מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“מדריכים רבים היכרנו, אך שרית יושבת בצמרת במקום של כבוד” מאת אתי וזאב ענבר שהשתתפו בטיול יפן בפריחת הדובדבן בהדרכת שרית סגל

הטיול היה חוויה מדהימה ומרתקת שננצור בזיכרוננו לשנים רבות: גנים מרהיבים, מקדשים ססגוניים, אנשים יצאנו נקיון יוצא דופן, והדבר החשוב ביותר – ראינו את פריחת הדובדבן אותם אדיבים, במלוא תפארתה והדרה. בפרק זמן קצר מאוד שרית הפכה מקבץ של אנשים זרים לקבוצה מאוחדת ומלוכדת, עובדה שתרמה רבות לתחושת ההנאה מהטיול. בהדרכתה התחברנו לתרבות וההיסטוריה המיוחדות כל כך של יפן. שרית הפגינה ידע ברמה גבוהה, תוך כניסה לפרטי פרטים בכל תחום. במשך כל הטיול ידעה להעביר לנו מידע במידה הנכונה, עם הרבה אהבה ליפן. היכרותה את תורות הבודהיזם והזן, ושילובם בהדרכה, הוסיפה נופך חוויתי ייחודי. כושר הארגון שלה הבטיח את הקצב והמהלך הנכון של הטיול. רוצה לציין את מסירותה של שרית לקבוצה, היותה צמודה אלינו בכל עת, בקשה, והכל בנועם הליכות ובצניעות. החיוך הנעים והמרגיע אנחנו וקשובה לכל שהדביק את הקבוצה הביא לאווירה נהדרת לאורך כל הטיול.

ידוע שטיול נופל או מצליח על פי המדריך. אנחנו העדות להצלחתה. מדריכים רבים היכרנו, אך שרית יושבת בצמרת במקום של כבוד. היתה לנו זכות גדולה לטייל עם שרית, טיול קסום ומוצלח ביותר, אין לנו ספק שכל טיול בהדרכתה של שרית יהווה חוויה מיוחדת.

עוד ניפגש, ועל כן נאמר לה:
מתנה (להתראות שוב) ולא סיֹונרה (להתראות ודי.)

בברכה,
אתי וזאב ענבר

טיול ליפן – 13-30.4.2017 


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ