דרושים


אם עולם התיירות קורץ לכם, חיידק הטיולים זורם לכם בדם, אתם מתרגשים לגלות יעדים חדשים, יש לכם ראש ענק, ואתם מחפשים את התפקיד הבא – מקומכם איתנו! הצטרפו לחברת בוטיק בתנופה שיודעת להעריך מצוינות, צוות נמרץ ומנצח איתו תוכלו להתפתח ולצמוח.


מדוע כדאי לעבוד אצלנו?

✔ השתלמות חברה שנתית בחו”ל במימון החברה.

✔ ביטוח בריאות מהרגע הראשון.

✔ מתנות בימי הולדת ובחגים, הרמות כוסית וערבי גיבוש.

✔ כרטיסי טיסה בתעריפים אטרקטיביים עם ותק של שנה.

✔  סביבת עבודה נעימה ודינאמית, חלל פתוח, לא מוקד טלפוני!

✔  אפשרויות פיתוח וקידום ושכר מתגמל.

המשרות הפתוחות:

 איש/אשת אדמיניסטרציה ותפעול – משרה מספר 1118 

תפקיד הכולל הכנת חוברות מידע למטיילים/ות, תיאומים מול בתי מלון, מדריכי/ות טיולים, רופאים/ות, מעקב ובקרה אחר תהליכי הנפקת ויזה, תפעול מערך הסעות משדה התעופה לבתי הנוסעים, התנהלות מול ספקים, ניהול יומן המנכ”ל, קבלת אורחים ועוד.

דרישות:

  • ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי תפעולי- שנתיים לפחות.

  • נכונות לעבודה במשרה מלאה בתל-אביב בין השעות 9:00-18:00.

  • שליטה מלאה ביישומי הWord, Excel, Power Point- Office.

  • יכולת התנסחות ברמה גבוהה בכתב ובעל פה.

  • שליטה בשפה האנגלית- יתרון.

  • רצינות, חריצות, יחסי אנוש טובים, דיוק, סדר וארגון.


איש/ת מכירות – משרה מספר 1137

תפקיד ייחודי הכולל מכירה ישירה של טיולים מאורגנים לחו”ל ללקוחות פרטיים בליווי טלפוני ופרונטאלי.

דרישות:

  • ניסיון קודם בתפקידי שירות/מכירה לקוחות ללקוחות פרימיום/ עסקיים- חובה

  • יכולת יצירת שיח מקצועי וענייני

  • זמינות למשרה מלאה בין הימים א’-ה’ בין השעות 9:00-18:00 (בתפקיד מכירות- ימי ו’ לסירוגין)


איש/אשת שירות לקוחות *סביבת עבודה משרדית, לא מוקד* – משרה מספר 1119

תפקיד ייחודי הכולל ליווי טלפוני ופרונטאלי של לקוחות החברה לאחר ביצוע ההזמנה הראשונית, טיפול בבקשות לשדרוגים, הסדרת התשלום ומעקב אחר תשלומים.

דרישות:

  • ניסיון קודם בתפקידי שירות/מכירה לקוחות ללקוחות פרימיום/ עסקיים- חובה.
  • יכולת יצירת שיח מקצועי וענייני.
  • זמינות למשרה מלאה בין הימים א’-ה’ בין השעות 9:00-18:00 (בתפקיד מכירות- ימי ו’ לסירוגין)

איש/אשת תפעול ואופרציה – משרה מספר 1131

התפקיד כולל התנהלות רציפה מול ספקים ונותני שירותים מרחבי העולם, תיאומים, ניהול משא ומתן, תמחור הטיול, תכנון מסלולים, התנהלות מול מדריכי/ות הטיולים ועוד.

דרישות:

  • דיוק, יכולות ניהול משא ומתן ומולטיטאסקינג
  • זמינות למשרה מלאה בין הימים א’-ה’ בין השעות 9:00-18:00+ נכונות למענה מהבית מעבר לשעות העבודה בעת הצורך
  • ניסיון קודם בתפקיד תפעולי מרובה ממשקים
  • רהיטות וכישורי שפה טובים בכתב ובעל-פה בעברית ובאנגלית
  • שליטה מלאה ביישומי ה-Office לרבות Excel ו-Outlook

להגשת מועמדות ניתן לשלוח דוא”ל לhr@senior.co.il בציון מספר המשרה.

לוגו של וואטסאפ