• טיול מאורגן לסרי לנקה
נמצאו 2 טיולים

המסורת מספרת על האדם הראשון שגורש מ"גן עדן" ומשם הוא הלך לסרי לנקה שהיא "גן העדן" עלי אדמות ואכן האי סרי לנקה, המכונה "הדמעה של הודו", מכיל בתוכו את כל היופי שבעולמנו. 
האירופאים (הפורטוגזים, ההולנדים והאנגלים) החלו בכיבושיהם כבר לפני כחמש מאות שנים וגילו אי המשופע באבנים טובות ויקרות, בטבע פראי, יערות, ג'ונגלים, מפלי מים ונהרות שוצפים, בעלי חיים נדירים, מגוון עצום של בעלי כנף ופרחים מרהיבים. המון מקדשים בודהיסטים והינדואיסטים המשתלבים בנוף הטבעי ובפסיפס האנושי הססגוני, שדות אורז עצומים המצפים את ההרים ברום של 200 מ' וקוטפות התה הטמיליות מוסיפות צבע וססגוניות בבגדיהן הצבעוניים, התה המשובח בעולם ששווק לעולם כ"תה ציילוני" ", כובש את העולם בטעמו העדין עד היום.


בטיול מאורגן לסרי לנקה נוכל ליהנות מחופים מרהיבים המושכים המוני גולשים מרחבי העולם, לפגוש דייגים מסורתיים אשר דגים בעודם יושבים על כלונסאות מיוחדות, בתי יתומים לפילים ובערים קולוניאליות ציוריות, כמו כן נחשף לשמורות טבע העשירות בבעלי חיים מרהיבים, בחוות לגידול והשבת צבים לים, נטעם מהמאכלים המסורתיים של בני המקום ומהפירות האקזוטיים הגדלים באי, נתרשם ממכרות לאבנים יקרות כמיטב המסורת העתיקה וכמובן נתרשם מהשווקים והמקדשים הרבים, בהם מתקיימים פסטיבלים ובמופעים מסורתיים. אין ספק כי טיול לסרי לנקה הוא טיול מוצלח המשלב, טבע, היסטוריה עשירה, מסורת מקומית, ריחות, צבעים וטעמים.

לוגו של וואטסאפ