מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“הטיול המאורגן ליפן היה מצוין!” מאת ורד נגבי שהשתתפה בטיול "יפן בתקופת פריחת הדובדבן" בהדרכת ד"ר שרית סגל

הטיול המאורגן ליפן היה מצוין! אומנם כבר טיילנו ביפן לפני 7 שנים אבל הפעם זה היה ממש מיוחד. יפן מיוחדת ושונה. הפעם הטיול כוון לפריחת הדובדבן, אך השנה הפריחה הקדימה. מזל שהצלחנו למצוא את סופה בצפון המדינה. התברכנו בקבוצה נהדרת ובמדריכה מקצועית ומקסימה בשם ד”ר שרית סגל. היתה לנו גם מדריכה מקומית מתוקה. מתוך 17 ימי טיול היינו ב8 ימי שייט באונייה diamond princess. פעם ראשונה שלנו בשייט באונייה גדולה. היה מפנק מאד. הרבה אוכל, מופעים, סדנאות ריקודים, ג’קוזי ושלל פעילויות נוספות.

התחלנו את הטיול בקיוטו, ביקרנו בנארה עיר האיילים, המשכנו לטוקיו דרך האקודטה עם רכבת הבולט, נסענו לאוקוהמה ומשם עלינו לאונייה. האונייה עשתה סיבוב גדול מסביב לרוב יפן: אאומורי עיר התפוחים, האקודטה באי הצפוני, בוסאן בדרום קוריאה, נגאסקי ובחזרה לאוקוהמה. היום המרגש ביותר בטיול היה הביקור ב”בית שלום” בקיוטו. קהילת נוצרים אוהבי ישראל שריגשו אותנו עם העברית הצחה שלהם כולל המקהלה הנהדרת ששרה גם היא בעברית. ביקרנו שם בדיוק ביום הזכרון וערכנו שם טקס מרגש משלנו.

היתה לנו זכות גדולה לצאת לטיול זה עם עם קבוצה כל כך איכותית. רכשנו חברים חדשים, למדנו על יפן דברים שלא היינו לומדים בטיול לא מאורגן, אכלנו מלא אוכל טוב, רקדנו, ואפילו הרקדתי את הקבוצה בערב האחרון באונייה! אז אם אי פעם תהיה לכם ההזדמנות לצאת לטייל ככה, אל תהססו ולא תצטערו.

ורד נגבי

טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ