופלר ועוד ככל שיותיר הזמן. אם יתאפשר נבקר באחד ממרכזי האאוטלט המפורסמים של ניו יורק ולקראת שעות הערב ניסע לשדה התעופה לקראת טיסתנו בחזרה לתל אביב בה ננחת בשעות אחר הצהריים למחרת.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב בוסטון 11:40 שעות
ניו יורק תל אביב 10:15 שעות

שלכת בניו אינגלנד

בוסטון

מטיילים ממליצים

"מדריך עשיר ידע, חכם, סבלני, מעודכן וקשוב"
אורית נצר

"חוויה נהדרת, אמשיך לנסוע אתכם, נסעתי פעמים רבות בטיולים מודרכים והפעם המדריך היה הטוב ביותר שחוויתי"
יהודית אסנין

"טיול מעולה ברמה גבוהה, הרבה בזכות המדריך"
אליהו אסנין

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KNES01 (סוכות) 06/10/2024 20/10/2024 $6349 $2107 $200 הנחה לנרשמים עד 25/04/2024 טרם נקבע עמוס גולדבלט בהרשמה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באונייה מקטגוריה IB בקומות 4-5,8-11

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה OB בקומות 8,5 בתוספת 532 $ לאדם בחדר זוגי , 914 $ לאדם בחדר יחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BA בקומות 9-10 בתוספת 1476 $ לאדם בחדר זוגי, 2,802 $ לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - בוסטון, ניו יורק - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 140$ לאדם לכל ההפלגה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • אשרת כניסה לקנדה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: [email protected] או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • דרושה אשרת כניסה לארצות הברית (אינה כלולה במחיר ויש להזמינה בארץ לפני הנסיעה). 

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע באוניה Norwegian Gem
  • סיור בהליפקס, בירת חבל נובה סקוטיה בקנדה
  • ביקור בעיר העתיקה קוויבק סיטי שהוכרה כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק”ו
  • ביקור במפלי מונטמורנסי (montmorency waterfall)
  • ביקור בבירה הקדומה של המדינה הצפונית מיין, פורטלנד
  • סיור בעיר בוסטון הנחשבת למרכז התרבות של החוף המזרחי של ארה”ב כולל ביקור בפארק בוסטון קומון ושביל החירות
  • ביקור בפארק הלאומי אקאדיה הנמצא בבר הרבור שבמדינת מיין
  • ביקור בעיירת החוף הציורית קנבונקפורט (Kennebunk port)
  • ביקור בסיילם, “בירת המכשפות” והמגיה
  • ביקור במרבלהד (Marblehead), כפר דייגים קטן
  • שייט רומנטי באגם וויניפסוקי (Winnipesaukee Lake)
  • נסיעה בנופים הנהדרים של דרך קנקמאגוס (kancamagus highway)
  • ביקור בפארק פראנקוניה (Franconia), בו המים יצרו אשדות יפים
  • ביקור בעיר הבירה של מדינת ורמונט, מונטפלייה (Montpelier)
  • ביקור במפעל הגלידות המפורסם בן אנד ג’ריס
  • ביקור בשרלוטאון (Charlottetown), בירת הפרובינציה הקנדית איי הנסיך אדוארד
  • יום סיור מלא בניו יורק

על האוניה

Norwegian Gem

אוניית הקרוז Norwegian Gem הושקה בשנת 2007 ועברה חידוש בשנת 2022. לאחר החידוש היא קיבלה עיצוב מודרני עם חללים ציבוריים מרווחים, תאורה מרהיבה ויצירות אמנות ייחודיות. האוניה מציעה מגוון רחב של אפשרויות קולינריות, החל ממסעדות גורמה ועד לחדרי אוכל מזדמנים. האורחים יכולים להתענג על מנות מכל רחבי...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ניו יורק בוסטון הליפקס
אוקטובר 18° 16° 13°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

‘קיץ אינדיאני’, שלכת בניו אינגלנד בחג סוכות   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

15 ימים • כולל 7 לילות קרוז באוניית תענוגות
לוגו של וואטסאפ