טיול מאורגן לסיישל ומאוריציוס – גן העדן הטרופי

8 ימים • אקזוטיקה באיי האוקיינוס ההודי הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

יבשתי

קוד טיול KSE

במערב האוקיינוס ההודי, מזרחית ליבשת אפריקה, נמצאים איים קסומים עם תופעות טבע מרתקות, מאוריציוס וסיישל. טיול למאוריציוס: אי שהתגלה לפני 400 שנה וחיים בו כ-1.3 מיליון איש - תערובת אנושית מרתקת של הודים, סינים, אפריקאים, מוסלמים, הינדים ובודהיסטים, ערב רב של פנים, אמונות, מנהגים ומטבחים. בנוסף לנוף האנושי המעניין, האי נהנה מטבע נהדר, חופים קסומים והרי געש.

טיול לאיי סיישל: סיישל הוא שם כולל לשרשרת איים הכוללת 5 קבוצות עיקריות ו-155 איים בסך הכל. חלקם מהאיים הימיים העתיקים בעולם - מורשת ניצחית לראשית כדור הארץ. חולות לבנים, מים צלולים, עולם תת ימי עשיר, יערות גשם, צבי ענק, עצי הקוקו דל מאר הייחודיים וציפורים נדירות מספקים חוויה בלתי נשכחת לתיירים המגיעים לכאן. למרות הפיתוח התיירותי, איי סיישל שומרים על קסם של פעם, אין בניה לגובה ,אין כבישים מהירים ואין הרבה דוכני מזכרות. מה שמבטיח שמראה יערות הגשם הטרופיים העוטפים את צוקי הגרניט הקדמונים וצובעים את הנוף באלפי גוונים של ירוק, וכן החופים המנוקדים במאות דקלי הקוקו דל מאר יישארו צרובים בזיכרון.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
  • תוכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס פנסיון מלא
  • שייט בסירת זכוכית אל הפארק הלאומי הימי של שמורת סנט אן
  • ארוחת צהריים אותנטית ממיטב המאכלים של המטבח הקריאולי
  • טיפים לנותני השירות השונים
  • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

יום 1 טיסה ישירה לסיישל והמשך למאוריציוס

ניפגש בשדה התעופה בן גוריון ונצא בטיסת לילה ישירה (כ 6 שעות לערך) אל האי סיישל ומשם נמשיך בטיסה אל האי מאוריציוס. בהגעה נפגוש לראשונה בנוף הוולקני השופע, בשדות קנה הסוכר ובחופים הציוריים של האי ולקראת אחר הצהריים ניסע למלון להתארגנות והתרעננות. לינה במאוריציוס.

יום 2 כנסיית פרה לאוול – פורט לואיס – תצפית ממצודת העיר – מוזיאון הסוכר – ארוחת צהריים - הגנים הבוטניים

בשעות הבוקר נבקר בכנסייה הקתולית המקודשת לאב דזירה, כומר צרפתי שהפך לקדוש נוצרי מחולל פלאים. בהמשך נכיר את פורט לואיס, בירת מאוריציוס, עיר מפתיעה ותוססת. נעלה אל מצודת העיר המשקיפה על הנמל והשאנז דה מארס, מסלול המרוצים העתיק ביותר בחצי הכדור הדרומי, נשוטט במרכז המודרני שלחוף הים ובשוק הססגוני בו ניתן למצוא פריטי אמנות, ירקות, תבלינים ומזכרות. נמשיך משם לביקור במוזיאון הסוכר, שם נלמד על ההיסטוריה של האי בכל הקשור לגידול קנה הסוכר. בהמשך נאכל ארוחת צהריים במסעדת מאכלים מקומיים ובסיום היום, נטייל בגן הבוטני המרהיב בכפר פמפלמוס (Pamplemousses), בו עצים טרופיים רבים, שושנות מים עצומות ושפע של צמחייה ירוקה ורעננה. לינה במאוריציוס.

יום 3 שייט קטאמרן לאורך החוף המזרחי – נהר GRSE – ארוחת ברביקיו – ביקור באי Cerfs

נצא לשייט לאורך החוף המזרחי של האי, תוך כדי השייט נהנה מרחצה ושנירקול ונתרשם מהריף העשיר המקיף את האי הגעשי. נמשיך בשייט אל שפך הנהר GRSE, כאשר משני צידיו תלווה אותנו צמחייה שופעת ואולי נזכה לראות קופים ועטלפים על צמרות העצים, בקצה הדרך נהנה ממפלים מרשימים.  בהמשך, נהנה מארוחת ברביקיו שתוכן על ידי צוות הקטאמרן. משם נמשיך בשייט אל האי Cerfs , פיסת גן עדן מושלמת עם חופים זהובים ועצי קוקוס ממש כמו בגלויות. נשוב בשייט בחזרה אל Pointe Jerome עם משקה צונן ביד כשצוות הספינה מנעים את זמננו לצלילי מוזיקת ​​הסגה.
לינה במאוריציוס.

יום 4 בית הקברות היהודי – הר געש כבוי – מקדש גראן באסו - שמורת קניון הנהר השחור – ארוחת צהריים - מפלי שאמרל Chamarel – אתר החולות הצבעוניים

נצא לביקור בבית הקברות היהודי דרכו נתוודע לסיפור גירושם של המעפילים שהוגלו ע”י הבריטים לאי בשנת 1940, כ 1600 יהודים גורשו ע”י הבריטים למאוריציוס והביקור במקום הוא חוויה מיוחדת. נמשיך אל הר הגעש הכבוי Trou aux Cerfs שבאזור הרמה המרכזית של האי, שם נוצר מכתש בעומק 85 מטר עם אגם טבעי. בהמשך ניסע לביקור במקדש גראן באסו ההודי, מתחם שוקק מתפללים, פסלים צבעוניים ומקדש מרהיב השוכן על אגם קדוש מלאכותי הנמצא בגובה של כ 550 מטר מעל פני הים, זהו אחד המקדשים החשובים למאמיני ההינדו מחוץ לגבולות הודו. נעמיק אל חלקו הדרומי של מאוריציוס ונטייל בנופים מרהיבים, נבקר בקניון השחור ונראה את מפלי שאמרל המרשימים, נאכל ארוחת צהריים במסעדה אותנטית בה נטעם מאכלים מקומיים ובהמשך נטייל באתר החולות הצבעוניים המפורסמים שנוצר בעקבות פעילות געשית ונלמד מהיכן מגיעים לבבות הדקלים וקנה הסוכר. לסיום נבקר בחוף הים היפהפה ‘לה מורן’. לינה במאוריציוס.

יום 5 מאוריציוס - טיסה לסיישל

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לשדה התעופה של מאוריציוס וממנו נצא בטיסה לסיישל. עם ההגעה נערוך סיור פנורמי קצר בדרך לבית המלון  בו נבלה בימים הקרובים. לינה בסיישל באי מאהה.

יום 6 סיישל - האיים פרלין ולה-דיג – חוף Anse Source D'Argent - ארוחת צהריים אותנטית - הפארק הלאומי Velle de Mai

היום נשוט בסירת קטאמרן מהירה לביקור באיים פרלין Praslin ולה-דיג ,La Digue שהוא האי הרביעי בגודלו בארכיפלג של סיישל. נפתח את סיורינו בלה-דיג בביקור בחווה לגידול אגוזי קוקוס, שם עדיין מפיקים את שמן הקוקוס בעזרת שור ואבן ריחיים ונצפה אחר תהליך ההכנה. כמו כן נראה את מקום צילום הסרט ‘עמנואל’. גולת הכותרת של האי היא חופיו היפים, ובראשם חוף Anse Source D’Argent , אשר מככב תדיר ברשימות החופים היפים והמצולמים בעולם. זהו חוף העשוי ממקטעים מקטעים של חול לבן ורך, מנוקדים בסלעי גרניט עצומים, ‘המפוסל’ בסגנון הנרי מור. נשוט לאי פרלין שהוא האי השני בגודלו בסיישל, באי יש חופים מדהימים שנראים בדיוק כמו שחוף טרופי צריך להיראות, עם שוניות אלמוגים מרהיבות, מי טורקיז צלולים וחול לבן שדקלים מצלים עליו. נאכל ארוחת צהריים אותנטית ובה מיטב המאכלים של המטבח הקריאולי העשיר בטעמים. נבקר בפארק הלאומי Valle de Mai, שהוא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו ובו כמה מיני דקלים ייחודיים לאי, כולל המין הנדיר ‘קוקוס-הים ‘Coco de Mer . נסיים את היום ברחצה באחד מחופיו היפים של האי ונחזור בשיט חזרה אל מלוננו הנמצא באי מאהה. לינה בסיישל באי מאהה.

יום 7 השמורה הימית סנט אן - שייט בסירת זכוכית ושנורקלינג – אי הצבים הענקיים – ארוחת צהריים

היום נצא לשייט אל הפארק הלאומי הימי של שמורת סנט אן. זהו הפארק הלאומי הראשון שהוכרז באוקיינוס ההודי, בזכות שוניות האלמוגים הססגוניות שהתברך בהן ובזכות העולם התת ימי העשיר. נשוט בסירה מיוחדת עם רצפת זכוכית שתאפשר לנו ליהנות מעולם המים העשיר של סיישל. נאכיל את הדגה והמעוניינים יוכלו ליהנות מהעולם התת ימי העשיר מצלילה עם שנורקל ומשחיה מרעננת. בנוסף, נבקר באחד האיים שבתחומי השמורה, נראה את הצבים הענקיים וגם נתכבד בארוחת צהריים מפנקת. בהמשך היום נבלה באחד החופים הטרופיים היפים של האי מאהה, חוף עם מים צלולים בצבע טורקיז, חוף לבן ועצי דקל מצלים. לינה בסיישל באי מאהה.

יום 8 האי מאהה - ויקטוריה – מקדש הינדי - השוק המקומי – הגנים הבוטניים – ארוחת צהריים - חוות תבלינים – טיסה ישירה לתל אביב

היום נטייל בעיר הבירה ויקטוריה, אחת מערי הבירה הקטנות בעולם, שקרויה על שם ויקטוריה מלכת אנגליה. זוהי עיר חביבה שמשלבת מבנים מהתקופה הקולוניאלית עם בנייה בסגנון מודרני. נראה את הדגם המוקטן של מגדל הביג בן הלונדוני, אשר ניצב בעיר מאז 1903. נראה גם את המקדש ההינדי הססגוני, היחיד בסיישל. כמובן שנשוטט גם בשוק המקומי עם דוכני הדגים הטריים שמגיעים מהנמל הסמוך, פירות וירקות, ותבלינים אקזוטיים. נמשיך לביקור בגנים הבוטניים המרשימים, אשר הוקמו לפני יותר ממאה שנה, וכוללים דקלים מסוגים שונים, עצי פרי ועצי תבלין. נאכל ארוחת צהריים במסעדה וניסע לשדה התעופה שממנו נצא בטיסה ישירה לתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב סיישל 06:20 שעות
סיישל מאוריציוס 02:35 שעות
סיישל תל אביב 06:20 שעות

סיישל

הרצאה בנושא: ארבעה איים אקזוטיים באוקיינוס ההודי בהנחיית שמעון דיגה

מטיילים ממליצים

"מזג האוויר נפלא וגם הנופים, זה היה פשוט טיול נפלא, מקווה להתראות בטיול הבא"
מירי גלעם

"מה שתרם להצלחת הטיול היה רמת ואיכות המטיילים, הרצאות המדריכים והיעדים האקזוטיים"
נילי דורם

"הטיול היה מעניין, מיוחד ומקצועי, ניהול הטיול התבצע בדרגה הגבוהה ביותר, כולל רוגע וגיבוש של הקבוצה, רמת השירותים שניתנו במסגרת הטיול הייתה טובה ונעימה"
שולה מעוז

"ההסברים והנחיות המדריכה היו מצוינים וממצים"
דרורה בן שלום

"טיול מעולה, מדריכה מצוינת, חברי הטיול נהדרים!"
רן שאלתיאל

"היה מעולה מכל הבחינות, היתה דאגה יוצאת דופן לכל אחד ואחת ממשתתפי הטיול"
יורם ירון

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KSE01 אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת Air Seychelles: תל אביב - סיישל - מאוריציוס, סיישל - תל אביב.
  • לינה בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס פנסיון מלא.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בחזרה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • שייט בסירת זכוכית אל הפארק הלאומי הימי של שמורת סנט אן
  • מפלי שאמרל המרשימים במאוריציוס
  • ביקור במוזיאון הסוכר במאוריציוס
  • שייט בסירת קטאמרן לביקור באיים פרלין Praslin ולה-דיג .La Digue
  • אתר החולות הצבעוניים במאוריציוס
  • סיור מקסים בחוף הסלעים המיוחד המפוסל בסגנון הנרי מור בבסיישל
  • ביקור בפארק הלאומי Velle de Mai בסיישל, שהוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו
  • ביקור בגנים הבוטניים המרשימים, אשר הוקמו לפני יותר ממאה שנה בסיישל

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  מאוריציוס סיישל
אוקטובר 25° 28°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול מאורגן לסיישל ומאוריציוס – גן העדן הטרופי   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

8 ימים • אקזוטיקה באיי האוקיינוס ההודי
לוגו של וואטסאפ