ספארי שלג למשפחות וילדים בלפלנד

6 ימים • כולל לינה מצפון לחוג הארקטי הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

6 ימים

5 לילות

יבשתי

קוד טיול LAPF

שלג הוא בוהק, עדין, צח ומסתורי, והוא מהווה תפאורה מצויינת להוות רקע לסיפורים מהאגדות. מיקום מושלם למקם בו נסיכות, אבירים וכמובן את מטיילינו. טיול מאורגן ללפלנד עם הילדים או הנכדים, הינו חוויה ייחודית ומרגשת, הדבר הכי טוב שאפשר לעשות עבור המשפחה שלכם. זהו שילוב של גיבוש משפחתי וזמן איכות עם היקרים לכם יחד עם חוויות אינספור באטרקציות שלג מהנות, טיול קסום בתוך ערבות השלג על גבי מזחלות איילי הצפון, מזחלות כלבים, אופנועי שלג, שייט בשוברת קרח, דיג באגם קפוא ועוד אטרקציות המותאמות לכל גיל.

נשלב לינות בבירתה של לפלנד הפינית, העיר רובניימי (Rovaniemi) ונחצה לכיוון צפון את חוג הקוטב הצפוני אל שמורת הטבע לואוסטו (Luosto), שם נוכל לחוש את ערבות השלג האינסופיות, לגלות את הטבע האמיתי של לפלנד ולהגדיל את הסיכוי שלנו לצפות בתופעת הטבע המרגשת: אורות זוהר הצפון.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב" במסגרת טיול מאורגן ללפלנד:

  • טיול מאורגן לזוהר הצפוני ולפלנד עם תכנית גדושה ללא סיורי בחירה
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא בכל בתי המלון
  • לינה בכפר המבודד בשמורת הטבע פיהא-לואוסטו אשר ממוקם מצפון לחוג הקוטב הצפוני, מאפשר חיבור לטבע ולחוויה הלאפית האותנטית ומגדיל את הסיכוי לצפייה באורות הזוהר הצפוני
  • קיום כל פעילויות השלג באזור לואוסטו מאפשר לנו להנות מטבע בתולי, ערבות שלג צח וטיול פעיל וחוויתי
  • ביטול ההשתתפות העצמית במקרה של נזק לאופנועי השלג - בחברות אחרות ישנו חיוב השתתפות עצמית במידה ונעשה נזק
  • מדריכים מקצועיים ומנוסים ללפלנד, מהטובים בארץ
  • קבוצה קטנה – עד מקסימום 30 מטיילים המאפשרת חוויית פעילויות חורף ללא המתנה בתורים וללא שיירות ארוכות

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

יום 1 טיסה ישירה מתל אביב לרובניימי, לפלנד – סיור בשמורת הטבע וואטונקי – ארמון הקרח, ארוחת ערב מסורתית בקוטה לאפית

טיסה ישירה מת”א אל רובניימי (Rovaniemi), בירת לפלנד הפינית, שנמצאת על חוג הקוטב. ברובניימי גר “סנטה קלאוס”, הזקן החביב שמכין את מתנות חג המולד ויוצא לחלק אותן לילדים ברחבי העולם כשהוא רוכב בכרכרה הרתומה לאיילים. עם הנחיתה ניסע למרכז ההצטיידות, שם נקבל ציוד מתאים שכולל חליפת שלג מלאה ומחממת, נעליים וגרביים מיוחדות וכפפות. לאחר ההתארגנות, כשאנו מצוידים היטב, נצא לסיור בשמורת הטבע וואטונקי, בה נטייל ונחוש באווירה של היער הארקטי ושל הטבע הפראי.(מותנה בשעת הנחיתה) בתום הביקור ניסע לבית המלון. בערב נתרחק עוד מן “הציוויליזיציה”, כדי למקסם את סיכויינו לצפות בזוהר הצפוני. נבקר בארמון הקרח אשר נבנה מחדש בכל שנה במתכונת שונה, ובסיומו של החורף חוזר אל הטבע. לסיומו של היום החווייתי, נתארח בקוטה, אוהל המגורים של הלאפים, הסאמים, לארוחת ערב בסגנון לאפי מסורתי הכוללת בין השאר בשר אייל. לינה ברובניימי.

יום 2 שייט בשוברת קרח וביקור בכפר דייגים שבדי

ניסע אל כפר הדייגים השבדי KUKKOLAFORSEN ונמשיך ל AXELSVIK שבמפרץ בוטניה שבים הבלטי. נעלה על שוברת הקרח לשייט מרהיב במפרץ הקפוא. נלמד להכיר את יכולותיה המיוחדות של הספינה הכבדה, אשר שוברת גושי קרח עצומים בכדי ליצור נתיב מעבר לספינות השטות בים הבלטי. באחת הנקודות תיצור הספינה “בריכה” בים הקפוא, ותאפשר לנו חוויה יוצאת דופן של ציפה בתוך המים הקרים כשאנו נתונים בתוך חליפות ציפה טרמיות מיוחדות (המסופקות ע”י צוות הספינה). לינה ברובניימי.

יום 3 פארק חיות הבר ברנואה – הכפר של סנטה קלאוס – לואוסטו – סיור לילה לתצפית על הזוהר הצפוני

בבוקר נצא לעבר פארק חיות הבר בקרבת העיירה רנואה (Ranua). הפארק הוקם בשנת 1983 ובו כ- 55 זנים שונים של חיות בר ועופות החיות בסביבת המחיה הטבעית שלהן. טורפים, יונקים ועופות מפוזרים במשטחי מחיה מרווחים לאורך נתיב הביקור המושלג, שאורכו כ- 2,500 מטרים. הפארק מהווה בית לחיות בר נדירות המותאמות לאקלים הארקטי של לפלנד, ביניהן דב הקוטב הלבן, השועל הלבן, זאבים, איילים ועוד. ניסע צפונה לביקור בכפר של “סנטה קלאוס”, הממוקם בדיוק על “חוג הקוטב הצפוני”.  נמשיך עוד צפונה, אל הכפר לואוסטו, שנמצא מצפון לחוג הקוטב, ומאפשר חווית טבע בשממה הארקטית. בלילה נצא למקום חשוך במיוחד וננסה ללכוד את החוויה השמימית של אורות זוהר הצפון .(Aurora Borealis)  בעונה זו ובמיקום זה הסיכויים הם הטובים ביותר לצפות בתופעה (היציאה תהיה בערב בו תנאי מזג האוויר ותחזיות הופעת “הזוהר הצפוני” יראו שיש סיכוי לצפייה). לינה בלואוסטו.

יום 4 ספארי אופנועי שלג - דיג בנהר קפוא - קארטינג במכוניות מרוץ - מפגש קבוצתי בערב הכולל צפייה בסרט

לפנינו חוויה נוספת ובלתי נשכחת: מזחלות שלג ממונעות, הלא הן אופנועי שלג. זוגות זוגות ננוע רכובים (בנהיגה עצמית) בתוך הנופים הקפואים הארקטיים, בערבות לואוסטו. חלקים מן המסע יעברו בתוך יערות אין סופיים, וחלקים ממנו יהיו על פני נהרות ואגמים קפואים. באחד האגמים הקפואים נערוך הפסקת צהרים, נלמד להכיר את שיטות הדייג המיוחדות של בני המקום, ונשתתף בעצמינו בחוויה מיוחדת של דיג בתוך אגם קפוא. נמשיך לחוויה מיוחדת ועתירת אדרנלין, נהיגה ברכבי קארטינג על משטחי קרח, המותאמים לתנאי החורף הקשים, נקבל תדרוך ונתאמן לפני שנצא לנסיעה מרגשת. בערב נתכנס למפגש קבוצתי הכולל צפייה בסרט. לינה בלואוסטו.

יום 5 ביקור בחוות כלבי האסקי - חוות איילי הצפון

חוויה מיוחדת, שקשורה באורח חייהם של הלאפים, תמתין לנו כשנבקר בחוות כלבי ההאסקי. נלמד להכיר את דרכי חינוכם והטיפול בהם. לאחר תדרוך מצוות החווה נצא בנהיגה עצמית במזחלות שלג הרתומות ל”צוות” כלבים חביבים. המזחלות ייקחו אותנו לחוויה בלתי נשכחת בתוך הנוף הפראי והבתולי של לפלנד.  בהמשך היום, חוויה לאפית נוספת תמתין לנו כשנבקר בחוות איילי הצפון. נלמד להכיר את אורחות חייו ומנהגיו של האייל, שהתאים עצמו לתנאי מזג האוויר הקיצוניים. לאחר שנבין את הקשר בין תושבי המקום, הסאמי, לאייל, נרכב במזחלות הרתומות לאיילים למרחק קצר. לינה בלואוסטו.

יום 6 לואוסטו - רובניימי –מוזיאון הארקטיקום - טיסה ישירה חזרה לת"א

לאחר ארוחת הבוקר נחזור לרובניימי לביקור במוזיאון הצפון, ה“ארקטיקום” (Arktikum). מוזיאון מיוחד זה יאפשר לנו להבין ולהכיר את החיים באזור חוג הקוטב: מי חי שם? כיצד שורדים בני האדם ובעלי החיים אל מול איתני הטבע? עוד נלמד על עולם החי והצומח בסביבה לפי עונות השנה ועל תופעות “זוהר הצפון” ו”שמש חצות”. לאחר הביקור ניסע לנמל התעופה, ממנו נצא בטיסה ישירה בחזרה לתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב רובניימי 4:50 שעות
רובניימי תל אביב 4:50 שעות

הזוהר הצפוני בלפלנד

הרצאה בנושא: לפלנד, חיים מעבר לחוג הקוטב בהנחיית מדריכת הטיולים ד"ר שרית סגל

מטיילים ממליצים

"הטיול היה חוויה מדהימה ומרתקת זכינו לחוות אירועים של "פעם בחיים" שנינצור אותם בזיכרוננו להרבה שנים. הצלחת הטיול מקצה לקצה היתה בזכות המדריכה המעולה שאין מילים להודות לה, היא הפכה את הטיול לחוויה אדירה. המקצועיות שהפגינה לאורך כל הטיול מהדקה הראשונה במפגש הראשוני של הקבוצה בתל אביב ובהגעתנו לשדה התעופה בנתב"ג ועד לפרידה (הלא סופית) ביציאה משדה התעופה בארץ ראויה להערכה מכל הלב. כמו כן הידע העמוק והבלתי נדלה אודות נורבגיה ככלל והיעדים הייחודים בהם ביקרנו לאורך המסלול בפרט העשיר והעמיק את עוצמת החוויה. הטיול התנהל בצורה חלקה ביותר, תודה ענקית על החוויה! אין לי ספק שדרכנו תפגשנה בעתיד בטיולים נוספים"
אורלי ויחיאל ארזה

"הטיול הזה באמת היה חוויתי. ראינו את זוהר הצפון בכל הודו. תודה למנכ"ל החברה שהוסיף את האוטובוס שהרחיק אותנו מאורות הישוב, לסיכום – חוויה אדירה. בעלי ואני מטיילים הרבה. במהלך הטיולים אנחנו פוגשים מדריכים שונים, רובם טובים. אני לא רוצה להיתפס בסופרלטיבים, אבל מדריכה כזאת, עוד לא פגשנו. כל המעלות הטובות של מדריכת טיולים מצאנו בה. בתודה על הטיול וההדרכה"
נורית ויאיר שמעוני

"אשריי החברה שהתברכה במדריכה כזו, המשמשת שופר למטיילים ומעשירה את החברה בעשייתה!"
ימימה סופר וגבי דויטש

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
LAPF01 מרץ 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • ילד עד גיל 12 בחדר עם זוג מבוגרים יקבל הנחה בסך 490 €

  • מבוגר שלישי בחדר (מעל גיל 12) יקבל הנחה בסך 300 €

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב: תל אביב – רובניימי – תל אביב
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא בכל בתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • ציוד ארקטי מלא הכולל חליפה, נעליים, כפפות וגרביים יינתן בהשאלה לכל הפעילויות הארקטיות
  • טיפים לנותני השירותים השונים
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בחזרה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • בתאריכים בהם מתקיים הטיול, קיים הסיכוי הטוב ביותר לצפייה באורות זוהר הצפון. עם זאת, ככל תופעת טבע, לא נוכל להבטיח שהתופעה תתגלה לעינינו, נחזיק אצבעות ונקווה.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30-45 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות או הליכה בדרכים מכוסות שלג או קרח, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • חובה להסדיר ביטוח רפואי עם תוספת ספורט חורף טרם היציאה לטיול.

  • במרבית בתי המלון אין שירותי סבלות.

  • מרבית החדרים הזוגיים בבתי המלון הם עם 2 מיטות נפרדות.

  • סדר הביקורים עשוי להשתנות במהלך הטיול בהתאם לתנאי מזג האוויר.

  • ילדים אשר גובהם הוא מתחת ל- 145 ס”מ, אינם מורשים לרדת ולשחות במים הקפואים בחליפות הציפה המיוחדות במסגרת השייט בשוברת הקרח.

  • הנהיגה באופנועי שלג מחייבת רישיון נהיגה על רכב ומותרת מגיל 18 ומעלה.

  • ילד שגילו מתחת ל- 13 וגובהו מתחת ל- 145 ס”מ אינו מורשה לשבת באופנוע שלג, הילדים יורכבו על גבי על מזחלת שלג משותפת הנהוגה על ידי מדריך מקומי

  • נהיגה במזחלות כלבי האסקי – מותרת מעל גיל 15 בלבד

  • ילדים מתחת לגיל 13 אינם מורשים לשבת במזחלות הכלבים והם יורכבו על גבי מזחלות משותפות הנהוגות בידי המדריך המקומי.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 45 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-45 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 14 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-14 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • סיור בשמורת הטבע וואטונקי
  • ספארי רכוב על אופנועי שלג 
  • רכיבה על מזחלות איילי צפון
  • רכיבה על מזחלת כלבי האסקי
  • ביקור בכפר של סנטה קלאוס בחוג הקוטב
  • דייג לאפי טיפוסי במי קרח קפואים
  • טיול לילה לצפייה בזוהר הצפוני
  • שייט בשוברת הקרח "סמפו"
  • קארטינג במכוניות מרוץ
  • ביקור בפארק חיות הבר ברנואה
  • ביקור בארמון הקרח
  • ביקור במוזיאון הצפון, ה“ארקטיקום” המספק היכרות עם החיים באזור חוג הקוטב

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  רובניימי
פברואר 8°-
מרץ 3°-

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ