מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“אין ספק שאבי הינו מדריך משכמו ומעלה העושה את ההדרכה בנועם ובאהבה” מאת איריס ואבי טוירשטיין שהשתתפו ב"קרוז לאיים הבריטיים" בהדרכת אבי סרגה

לכבוד מר סימן עובדיה מנכ”ל “בשביל הזהב”

שלום רב,

נרשמנו לשיט הנדון (11-25/7/2019) בעקבות התכנית המעניינת שפרסמתם ומזג האוויר הקריר המתאים לנו לאמצע הקיץ, בהדרכת מר אבי סרגה שאותו לא הכרנו קודם לכן.

היתה לנו הפתעה נהדרת, מסלול הטיול היה מעולה, תמהיל של ביקור בערים וטבע. הלוגיסטיקה היתה מצוינת, אוטובוסים ונהגים מעולים בכל המקומות. ברצוני לציין שהטיול שודרג בכמה רמות בזכות תכונותיו ואישיותו המיוחדת של אבי סרגה שניחן בידע רב תחומי ובכושר הרצאה יוצא דופן.

אבי הנהיג את הקבוצה שהתקבצה מכל קצות הארץ עם משתתפים מיטיבי לכת וכאלה שקצת פחות כך שהמסלול תאם לכל משתתף. כל מהלך הטיול נוהל למופת, הקשר המצוין של אבי עם הנהגים, עמידה קפדנית בלוח הזמנים, עצירה קרובה למקומות המעניינים,בזמן לקפה והסבת תשומת לב המשתתפים לתצפיות ונופים מרתקים. אבי היה קשוב מאד למשתתפים. שמענו על היסטורית האיים, המלחמות, התרבות, האוכל הטיפוסי והמוזיקה האופיינית לכל מקום. נהנינו מהיותו של אבי מוזיקאי שהנעים לנו בקולו ובנגינתו ולימד אותנו את שירי המקום. כל זה תרם רבות לאוירה הנהדרת ששררה במהלך השבועיים.

אין ספק שאבי הינו מדריך משכמו ומעלה העושה את ההדרכה בנועם ובאהבה ומומלץ מאד לצאת לטיולים בהדרכתו.

אנו מאחלים לאבי המשך דרך צליחה,

בתודה ובברכה,
איריס ואבי טוירשטיין


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ