טיול מאורגן לתאילנד

15 ימים • תאילנד במיטבה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

15 ימים

12 לילות

יבשתי

קוד טיול THI

הרישום לטיול הינו למחוסנים ומחלימים בלבד

תאילנד, הינה מדינה המהווה את אחד ממוקדי המשיכה העיקריים באסיה לתיירים מרחבי העולם בכלל והפכה ליעד מעודף על התייר הישראלי בפרט. טיול לתאילנד חושף אותנו לשפע של נופים עוצרי נשימה ומגוונים, תרבות עשירה ומרתקת הכוללת גם שבטים מבודדים המשמרים מסורות עתיקות עד עצם היום הזה, שמורות טבע מעניינות עם בעלי חיים ייחודיים, חופים ציוריים הצבועים בצבעי תכלת וטורקיז, מקדשים צבעוניים הפזורים ברחבי המדינה, שפע של שווקים מכל הסוגים והמינים, חיי לילה סוערים ואטרקציות מרתקות.

טיול מאורגן לתאילנד הינו טיול אל ממלכת סיאם העתיקה, הידועה גם כארץ האנשים החופשיים, שכן תאילנד מעולם לא נכבשה על ידי המדינות המערביות ומעולם לא נשלטה על ידי מדינות אחרות. בתאילנד קיים שלטון מונרכי חוקי, אשר בראשו עומד המלך, ראש הממשלה אשר נבחר בבחירות הדמוקרטיות, מנהל בפועל את ענייני המדינה השוטפים. הדת השולטת בתאילנד היא הדת הבודהיסטית, כאשר המקדשים הצבעוניים והמהודרים נמצאים בכל מקום.

הצטרפו אלינו לטיול מאורגן ומקיף אל שכיות החמד הקסומות של תאילנד, טיול המשלב טבע ונופים עוצרי נשימה, נוף אנושי מיוחד וייחודי שאין למצוא בשום מקום אחר, תרבות מסורתית וטקסית מעניינת וכמובן שווקים צבעוניים וריחניים, תאילנד במיטבה.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":

  • מסלול ייחודי ונוח המציע שילוב מנצח בין הטבע המופלא לבין התרבות המרתקת וההיסטוריה העשירה של מדינה זו
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

ימים 1+2 תל אביב - בנגקוק

ניפגש בשדה התעופה בן גוריון ונצא בטיסת לילה אל בנגקוק בירת תאילנד.

יום 2 בנגקוק

עם הגיענו לבנגקוק בשעות הצהריים ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. בדרכנו למלון נתרשם מן הכרך הגדול והסואן של העיר. המטרופולין של בנגקוק מונה קרוב ל – 14.5 מיליון תושבים. מצד אחד נוכל למצוא בה אלפי מקדשים, פסלי בודהה, אתרי דת ונזירים היוצרים אוירה של קדושה ורוחניות ומצד שני, פקקי תנועה בלתי נגמרים, עולם עסקים מפותח ושוקק, מרכזי קניות מודרניים ושווקים צבעוניים בכל פינה. לאחר ארוחת הערב נצא להתרשם מחיי הלילה התוססים של העיר. לינה בבנגקוק.

ימים 3+4 בנגקוק

ביומיים הקרובים נסייר בבנגקוק, נבקר באתריה החשובים ובשוק הלילה המפורסם. נבקר במקדשי העיר המרהיבים – נראה את פסל הבודהה העשוי זהב טהור ואט טרימיט (5.5 טון), מקדש השיש המהווה דוגמא נפלאה לארכיטקטורה התאית, נראה את ואט פו שם נמצא פסל בודהה שוכב באורך 42 מ’, ואט פרקאו שבארמון המלך. נבקר ברובע הסיני ובמרכז טוקיו – מרכז קניות המשלב שיטת שיווק יפנית חדישה במבנה אוריינטלי. נצא לשייט בתעלות נהר הצ’או פאייה ועוד ככל שיותיר הזמן. לינה בבנגקוק.

יום 5 השוק הצף - נאקום פאטום - גן הוורדים

נצא מבנגקוק לביקור בשוק הצף הססגוני, בו מתנהל המסחר בין המוכר לקונה על גבי סירות בשייט בתעלות. נמשיך אל העיר נאקום פאטום לביקור בפגודה הגדולה בעולם ומשם אל גן הוורדים שם נאכל את ארוחת הצהריים ונצפה במופע פולקלור תאילנדי שיכלול ריקודי עם, אגרוף תאילנדי, חתונה מסורתית ועוד. לינה בבנגקוק.

יום 6 בנגקוק - צ'אנג ראי - שיט בנהר הקוק

בבוקר ניסע לשדה התעופה ונטוס לצ’אנג ראי אשר בצפון תאילנד. עם הגיענו נצא לשיט על נהר הקוק, יובלו של המקונג ונראה את החיים לאורך הנהר. נמשיך לכפר בני הקארן שם נראה את תלבושותיהם המסורתיות ונכיר את אורח חייהם. לינה בצ’אנג ראי.

יום 7 "משולש הזהב" - שבטי ההרים - שיט על המקונג

הבוקר נצא לנקודה הצפונית שבתאילנד – העיירה מה סאי. הנמצאת על גבול בורמה וידועה בכינוי “עיירת המבריחים”. נמשיך למשולש הגבולות לאוס, בורמה תאילנד ששימש מרכז עולמי לגידול וסחר באופיום, נבקר במוזיאון האופיום ומשם לביקור בשבטי ההרים אקא ויהו. בסיום נצא לשיט על נהר המקונג הגדול בנהרות דרום מזרח אסיה. לינה בצ’אנג ראי.

יום 8 צ'אנג ראי - טאטון - צ'אנג מאי - כפרי האומנים

ניסע בנוף יפהפה אל עבר טאטון – אזור של מיעוטים שם נפגוש את שבט ארוכות הצוואר המיוחד. נמשיך בדרכנו לצ’אנג מאי – עיר המחוז הגדולה והחשובה בערי הצפון. עם ההגעה נצא לסיור במפעלי האומנים, נצפה בהם בעבודתם המעניינת הנעשית ביד – גילוף בעץ, ציור מטריות, ריקוע בכסף ועוד. בערב נצא לשוטט בשוק הלילה המפורסם של העיר. לינה בצ’אנג מאי.

יום 9 מופע פילים, סחלבים ומקדש דוי סוטפ

בבוקר נצא לחוות הפילים שם נצפה במופע פילים. והמעוניינים אף יוכלו לרכב על פיל. משם נמשיך לביקור בחוות הסחלבים ונטפס עם האוטובוס להר בו נמצא המקדש החשוב ביותר לתאים דוי סוטפ, השוכן בגובה של למעלה מ – 1000 מ’ מעל פני הים, כדי ליהנות מתצפית מרהיבה על העיר. לינה בצ’אנג מאי.

יום 10 הפארק הלאומי דוי איתאנון

היום יוקדש לבילוי מדהים בחיק הטבע, בפארק הלאומי המפורסם ביותר בתאילנד. ניסע ברכבים מיוחדים בין ההרים שבאזור, נבקר בכפר שבטי הרים מקומי ובשתי הפגודות המפוארות שנבנו לכבוד המלך והמלכה של תאילנד. נטייל רגלית בג’ונגל וביער הגשם, נצפה במפלים ובשעות אחר הצהריים נשוב למלוננו. לינה בצ’אנג מאי.

יום 11 צ'אנג מאי - טיסה לפוקט

הבוקר נטוס לפוקט – האי היוקרתי אשר בדרום תאילנד ובו צמחיה טרופית, חופים זהובים, גן עדן עלי אדמות. לינה בפוקט.

יום 12 פוקט - האי פאנג נאגה

היום נצא לשיט יפהפה במפרץ פאנג נאגה אל נופים מדהימים של אצבעות הגיר המזדקרות ממי הטורקיז הזוהרים של המפרץ. נבקר באי שבו הוסרט סרטו של ג’יימס בונד “האיש בעל אקדח הזהב” ונהנה מארוחת צהריים. לינה בפוקט.

יום 13 פוקט - שיט לאי קו פי פי

היום נצא לשיט אל אחד האיים היפים באסיה, האי קו פי פי. נבקר במערה הויקינגית הקרויה על שם ציורי הקיר שנמצאו בתוכה נהנה מן הנוף המרגיע ואחר הצהרים נשוב לפוקט. לאחר ארוחת הערב, יוכלו המעוניינים להצטרף למופע המדהים “פנטזיה” (בתשלום נפרד). לינה בפוקט.

יום 14 פוקט - בנגקוק - תל אביב

פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד, והוא נמצא בים אנדמן, סמוך לחופה הדרום מערבי של המדינה. האי מחובר ליבשת המרכזית על ידי גשר. פני הקרקע של האי מגוונים, החל מחופים מסולעים ורצועות חול ארוכות ורחבות ועד צוקים גירניים וגבעות מיוערות. יש בו חופי רחצה טובים, צמחייה טרופית ואווירה נעימה ושלווה. לאחר ימים מעט מעייפים, את היום נקדיש למנוחה והתרגעות ואולי גם למעט קניות. לפנות ערב ניסע לשדה התעופה של פוקט ממנו נטוס לבנגקוק ובהמשך לתל אביב.

יום 15 הגעה לתל אביב

תמה לה החוויה התאילנדית. בשעות הבוקר ננחת בתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב בנגקוק 10:45 שעות
פוקט בנגקוק
בנגקוק תל אביב 10:50 שעות

תאילנד

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
THI01 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
THI02 מרץ 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
THI03 אפריל 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בנתיב: תל אביב - בנגקוק, פוקט - בנגקוק - תל אביב.
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • טיסות פנימיות על פי המסלול.
  • הסעה בחזרה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30-45 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעיתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות. חלק מהמסלולים בטיול הינם מסלולי הליכה בטבע, ולפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • שימו לב: לקראת טיול זה ייתכן שתצטרכו לבצע חיסונים. חברת “בשביל הזהב” הינה חברת תיירות ואין לה שום סמכות לתת הנחיות או המלצות בעניינים בריאותיים. לכן, מחובתכם האישית לפנות למרפאות המטיילים של משרד הבריאות על מנת להיוועץ בנושא זה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 45 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-45 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • ביקורים באתריה החשובים של בנגקוק ובשוק הלילה המפורסם
  • ביקור בפגודה הגדולה בעולם בעיר נאקום פאטום
  • מופע פולקלור תאילנדי שיכלול ריקודי עם, אגרוף תאילנדי, חתונה מסורתית ועוד
  • שיט על נהר הקוק, יובלו של נהר המקונג
  • ביקור בכפר בני הקארן
  • משולש הגבולות לאוס, בורמה תאילנד
  • ביקור בשבטי ההרים אקא ויהו
  • שיט על נהר המקונג הגדול בנהרות דרום מזרח אסיה
  • ביקור בטאטון – אזור של מיעוטים שם נפגוש את שבט ארוכות הצוואר המיוחד
  • ביקור בפארק הלאומי דוי איתאנון
  • שיט יפהפה במפרץ פאנג נאגה
  • שיט אל אחד האיים היפים באסיה, האי קו פי פי
  • ביקור במערה הויקינגית הקרויה על שם ציורי הקיר שנמצאו בתוכה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  בנגקוק
פברואר 33°
מרץ 34°
אפריל 35°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ