טיול מקיף לדרום קוריאה – הסוד של המזרח

14 ימים • כולל האי ג'ג'ו – מפלאי עולם הטבע החדש הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

14 ימים

12 לילות

יבשתי

קוד טיול SK

קוריאה הדרומית מדינה מרתקת, עם תרבות ייחודית משלה שהושפעה לאורך השנים מהתרבות הסינית והתרבות היפנית. מבחינה גיאופוליטית קוריאה הדרומית נתונה - מאז עצמאותה בשנת 1948 - להשפעת המערב ומצויה בקונפליקט מתמשך עם השכנה הסגורה ומסוגרת מצפון. ההשפעה המערבית הביאה את קוריאה הדרומית למעמד כלכלי מהמתקדמים באסיה ובעולם, המתבטא בעיקר בייצור מכוניות ואלקטרוניקה. קוריאה הדרומית מדינה רב תרבותית מבחינה דתית, עם ייצוג נרחב לנצרות והבודהיזם אך לתורת קונפוציוס השפעה היסטורית רחבה על הלכי הרוח ודרכי החשיבה של הקוריאנים. מבחינה גיאוגרפית קוריאה הדרומית הינה אי הגובל בים היפני, הים הצהוב וים סין, כשליש משטחה הוא הררי, ואי געשי יפהפה, ג׳ג׳ו, הנכלל ברשימת שבעת פלאי עולם של הטבע.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
• לינה בבתי מלון מדרגה ראשונה על בסיס חצי פנסיון
• דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים הנוסעים)
• טיפים לנותני השירותים 
• תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
• נסיעה חווייתית ברכבת הקליע מסיאול לבוסאן החוסכת נסיעה ארוכה באוטובוס

• ביקור באי ג'ג'ו - מפלאי עולם הטבע החדש

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

ימים 1+2 תל אביב - סיאול

נצא בטיסת ערב ישירה לסיאול, בירת דרום קוריאה, אליה נגיע בשעות אחר הצהריים שלמחרת. בהגעה ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בסיאול.

יום 3 נסיעה ברכבת "הקליע" – תצפית ממגדל העיר – מערת סוגורם – מקדש בולגוקסה

לאחר ארוחת הבוקר, נעלה על רכבת “הקליע” הקוריאנית ובנסיעה של כ 2 שעות נגיע אל גיונגג’ו (Gyeongju) או קואנג’ו כפי שחלק הוגים אותה, הבירה העתיקה של קוריאה, שזכתה להכרה של אונסק”ו כעיר מורשת תרבות. עיר שבעבר הייתה הרביעית בגודלה באלף הראשון לספירה (57 לפני הספירה ועד 935 לספירה) שעמדה בסימן שליטתה של שושלת רבת ימים וכוח – שושלת סילה. נראה את מבני הציבור של השושלת הקיסרית, את מבני המגורים והארכיטקטורה הייחודית של העיר, נלמד על הבודיהזם הייחודי שהתבסס כאן במאה השביעית והשפעתו החשובה על אורח החיים בקוריאה ואתריה הארכיאולוגים שנחשפו במאה העשרים. נעבור בעיר הנחשבת ל”מוזיאון פתוח” המשלב את המורשת מן העבר ועיר מודרנית. נעלה לתצפית ממגדל גיונגג’ו לתצפית מרשימה על העיר, נמשיך לפסגת הר טוהאם, הנחשב לאחד ההרים הקדושים מסביב לעיר, שם נבקר במערת סאקוראם גרוטו (Seokuram Grotto) המבודדת ונסיים בביקור במקדש בולגוקסה (Bulguska) מהיפים במדינה. לינה בגיונגג‘ו.

יום 4 הכפר המסורתי יאנגדונג – המוזיאון הלאומי - פארק טומולי - מצפה הכוכבים צ’אונגסנגדה

הבוקר נעמיק את היכרותנו עם התרבות הקוריאנית מלפני אלפיים שנה. נבקר בכפר המסורתי יאנגדונג (Yangdong) שנשמר יותר מאלף שנים ותושביו מתגאים בשימור המסורות שלהם. לאחר שנסייר בכפר ניסע חזרה לגיונגג’ו בה נבקר במוזיאון הלאומי למורשת ותרבות קוריאה. נמשיך למצפה הכוכבים צ’אונגסנגדה (Cheomseongdae Observatory), המצפה העתיק ביותר ששרד במזרח אסיה ונקנח בטיול בפארק הייחודי פארק טומולי (Tumuli Park) אשר הוכרז כאתר מורשת עולמי ע”י אונסק”ו. לינה בגיונגג’ו.

יום 5 בוסן - גשר היהלום - מקדש היידונג יונגונגסה

הבוקר נעזוב את גיונגג’ו לכיוון העיר בוסאן, עיר הנמל הגדולה ביותר בקוריאה הדרומית, והיא המטרופולין השנייה בגודלה במדינה אחרי סיאול. העיר המשלבת עבר והווה שוכנת בדרום-מזרח קוריאה, על מצר קוריאה ומוקפת הרים ושני נהרות, נקדונג וסויונג. נחצה את העיר על “גשר היהלום” המרשים שמחבר בין הנמל העצום שנמצא בין העיר הישנה לבין העיר החדשה. זהו גשר ענקי, מעל ל- 7 ק”מ אורכו, אשר בנוי בשתי קומות, כשבכול קומה 5 מסלולים רחבים ונוחים בהם נשלטת התנועה בצורה אוטומטית על ידי חיישנים ממרכז בקרה אי שם בתחילת הגשר. בבוסאן פגודות מסורתיות מהמאה השביעית, שווקים ססגוניים, פארקים וגנים ירוקים, מבנים מודרניים מרשימים עם רכבל החוצה את שמי העיר ומרכזי קניות. נבקר במקדש היפהפה היידונג יונגונגסה הבנוי על סלע לחוף הים, נטייל באי דונגבק, נלמד על הקשר של העיר למפרץ קוריאה בביקור במרינה היפה, ונצפה אל העיר במעברים העיליים המשקיפים על העיר המודרנית. לינה בבוסן.

יום 6 שוק הדגים - פארק יונגדוסאן - בית הקברות המיוחד לחללי האו”ם - מגדל התצפית - כפר הפולקלור גמצ’און

נקדיש את היום לבוסאן, ונתחיל בסיור בשוק הדגים ופירות הים, שהוא מהגדולים בעולם, אשר הוקם על ידי נשים קוריאניות ומהווה חוויה ויזואלית וגסטרונומית. שלל הדגים, השרצים ופירות הים המוצגים בו לראווה ולמכירה מדהים! נבקר בפארק יונגדוסאן בו נתרשם מהמגדלור הלבן היפהפה. בין השנים 1950-1953 התחוללה מלחמה עקובה מדם בין קוריאה הצפונית לקוריאה הדרומית ובמהלך החודשים הראשונים של אותה מלחמה, טרם התערבות כוחות האו”ם והצבא האמריקאי, כבשו כוחות הצפון את מירב שטחה של קוריאה הדרומית; נערוך ביקור מרגש בבית הקברות המיוחד של חללי האו”ם ממלחמת קוריאה, שנבנה כאות הערכה ותודה לכוחות האו”ם שנחלצו לעזרת המדינה. בהמשך נעלה לתצפית מהמגדל המרשים שנראה מכל מקום בעיר העתיקה, כשהנוף האורבאני הנשקף מלמעלה – מגלה את העיר “הישנה” על שלל סמטאותיה ובתיה הציורים כמו גם את הנמל העצום. נסיים את היום בביקור כפר הפולקלור גמצ’און (Gamcheon), רובע ציורי ותוסס השזור בגלריות ובבתי קפה ייחודיים הבנוי על שיפולי ההרים היורדים אל עבר מפרץ העיר. לינה בבוסן.

יום 7 טיסה לאי ג'ג'ו – מוזיאון התה – סלע ראש הדרקון - מצוק יוסאנג'אולי – מפלי צ’אנצ’ייאן - מקדש יאקאונסה

הבוקר נעזוב את בוסאן בטיסה לעבר האי הגעשי ג’ג’ו. האי ג’ג’ו נוצר מגעשיות שמקורה בהר הגעש האלאסאן – הר הגעש הגבוה ביותר בקוריאה הדרומית המתנשא לגובה של 1,950 מ’. האי שהוכר כשמורה ביוספרית על ידי אונסק”ו, זכה להיכלל ברשימת שבעת פלאי עולם הטבע החדשים. נבקר בשדות התה הירוקים ומוזיאון התה O’Sulloc, המוקדש למשקה המסורתי ומרכיביו. נמשיך ונטייל באזור חופי של סלעי משושים הדומים לראש הדרקון, נצפה במצוק ג’וסנגג’אולי (Jusangjeolli) היפהפה הבנוי מעמודי אבן המזדקרים בדרמטיות מתוך הים, שנערמו עקב פריצת הלבה. נמשיך לביקור במפל צ’אנצ’ייאן (Cheonjiyeon) ובמקדש הבודהיסטי  יאקאונסה (Yakcheonsa Temple), הנחשב למקדש הגדול ביותר במזרח אסיה. לינה באי ג’ג’ו.

יום 8 פסגת הר הזריחה – מוזיאון הנשים הצוללות - הכפר המשוחזר סיונגיופ – שוק דונגדמון

היום נמשיך את ביקורנו באי. ניסע בכבישים מקסימים, נראה עיירות וכפרי דייגים, שפכי לבה, מצוקים ושדות חקלאיים מטופחים. לאחר ארוחת הבוקר נעלה לפסגת הזריחה ממנה נשקף נוף מרהיב של האי והאוקיינוס. נבקר במוזיאון הייחודי “הנשים הצוללות” של נשות הים הצוללות ושולות צדפים ופירות ים ממעמקים באופן מסורתי, ללא שימוש בבלוני חמצן, וחיות במסגרת קהילה מטריארכלית, בה הנשים אחראיות לפרנסת המשפחה. בהמשך נבקר בכפר המשוחזר סהונג אפ בו נוכל לחזות כיצד התגוררו תושבי האי לאורך דורות ונסיים בביקור בשוק דונגדמון המסורתי. לאחר יום עמוס בחוויות של טבע ושווקים מסורתיים, נשוב לבית המלון. לינה באי ג’ג’ו.   

יום 9 טיסה לדאגו – הפארק הלאומי הר גאיאסאן - מקדש האינסה - מטעי הבמבוק בדאמיאנג - גואנגג'ו

הבוקר נצא לשדה התעופה של ג’ג’ו, ונטוס אל העיר דאגו (Daegu). עם הנחיתה נצא בנסיעה אל עבר הפארק הלאומי הר גאיאסאן (Mt. Gayasan National Park), שם נבקר במקדש האינסה (Haeinsa Temple) היפהפה ממנו נשקף נוף מרהיב ביופיו. מקדש זה הוא אחד החשובים בקוריאה אשר זכה להכרה בינלאומית כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו הודות ל”טריפיטאקה קוריאנה” – אוסף כתבים בודהיסטים שנחרטו על גבי עשרות אלפי לוחות דפוס מעץ שבהם חרוטה בסינית משנתו הקדושה של בודהה ואמרות חוכמה ודעת, ששימשו כגלופות לצורך דפוס. בתום ביקורנו נמשיך לעיר דאמיאנג (Damyang), המאופיינת בתרבות המסורתית של קוריאה שסמלה המרכזי הוא צמח הבמבוק המתבטא בבנייה, במוזיאונים ואפילו באוכל. נערוך סיור במטעי הבמבוק, שם נוכל להבין את חשיבותו של הבמבוק לאורח החיים הקוריאני במשך שנים רבות. בתום סיורנו נמשיך לבית המלון. לינה בגואנגג‘ו.

יום 10 סיור בשדות המלח – מוזיאון המלח - מערת המלח

הבוקר נצא לסיור באזור העיר גואנגג’ו. נערוך סיור בשדות המלח ונלמד על אופן ייצור המלח ואף נבקר במוזיאון ייחודי המתאר את התפתחות ייצור המלח באזור זה בקוריאה. נקנח את היום בביקור במערת מלח ייחודית, ולאחר מכן נשוב לגואנגג’ו ללינה של לילה נוסף. לינה בגואנגג‘ו.

יום 11 גואנגג'ו – ג'ונג'ו - קבר המלך – המוזיאון הלאומי - סיאול

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה צפונה לכיוון העיר ג’ונג’ו. נבקר בקבר המלך מויאול ובמוזיאון הלאומי בעיר המלמד על התרבות הקדומה של קוריאה. נמשיך לביקור באתר בייקג’י ומשם נמשיך בנסיעה לסיאול, שם נלון בשלושת הלילות הבאים. לינה בסיאול.

יום 12 סיאול ואתריה – מופע ערב בתיאטרון מסורתי

נקדיש את היום לסיאול, בירת דרום קוריאה. סיאול היא עיר שיש בה הכל, מסביב לשעון. כאן הכל בגדול, כאן הכל מתעצם: מוסדות החינוך הכי טובים, מקומות העבודה הכי מבוקשים, איכות החיים מהגבוהות בעולם – כולם שואפים להגיע לכאן, ולכן אוכלוסיית העיר היא תערובת של הגירה פנימית מכל חלקי המדינה. סיאול היא העיר-חברה (company town) הגדולה בעולם. 10 מיליון איש עובדים בחברה זו ומחויבים לקונספט: מרדף בלתי פוסק אחר צבירת רכוש, צריכה בלתי נגמרת וטיפוס מתמיד בסולם הדרגות החברתי, החינוכי והתעסוקתי. סיאול נחשבת כאחת התוססות והמיוחדות במזרח. העיר הקצבית פשוט מהפנטת בגודלה ובמודרניות שלה. כוללת מרכז עסקי מהתוססים והחשובים בעולם, מוסדות שלטון, אוניברסיטאות, רחובות סואנים, אין ספור מסעדות, חנויות, מועדונים ואתרים תיירותיים. נפתח את סיור בארמון צ’אנגדאוקגונג (Changdeokgung) יצירת אדריכלות קוריאנית מרהיבה, שנבנתה בראשית המאה ה-15. הארמון, אתר מורשת עולמי של אונסק”ו, היה משכנו של הנצר האחרון לשושלת הקיסרים של קוריאה. נבקר במוזיאון הלאומי לעבודות יד ואמנות עממית, המאפשר ללמוד באופן ויזואלי על התרבות הקוריאנית העשירה, האמונות, המנהגים ואפילו המאכלים (כולל מקום של כבוד לקימצ’י – כרוב כבוש מתובל המשמש כתוספת לכל מאכל קוריאני). נמשיך לרובע האמנויות של סיאול, שכונת אינסה-דונג שהיה בעבר אזור אריסטוקרטי ואליטיסטי והיום מרכז תוסס וצבעוני. מאינסה-דונג נלך לשכונה הכי טרנדית של בירת קוריאה, אזור ג’ונגרו – (Jongro) ובמרכזו תעלת צ’יאונגיצ’ון. משם נמשיך לפעמון העיר (Bosingak Bell Tower) ששימש להתרעה ולשמירה על 8 שערי העיר. את הסיור נמשיך להפסקה של אמצע היום בשוק גוונגדז’אנג המקורה והצבעוני. נמשיך ברכבל להר נמסאן, שם נעלה אל מרפסת התצפית שלו וסיאול כולה תהיה פרושה לרגלינו. לאחר ארוחת הערב נצא למופע תיאטרון קוריאני מסורתי. לינה בסיאול.

יום 13 האזור המפורז (DMZ) בין צפון ודרום קוריאה – תצפית ערב ממגדל סיאול

את היום נקדיש לסיור בכל האזור המפורז (הביקור במתחם ה DMZ מותנה באישור ממשלתי), השריד האחרון והמרתק של המלחמה הקרה, המפריד בין צפון קוריאה הקומוניסטית לדרום קוריאה (הכי קרוב שתוכלו להגיע לצפון קוריאה). רוחבו 4 ק”מ ואורכו 248 ק”מ והוא נמצא במרחק של פחות משעת נסיעה מסיאול במרחק של 52 ק”מ ממנה. המקום עצמו מוקף בטנקים ובגדרות חשמליים ובאינספור חיילים אמריקאים ודרום קוריאנים (מהצד הדרומי) וחיילים צפון קוריאנים מהצד הנגדי. משנת 1953 קיימת הפסקת אש בין צפון לדרום קוריאה (לאחר מלחמה של 3 שנים ביניהן). תחילה נעבור דרך פארק אימג’ינאק (Imjingak) ונצפה בגשר החירות המחבר למעשה את שתי הקוריאות ועליו עתידה לנסוע הרכבת בין שתי המדינות. מכאן נמשיך ונבקר בצד הדרומי של מנהרת ההסתננות השלישית שנחפרה בשנות ה-70 על ידי צפון קוריאה מתחת לגבול במטרה לחדור ולפלוש לדרום קוריאה ולתקוף את סיאול הבירה. נבקר בתחנת הרכבת Dorasan, המחברת בין תחנת סיאול (בירת דרום קוריאה) ותחנת פיאונגיאנג (בירת צפון קוריאה). התחנה בעצם משמשת מעין “נקודת תקווה” באיחוד 2 הקוריאות בעתיד ובה חיילים אמריקאים ודרום קוריאנים. לסיום הסיור נעלה למצפה ההררי דורה (Dora) ונשקיף מקו הגבול אל עבר צפון קוריאה והעיר גאסאנג, בה קיים אזור התעשייה המשותף לשתי המדינות. בתום ביקורנו נחזור לבית המלון. לאחר ארוחת הערב נצא לתצפית מראש מגדל העיר (Seoul Tower), מסמליה של העיר אשר משקיף על הכרך ומשמש נקודת תצפית מצוינת על כל סיאול. לינה בסיאול.

יום 14 סיאול – תל אביב

הבוקר נשלים ביקורים אחרונים ולקראת צהריים נצא לשדה התעופה הבינלאומי של סיאול, ממנו נצא בטיסה חזרה לתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב סיאול 10:30 שעות
סיאול תל אביב 11:50 שעות

האי ג'גו - דרום קוריאה

סיאול

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
SK01 אפריל 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
SK02 מאי 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות בנתיב: תל אביב - סיאול - תל אביב.
  • טיסות פנימיות על פי המסלול.
  • לינה בבתי מלון מדרגה ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בחזרה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • לתשומת לבכם: מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-40 דקות ברצף. במקדשים ובאתרים ההיסטוריים שאנחנו מבקרים בהם יש גנים גדולים. הכניסה והיציאה מאתרים אלו היא דרך הגנים, דבר המצריך הליכה ארוכה. בשמורות הטבע שבהם נבקר נלך בדרכים לא סלולות ונעלה במדרגות. השבילים בדרך כלל הינם שבילי עפר או חצץ, מה שמקשה על ההליכה ואינו מאפשר שימוש בכיסא גלגלים או הליכון. כמו כן לרכבת המהירה אין אפשרות לעלות עם קלנועית או סקוטר ממונע.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • ביקור במערת סאקוראם גרוטו ובמקדש בולגוקסה (Bulguska) מהיפים במדינה
  • ביקור בכפר המסורתי יאנגדונג (Yangdong)
  • ביקור בבמוזיאון הלאומי למורשת ותרבות קוריאה
  • טיול בפארק הייחודי פארק טומולי (Tumuli Park) אשר הוכרז כאתר מורשת עולמי ע”י אונסק”ו
  • ביקור במקדש היפהפה היידונג יונגונגסה הבנוי על סלע לחוף הים בבוסן
  • סיור בשוק הדגים ופירות הים בבוסן, שהוא מהגדולים בעולם
  • ביקור מרגש בבית הקברות המיוחד של חללי האו”ם ממלחמת קוריאה
  • ביקור כפר הפולקלור גמצ’און (Gamcheon), רובע ציורי ותוסס
  • ביקור באי הגעשי ג'ג'ו – מפלאי עולם הטבע החדש
  • ביקור בכפר המשוחזר סהונג אפ בו נוכל לחזות כיצד התגוררו תושבי האי לאורך דורות
  • ביקור במקדש האינסה שבפארק הלאומי הר גאיאסאן
  • סיור בשדות המלח, ביקור במערת מלח ובמוזיאון ייחודי המתאר את התפתחות ייצור המלח באזור העיר גואנגג’ו
  • ביקור בקבר המלך מויאול ובמוזיאון הלאומי בעיר המלמד על התרבות הקדומה של קוריאה בעיר ג’ונג’ו
  • סיור בארמון צ’אנגדאוקגונג (Changdeokgung) יצירת אדריכלות קוריאנית מרהיבה בסיאול
  • ביקור במוזיאון הלאומי לעבודות יד ואמנות עממית וברובע האמנויות של סיאול
  • תצפית מראש מגדל העיר (Seoul Tower), מסמליה של העיר סיאול

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  סיאול בוסן
אפריל 17° 18°
מאי 22° 22°
ספטמבר 24° 26°
אוקטובר 18° 22°  
נובמבר 10° 16°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול מקיף לדרום קוריאה – הסוד של המזרח   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

14 ימים • כולל האי ג'ג'ו – מפלאי עולם הטבע החדש
לוגו של וואטסאפ