קרוז לאלסקה וטיול להרי הרוקיס הקנדיים

18 ימים • כולל 7 לילות שיט באוניית פאר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

18 ימים

16 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KVQ

הרישום לטיול זה מיועד למחוסנים ומחלימים בלבד

טיול מאורגן להרי הרוקיס הקנדיים ואלסקה המכילים טבע מרהיב ועוצמתי שסוחף את המטייל אל חוויה רב חושית. הרים ענקיים, נהרות שוצפים ואגמים בגווני טורקיז וכחול השזורים ביערות עד. כל אלה מהווים את התפאורה לטיול שלנו. בקרוז לאלסקה והרי הרוקיס נגיע גם אל עיירות ציוריות וערים קוסמופוליטיות תוססות, שרבים מתושביהן הם צאצאי אינדיאנים ואסקימואים ומחפשי ההרפתקאות של הבהלה לזהב. נשוט בפיורדים צרים ועמוקים ונתקרב אל קרחוני ענק, כשמסביבינו עולם חי עשיר ומגוון.

בתכנית שלנו יש יתרונות רבים ובלעדיים ששווים הכספי הוא רב:

  •  קרוז לאלסקה עם תוכנית הטיול המקיפה והעשירה ביותר
  • סיורים מקיפים בפארקים של הרוקיס (קניון ג׳ונסטון, אגם מוריין, שייט באגם מלין לאי ספיריט, אגם הפירמידה ועוד)
  •  ביקור במפלים הגדולים הלמקן וספאהט בפארק וולס גריי 
  •  ביקור מקיף בוונקובר שכולל אתרים רבים בעיר (גאסטאון, פארק סטנלי, גרנוויל איילנד, פארק המלכה אליזבט ועוד)
  •  סיורי חוף מקיפים בכל נמלי עגינת האוניה
  •  שירות הכנת צ'ק אין לאנייה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - טורונטו - קלגרי

נמריא אל טורונטו וממנה נמשיך בטיסת המשך אל העיר קלגרי. עם ההגעה ניסע למלוננו למנוחה והתארגנות. לינה באזור קלגרי.

יום 2 קלגרי - הרי הרוקיס - באנף

הבוקר נצא בנסיעה ונעלה מהמישורים החקלאיים אל תוך הרי הרוקיס הנישאים. נגיע אל עיירת הנופש ההררית באנף ונצא להכיר את סביבתה הקרובה. נבקר במפלי נהר הקשת ונעלה ברכבל אל תצפית הר הגופרית, שם מתגלים נופי הקסם של הרים, אגמים, קרחונים ויערות. לינה באזור באנף.

יום 3 הרי הרוקיס - שמורת באנף - קניון ג'ונסטון - אגם לואיז - מפל טקקו

נקדיש את היום לפארק הלאומי המרשים ביותר בקנדה. נבקר בקניון ג’ונסטון שבו שוצפים מי הקרח ונטייל אל שני האגמים המרהיבים ביותר באזור: אגם מוריין ואגם לואיז שצבע מימיהם נע בין כחול עמוק לטורקיז ירקרק. בהמשך היום נגיע אל מפל טקקו – הגבוה בקנדה (250 מ’) ואחר הצהריים נשוב אל העיירה באנף ונטייל ברחובותיה המטופחים. לינה באזור באנף.

יום 4 הרי הרוקיס - שדה הקרח קולומביה - קרחון אתבסקה - ג'ספר

נצא בנסיעה נופית מדהימה לכיוון צפון כשמסביבנו מצוקי ענק, אגמים וקרחונים. נעצור לתצפיות אל אגם הטורקיז פייטו בדרכנו אל שדה הקרח הענק קולומביה, שאליו נעלה ברכבי קרח ענקיים. רכב הקרח יביא אותנו אל מרומי קרחון אתבסקה שם נרד ונתרשם מהגוון הכחלחל של הקרח ומהנופים הנפלאים. בדרכנו לעיירה ג’ספר נעצור לביקור במספר מפלי המים עצומים, שמימיהם הגועשים מעוררים התפעלות. לינה באזור ג’ספר.

יום 5 הרי הרוקיס במלוא הדרם - שמורת ג'ספר - אגם מלין - העיירה ג'ספר

יום נוסף וחוויתי של נופי טבע מהיפים בעולם. נכיר את הערוץ העמוק של קניון מלין, נשוט באגם מלין עד לאי המפורסם ספיריט – איילנד שבו צולמו תמונות הנוף הייצוגיות ביותר של הרוקיס הקנדים. זהו יום עם סיכוי טוב למפגשים עם עולם החי של האזור: דובים, איילים וכבשי הרים. נטייל גם אל מרגלות הר הפירמידה והאגם הסמוך לו וכמובן שנחווה גם את העיירה המקסימה ג’ספר המוקפת בפסגות ואגמים. לינה באזור ג’ספר.

יום 6 ג'ספר - הר רובסון - שמורת וולס גריי - קאמלופס

נצא לכיוון דרום מערב דרך שמורת הר רובסון, הגבוה שבהרי הרוקיס הקנדיים, ונהנה מתצפיות לעבר הנוף המהמם של ההר וסביבתו. בהמשך היום נגיע אל שמורת הטבע וולס-גריי המאופיינת בסלעי בזלת ויערות צפופים. נבקר במפלי המים המרשימים של שמורה זו: מפלי ספאהט ומפלי הלמקן ונמשיך לנסוע עד העיר קאמלופס השוכנת לשפת נהר תומפסון רחב הידיים. אם יאפשר הזמן נצא אל הפארק העירוני שעל שפת הנהר. לינה באזור קאמלופס.

יום 7 קאמלופס - שיט אל האי ונקובר - ויקטוריה

נחצה בנסיעה את רכס הרי הקסקיידס הבנויים מסלעי גרניט וניסע לאורך הנהר הגדול פרייזר אל תוך המרחב החקלאי שמקיף את העיר וונקובר ונגיע עד לחופי האוקיאנוס השקט. נשוט במעבורת אל האי ונקובר כשמסביבנו איים רבים ושפע של עופות ים. עם הגעתנו לאי הגדול נמשיך בנסיעה אל העיר ויקטוריה. לינה בויקטוריה.

יום 8 ויקטוריה - גני בוצ'רד - שיט במעבורת אל ונקובר

ויקטוריה השוכנת בדרום האי ונקובר היא עיר יפיפייה המשמרת סגנון ואווירה של עיר גנים בריטית ותושביה נהנים מאקלים נוח במיוחד. נבקר באטרקציה המרכזית של האי כולו – גני בוצ’רד, הנחשבים בצדק ליפים שבעולם. נהלך בין הפרחים הצבעוניים והמרהיבים ונחווה את הגן השקוע, גן הוורדים, הגן היפני ומפרץ בוצ’רד הסמוך לגנים. בהמשך ניסע לאורך רצועת החוף היפיפייה של האי ונקובר, הטובלת ביערות ומפרצים ציוריים ונשוט במעבורת נוספת אל העיר ונקובר, השלישית בגודלה בקנדה. ונקובר נחשבת לפנינת מערב קנדה – עיר המוקפת מים והרים מושלגים. עם הגעתנו ניסע לבת המלון. לינה בונקובר.

יום 9 ונקובר - עליה לאוניה להתחלת השייט באלסקה

הבוקר נצא לסיור רגלי להכרות ראשונית עם העיר ולקראת צהריים ניסע לנמל העיר שם נעלה לאוניית הפאר עימה נשוט לכיוון אלסקה. לינה באוניה.

יום 10 שייט ב"מעבר הפנימי" INSIDE PASSAGE

“המעבר הפנימי” של אלסקה עוצב על ידי קרחונים לפני מיליוני שנים. זהו אזור מקסים של פיורדים דוממים, איים רבים ויערות עד. היום נשוט במעבר הפנימי ומן האונייה נצפה על הנוף המרהיב ואם יתמזל מזלנו נראה בעלי חיים ויונקים ימיים. לינה באוניה.

יום 11 עגינה בנמל SITKA - סיור בעיירה

לסיטקה, אתר הגיחה הראשונית של רוסיה לאלסקה, יש אולי את ההיסטוריה העשירה ביותר מכל עיירה באלסקה. בסיורנו נחקור את השילוב של תרבויות רוסיות ואינדיאנים, תוך כדי הנאה מהנוף הבתולי בשער לדרום מזרח אלסקה המרוחקת. גם התושבים המקומיים וגם חיות הבר השופעות מוסיפים לתחושה האותנטית של סיטקה. לינה באוניה.

יום 12 עגינה בנמל JUNEAU - סיור בעיר

ג’ונו בירת אלסקה היא העיר המרכזית באזור הפיורדים והמפרצים של דרום מזרח אלסקה. היא ממוקמת בתוך תפאורה עוצרת נשימה כשמעליה מתנוססים הרים מושלגים וקרחוני ענק ולמרגלותיה מפרצי ים ורציפי נמל שוקקי אדם. נצא לסיור רגלי בעיר ונראה את הבניינים החשובים, את אתרי הבילוי והברים, את בנין הקפיטול והמוזיאון המקומי. לינה באוניה.

יום 13 עגינה בנמל סקאגווי - SKAGWAY - סיור בעיירה - מוזיאון בהלת הזהב

סקאגווי היתה ראש הגשר אל שדות הזהב במשך בהלת הזהב של אלסקה בשלהי המאה ה-19, והיא עדיין משמרת את האווירה ההרפתקנית ורוח החופש. העיר כולה הינה שמורת טבע היסטורית – תרבותית וגם כאן התפאורה המדהימה היא של הרים מושלגים ומפרצי ים בגוון טורקיז. נרד לסיור אל ליבה של העיירה, נתרשם ממוזיאון בהלת הזהב ונתוודע אל אורח החיים האלסקאי המיוחד. עם קצת מזל – נוכל גם כאן לצפות בנדידת דגי הסלמון במעלה הנהרות. לינה באוניה.

יום 14 קרחון ופיורד טרייסי ארם (Tracy Arm)

במהלך היום נשוט בפיורד טרייסי ארם (Tracy Arm Fjord) הנמצא דרומית לג’ונו. זהו פיורד צר וגדול, המשתרע לאורך של כחמישים קילומטרים ובקצהו שני קרחונים מרהיבים. במהלך השייט אל הפיורד קיים סיכוי גבוה “להתקל” בלוויתנים וכלבי ים, שזוהי סביבת המחייה הטבעית שלהם. הנופים במהלך השייט עוצרי נשימה וכוללים עמקים ירוקים, פסגות הרים מכוסות קרח וקרחוני ענק הצפים על המים. לינה באוניה.

יום 15 שיט לכיוון ונקובר - מפגש קבוצתי והרצאה

יום אחרון של שיט והנאה משירותי האוניה המציעים הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה, קזינו, חנויות דיוטי פרי ועוד. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 16 ונקובר - פארק סטנלי - גשר קפילנו - הרובע הסיני

ניפרד מן האוניה ונקדיש יום זה ליפה שבערי קנדה, היהלום שבכתר, עיר היושבת בין מפרצים והרים, בגווני כחול וירוק. נטייל אל פארק סטנלי ועמודי הטוטם המפורסמים שלו, נהלך על הגשר התלוי של קאפילנו, נראה את הרובע העתיק גאסטאון ואת השוק של האי גרנוויל. נבקר בגן השקוע של פארק המלכה אליזבט, נצפה אל הגשר הגדול- גשר שער האריות, נעבור ברובע הסיני ונטייל גם במרכז השוקק של העיר הקוסמופוליטית המקסימה. לינה בוונקובר.

יום 17 טיסה לטורונטו והמשך לתל אביב

תמה לה חוויה מיוחדת במינה. בשעות הבוקר המוקדמות נצא בטיסה אל טורונטו שם נעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב.

יום 18 הגעה לתל אביב

בשעות אחר הצהרים ננחת בתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב טורונטו 11:45 שעות
טורונטו קלגרי 4:00 שעות
ונקובר טורונטו 4:30 שעות
טורונטו תל אביב 10:30 שעות

שדה הקרח הענקי קולומביה

שייט ב"מעבר הפנימי"

הרצאה בנושא: הרי הרוקיס ואלסקה, בחזרה אל נופי בראשית בהנחיית שוקי ברנדווין

מטיילים ממליצים

"חוויה של פעם בחיים! קבלנו מידע עצום על הטבע והטופוגרפיה עם הסברים בהמון התלהבות, על כל שאלה תשובה מפורטת. כל יום היה מאתגר ומהנה יותר מזה שלפניו"
נילי ואדיב הראל

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KVQ02 יוני 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
KVQ01 יולי 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות בחברת אייר קנדה בנתיב תל אביב - טורונטו - קלגרי, ונקובר - טורונטו - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה ו/או טובה, על בסיס ארוחת בוקר אמריקאית.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • בכל נמלי עגינת האוניה כללנו סיורים מאורגנים.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 105$ לאדם) .
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • אשרת כניסה לקנדה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: info@senior.co.il או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • דרושה אשרת כניסה לארצות הברית (אינה כלולה במחיר ויש להזמינה בארץ לפני הנסיעה). נשמח לטפל עבורכם בהליך הוצאת הויזה, לפרטים נוספים ועלויות לחצו כאן 

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה Serenade of the Seas של חברת Royal Caribbean
  • ביקור בקניון ג’ונסטון, הפארק הלאומי המרשים ביותר בקנדה
  • שדה הקרח הענק קולומביה אליו נעלה ברכבי קרח ענקיים
  • האי המפורסם ספיריט
  • שמורת הטבע וולס-גריי המאופיינת בסלעי בזלת ויערות צפופים
  • שייט בפיורד טרייסי ארם (Tracy Arm Fjord)
  • ביקור בגני בוצ'רד שבויקטוריה הנחשבים ליפים בעולם
  • שייט ב"מעבר הפנימי" של אלסקה שעוצב על ידי קרחונים לפני מיליוני שנים
  • סיור בג'ונו בירת אלסקה
  • אגם מוריין ואגם לואיז
  • סיור בוונקובר - העיר היפה שבערי קנדה (היהלום שבכתר)

על האוניה

Serenade Of The Seas

אוניית ה-Serenade of the Seas מסדרת אוניות הקרוז Radiance, מרשימה אותנו המבקרים למן הרגע הראשון, משטחי זכוכית נרחבים משתלבים עם העיצוב היוקרתי של ריהוט מסוגנן ועיצוב היכלים המלא ביצירות אומנות רבות. בינות לשלושה עשר הסיפונים נמצא נופים מרהיבים, מתקנים חדשניים ומגוון אופציות לבילוי, את פנינו יקבל האטריום מרכזי, המתנשא לגובה...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ג’ספר ג’ונו
יוני 14° 13°
יולי 18° 15°
אוגוסט 18° 15°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ