מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים

צרו עימנו קשר


“איש סדר, דואג לכל דבר ויורד לפרטים הקטנים, הכל בסבלנות וברוגע” מאת בת שבע ומיכאל דותן שהשתתפו בטיול "שייט בנהר הדנובה" בהדרכת בן שפלן

לכבוד: חברת בשביל הזהב

בת שבע אשתי ואנוכי השתתפנו בטיול שייט בנהר הדנובה. אנחנו אומנם חובבי שייט, אך זו הפעם הראשונה שהשתתפנו בשייט נהרות, ועל כן היינו בחשש מה מהצלחת הטיול, יש לציין שמרגע ההתקשרות הראשונה עם חברת בשביל הזהב בנושא השייט, ניתן היה להבחין ביחס וברצינות הראויה לחברת טיולים, ואכן השייט היה מוצלח, נהנינו מאד מהרוגע שקיים בשייט הנהרות, מהספינה המפוארת, מהיחס היפה של צוות הספינה, מהסיורים המוצלחים והמעניינים שלא היינו מגיעים אליהם בדרך אחרת.

לדעתנו גולת הכותרת והצלחת טיול מאורגן בכלל תלויה במדריך/מדריכה, ואכן עלינו לציין באופן ברור שהצלחת הטיול הנ”ל ברובו היה תלוי במדריך שזכינו להשתתפותו – בן שפלן, מהמפגש הראשוני איתו בזום, היה ניתן להבחין בסימפטיה, ביחס האנושי, בסבלנות, ובמקצועיות שלו, ועם הזמן כאשר ההיכרות התעמקה במהלך הטיול נוכחנו לדעת שאכן זה האיש. איש סדר, דואג לכל דבר ויורד לפרטים הקטנים ביותר כדי לפתור כל תקלה או בעיה, הכל בסבלנות וברוגע, דבר המשרה אווירה נעימה וידיעה שיש על מי לסמוך, ומעבר לכך המקצועיות והידע הרב בהסברים היפים שבסיורי החוף.

נשאר זיכרון טוב מהטיול, ומהמדריך בן, קרוב לודאי שנמשיך להשתתף בשייט נהרות נוספים עם חברת “בשביל הזהב” , וכמובן נשמח שהמדריך יהיה בן שפלן.

כל מילה אמת,

בברכה

בת שבע ומיכאל דותן


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ