טיול מאורגן למדגסקר, סיישל, מאוריציוס וראוניון

17 ימים • קרוז מאורגן אל איי האוקיינוס ההודי הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

17 ימים

14 לילות

14 לילות שיט

קוד טיול KCI

יתרונות בלעדיים לטיול שלנו:

✔ בחדרים חיצוניים ובחדרים עם מרפסת מובטח נוף מלא ולא מוסתר ✔ חבילת מים מינראליים באונייה - 13 בקבוקים אותם ניתן לקבל בכל מקום באונייה, כולל במסעדת ההגשה (בחברות אחרות דורשים על כך תשלום נוסף)

✔ הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו)

במהלך 4 השנים האחרונות הוצאנו מחזורים רבים של הטיול שזכה לאהדה ולשבחים רבים בקרב מטיילנו. כיום, תכנית טיול מאורגן למדגסקר, טיול לאיי סיישל ומאורציוס הינה הנוחה והמיטבית ביותר בכל אחד מן היעדים, לאור ניסיוננו. אנו מבטיחים רמת שירותים גבוהה מצד נותני השירותים המקומיים, מדריכים בקיאים ומנוסים בכל האיים ומיצוי אופטימאלי של תכנית הטיול מדי יום.

"לא מזמינים לפני שבודקים ומשווים"

מעוניינים להזמין קרוז מאורגן או טיול מאורגן למדגסקר? אנו ממליצים לכם לבדוק היטב את ההצעה שלנו בהשוואה להצעות של חברות אחרות. אם תבדקו, תגלו שיש לנו תוכנית טיול למדגסקר, עשירה וממצה. היא מבוססת על מומחיות וניסיון רב שנים וכוללת: טיסות סדירות, ניצול זמן מלא של סיורי החוף, כניסות לאתרים בשווי מאות דולרים (אם אתם כבר משקיעים לא מעט ויוצאים לטיול חלומי, אתם בטח לא רוצים שיחסכו מכם ביקורים באתרים שאסור להחמיץ). כמו כן, אצלנו תמצאו את המדריכים הטובים ביותר בארץ, שיעשירו אתכם בהרצאות מרתקות ובמפגשים חברתיים במהלך ההפלגה. בנוסף, אנחנו החברה היחידה שמספקת לכם הסעה בתום הטיול משדה התעופה עד לבתיכם (בכל רחבי הארץ). חברתנו מחויבת לאיכות ושירות ללא פשרות! תוכלו לחוש זאת כבר בעת הרשמתכם לטיול ובעת השתתפותכם במפגש הקבוצה שיתקיים לקראת היציאה לטיול ובו יינתן כל המידע הנדרש. מעל הכול, אנו חורטים על דגלנו את השקיפות והאמינות ולא מסתירים מכם שום פרט.

לצפייה בסרטון של מטיילנו בקרוז מאורגן אל איי האוקיינוס ההודי לחצו כאן

במערב האוקיינוס ההודי, מזרחית ליבשת אפריקה, נמצאים איים קסומים עם תופעות טבע מרתקות, מאוריציוס סיישל מדגסקר וראוניון. מדגסקר טיול - באי מדגסקר (האי הרביעי בגודלו בעולם) שבו התפתחו תנאי חיים ועולם אקולוגי עשיר ושונה מיבשת אפריקה הסמוכה. נשתמרו בו חיות ייחודיות כדוגמת הלמורים (קופים קרובי אדם) ושני שליש ממיני הזיקיות בעולם ייחודיים לאי זה, בין הצומח נזכיר את עצי הבאובאב וצמח ילאנג ילאנג הריחני ממנו מכינים המקומיים בושם.

טיול למאוריציוס, אי שהתגלה לפני 400 שנה וחיים בו כ-1.3 מיליון איש - תערובת אנושית מרתקת של הודים, סינים, אפריקאים, מוסלמים, הינדים ובודהיסטים, ערב רב של פנים, אמונות, מנהגים ומטבחים. בנוסף לנוף האנושי המעניין, האי נהנה מטבע נהדר, חופים קסומים והרי געש.

טיול לאיי סיישל: סיישל הוא שם כולל לשרשרת איים הכוללת 5 קבוצות עיקריות ו-155 איים בסך הכל. חלקם מהאיים הימיים העתיקים בעולם - מורשת ניצחית לראשית כדור הארץ. חולות לבנים, מים צלולים, עולם תת ימי עשיר, יערות גשם, צבי ענק, עצי הקוקו דל מאר הייחודיים וציפורים נדירות מספקים חוויה בלתי נשכחת לתיירים המגיעים לכאן. למרות הפיתוח התיירותי, איי סיישל שומרים על קסם של פעם, אין בניה לגובה ,אין כבישים מהירים ואין הרבה דוכני מזכרות. מה שמבטיח שמראה יערות הגשם הטרופיים העוטפים את צוקי הגרניט הקדמונים וצובעים את הנוף באלפי גוונים של ירוק, וכן החופים המנוקדים במאות דקלי הקוקו דל מאר יישארו צרובים בזיכרון.

האי ראוניון הוא חלק אינטגרלי מצרפת וממוקם מזרחית למדגסקר ודרומית מערבית למאוריציוס. זהו הוא אי וולקני שחלק מפסגותיו מגיעות ליותר מ-3000 מטר גובה ויוצרות נוף דרמטי ומרהיב. באי מספר הרי געש מהפעילים ביותר בעולם. את האי יישבו במאה-18 צרפתים שגידלו קפה וקנה סוכר, ובזכותם ניתן ליהנות באי עד היום מקרואסון מצוין.

אז אם אתם חושבים על טיול מאורגן למדגסקר ולאיי סיישל, אנו ממליצים לבדוק את הטיול המאורגן שלנו בהשוואה לטיולים דומים. בתכנית שלנו יש יתרונות רבים ובלעדיים ששווים הכספי הוא רב:
  •  תוכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  •  ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  •  כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל חבילת מים מינראליים (13 בקבוקים אותם ניתן לקבל בכל מקום באונייה, כולל במסעדת ההגשה)
  •  בחדרים חיצוניים ובחדרים עם מרפסת מובטח לכם נוף מלא ולא מוסתר (אזהרה: בחברות אחרות מסתירים מכם מידע לגבי טיב החדר)
  •  טיסה בנתיב הקצר ביותר
  •  אשרת כניסה למדגסקר
  •  2 ימי טיול מאורגן למדגסקר (ימים 9+11)
  • יומיים טיול בראוניון (ימים 13+14)
  • שלושה ימי טיול לאיי סיישל (ימים 5+6+7)
  • יומיים טיול למאוריציוס (ימים 15+16)
  • ארוחת צהריים מקומית בסגנון בופה בסיישל ׁ(יום 6)
  • ארוחת צהריים במאוריציוס (יום 16)
  • בקבוק מים לכל נוסע בסיורי החוף
  •  פריסת פירות טרופיים בנוסיביי
  • טיול לאיי סיישל עם פריסת פירות טרופיים בסיישל
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - מאוריציוס

מנמל התעופה בן גוריון נטוס דרך אירופה אל האי מאוריציוס, עליו אמר הסופר מארק טווין, “שזהו המקום שנוצר בצלמו של גן העדן”. את הלילה נבלה בטיסה.

יום 2 הגעה למאוריציוס - תחילת הקרוז

בשעות הצהריים ננחת במאוריציוס וניסע לנמל העגינה שם נעלה על אוניית התענוגות Costa Mediterranea בה נבלה בשבועיים הקרובים. הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

ימים 3+4 שייט, מפגשים קבוצתיים והרצאה

לפנינו יומיים של שייט והנאה משירותי האוניה במהלכם נתכנס למפגשים קבוצתיים או הרצאת העשרה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 5 סיישל - האי מאהה והשמורה הימית סנט אן

היום נעגון באי הגדול בקבוצת איי סיישל, מאהה. נצא לשייט אל הפארק הלאומי הימי של שמורת סנט אן. נשוט בסירה מיוחדת עם חלונות זכוכית שתאפשר לנו ליהנות מעולם המים העשיר של סיישל. נאכיל את הדגה והמעוניינים יוכלו ליהנות מהעולם התת ימי העשיר מצלילה עם שנורקל ומשחיה מרעננת. בנוסף, נבקר באחד האיים שבתחומי השמורה, נראה את הצבים הענקיים וגם נתכבד בפריסת פירות טרופיים. נשוט בחזרה לעיר הבירה ויקטוריה וניסע לתצפית מרהיבה מהר Amisere, שם נראה את העצים המיוחדים שנטעו ילדי העבדים שהוחזקו במיסיון. לינה באוניה.

יום 6 סיישל - האיים פרלין ולה-דיג

היום נשוט בסירת קטמראן מהירה לביקור באיים פרלין Praslin ולה-דיג La Digue. נפתח את סיורינו בלה-דיג (בו אסורה תנועת מכוניות) בביקור בחווה לגידול אגוזי קוקוס, שם עדיין מפיקים את שמן קוקוס בעזרת שור ואבן ריחיים ונעקוב אחר תהליך ההכנה. כמו כן נראה את מקום הסרטת הסרט ‘עמנואל’. נמשיך לסיור מקסים בחוף הסלעים המיוחד הנחשב לאחד היפים בעולם, והמפוסל בסגנון הנרי מור (source d’argent). נעבור לאי פרלין שהוא האי השני בגודלו בסיישל, נאכל צהריים ובה מיטב המאכלים של המטבח הקריאולי העשיר בטעמים, נטייל בין יערות הגשם ונתרכז בביקור בעץ הפרי המיוחד והמרשים ‘קוקוס-הים’ Coco de Mer הייחודי לאי פרלין. נסיים את היום ברחצה באחד מחופיו היפים של האי. לינה באוניה.

יום 7 סיישל - חוות התבלינים - ויקטוריה

הבוקר ניסע לדרום האי מאהה לביקור בגני המלך-חוות תבלינים ופירות טרופיים המתוחזקת מזה חמישה דורות ע”י צאצאיה של משפחה בריטית. שם נלמד על הצמחים המיוחדים לאיי סיישל וביניהם וניל, מוסקאט, קינמון, פרי הלחם ועוד. נמשיך לביקור בגנים הבוטניים המרשימים בעיר הבירה ויקטוריה, נראה גם את ה’סמול-בן’ אחיו הקטן של השעון הלונדוני המפורסם, המקדש ההינדי בסגנון הטמילי ונטייל בשוק המקומי הססגוני. לינה באוניה.

יום 8 יום שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום נוסף של שייט והנאה משירותי האוניה. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאת העשרה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 9 מדגסקר - האי נוסי ביי - שייט אל האיים נוסי קומבה ונוסי טאנקילי - עיר המחוז הל ויל

היום נעגון באי נוסי ביי השייך למדגסקר, פנים האי מרתק ועשיר, מתאפיין בצמחייה סבוכה ומטעים רבים, ביניהם אפשר לראות מטעי קפה, קקאו, דקלי קוקוס, קני סוכר ווניל. נצא לשייט בין האיים נוסי קומבה ונוסי טאנקילי. האי נוסי קומבה מוכר כאי הלמורים, נבקר ביער הלמורים שם נוכל לחוות ולבוא במגע קרוב עם הקופים המיוחדים ונפגוש את התושבים המקומיים אשר מתפרנסים מעבודות יד כגון גילופי עץ, בדים, בשמים ועוד. נמשיך בשייט לאי האדמה הקטנה נוסי טאנקילי העשיר בשוניות אלמוגים וגם כאן ניתן יהיה ליהנות מהעולם התת ימי העשיר מצלילה עם שנורקל ומשחיה. נסיים בביקור בעיר המחוז הצבעונית של האי – הל ויל. בה נהנה מהשווקים הססגוניים. לינה באוניה.

יום 10 יום שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

יום נוסף של שייט והנאה משירותי האוניה. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 11 מדגסקר - טאמאטאבה - מוזיאון השמורה הזיאולוגית - שמורת איבולואינה

האונייה תעגון היום בעיר השנייה בגודלה במדגסקר – טאמאטאבה בה נמצא הנמל הגדול ביותר במדגסקר ודרכו מתבצע רוב הסחר של האי. העיר נהרסה בסופת הוריקן בשנת 1972 ונבנתה מחדש וכיום זוהי אחת מערי הנופש המרכזיות במדגסקר. נצא לביקור במוזיאון השמורה הזואולוגית Ivoloina  איבולואינה ובשעות הצהריים נשוב לאוניה להמשך ההפלגה בדרכנו לראוניון. לינה באוניה.

יום 12 יום שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

יום נוסף של שייט והנאה משירותי האוניה. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 13 הגעה לראוניון - הר הגעש "פסגת הכבשן"

הבוקר נגיע לאי ראוניון – מושבה צרפתית. אם ההגעה נצא אל הר הגעש הפעיל אשר מתפרץ בממוצע פעם בשנה והתפרץ לאחרונה (עשן ואבק בלבד) ביולי 2017- פיטון דה לה פורניס Piton de la fournaise = פסגת הכבשן, בדרך נערוך מספר תצפיות כולל על עמק ‘פני הירח’ . בדרך חזרה נבקר במוזיאון האינטראקטיבי המעניין שסוקר את התהוות האי ראוניון והרי הגעש שבו. נחזור לאוניה דרך עיר הבירה (המנהלית) סן דניז. לינה באוניה.

יום 14 טיול בעמק הרוחות - "מפל ניאגרה" - הבירה סן דניז

הבוקר ניסע לעבר אזור סלאזי ונטפס דרך העמק הנסתר, שבעבר היה אזור געשי פעיל וכיום עמק פורח שמשני צדדיו נופלים ושוצפים מפלים מרהיבים. בדרך נוכל לראות את גידול הקישוא המיוחד למקום – השושו וצמח הכשוט המשמש את תעשיית הבירה. באזור מעיינות טרמיים שבמאה ה-19 שימשו כמקור משיכה אבל קרנם ירד. נטייל רגלית בעיירה הלבורג בעלת הניחוח הצרפתי ,זמן לקפה ועוגה או כריך באגט. בהמשך ניסע למפל הנחשב לגדול ביותר באי המכונה “מפל ניאגרה” הנשפך לבריכה צלולה. משם ניסע לביקור בעיר הבירה, סן דניז שם נראה את שדרת פריז, הבתים המסוגננים, בית העירייה ועוד. לינה באוניה.

יום 15 חזרה למאוריציוס - שמורת קניון הנהר השחור, מפלי שאמרל Chamarel

הבוקר נעגון בחזרה בפורט לואיס שבמאוריציוס. נתחיל בביקור בבית הקברות היהודי דרכו נתוודע לסיפור גירושם של המעפילים שהוגלו ע”י הבריטים לאי בשנת 1940. בהמשך היום נוסיף ליהנות מאטרקציות הטבע שמציע האי מאוריציוס, נראה פסלי ענק של האלים ההינדיים שיווה ופריוורטי, נבקר בקניון הנהר השחור ובמפלי שאמרל, משם נמשיך לאתר החולות הצבעוניים בו האדמה נראית בשלל צבעים וגוונים, היוצרים תופעת טבע ייחודית, שנוצרה בעקבות של חומר געשי. נקנח בחוף היפייפה לה מורן. לינה באוניה.

יום 16 מאוריציוס - פורט לואיס - הגנים הבוטניים - מוזיאון הפני הכחול - טיסה לתל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מן האוניה ששימשה לנו כמלון צף ונצא ליום סיור אחרון  במאוריציוס. נעלה למצודה ונערוך תצפית על העיר והנמל, נמשיך לביקור בגנים הבוטנים בכפר Pamplemousses, שם נראה צמחים טרופיים נדירים ובריכות שושני מים ענקיים, נבקר במוזיאון הפני הכחול ברובע ה’קודאן’ בו מוצגים בולי הדואר הישנים שתרמו לפרסומו של האי. לקראת שעות אחר הצהריים ניסע לשדה התעופה , לא לפני שנקנח במבט מקרוב על הבלו ביי – אחד החופים המפורסמים במאוריציוס. נצא בדרכנו בחזרה הביתה בטיסה לתל אביב דרך אירופה.

יום 17 הגעה לתל אביב

תם לו טיול יחיד ומיוחד. מלאי חוויות ננחת בשעות הבוקר בתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד באירופה 2 שעות
יעד באירופה מאוריציוס 9:30 שעות
מאוריציוס יעד באירופה 9:30 שעות
יעד באירופה תל אביב 2 שעות

מטיילנו בקרוז מאורגן לאיי האוקיינוס ההודי

מאוריציוס

מדגסקר

ראוניון

סיישל

מטיילים ממליצים

"לעונג ולכבוד עבורי בשמי, דן סופר ובשם רעייתי איטה להודות לך ובאמצעותך לכל העוסקים במלאכה בחברת "בשביל הזהב" עבור הארגון והביצוע המושלמים של הטיול שבנדון. מסלול הטיול ששילב קרוז איכותי ומפנק עם הרבה סיורי שטח גאוגרפיים באיים מדהימים ביופיים היה מאוד מאוד מהנה ומעניין ובוודאי הרבה בזכות הביצוע בשטח שהיה מעולה וללא כל דופי! חלק גדול מההצלחה יש לזקוף לזכות אנשי "בשביל הזהב" אשר מצטיינים בכך שהם לא רק מאוד מקצועיים אלא גם ובעיקר אדיבים וחברתיים. נציין במיוחד את הטיפול המסור של גברת גיטל אליס בכל הליכי הרישום וההתארגנות לקראת הטיול. גיטל היא ללא ספק אשת מקצוע מעולה ואדם מקסים! אי אפשר בלי להודות באהבה למדריך אשר הצליח באופן נדיר לשלב באדם אחד גם ידע רב, מקצועיות ללא דופי וכושר מנהיגות יחד עם לב חם, רגיש ואוהב שנותן לנוסעי הקבוצה הרגשה של משפחה שהוא מארח בארצות היעד אותן הוא מאוד אוהב ומכבד. אנחנו נשמח להמליץ לחברינו וקרובינו על חברת "בשביל הזהב" ועל הטיול הנ"ל שהוא באמת מסע מענג ומושלם באזורים אקזוטיים ומיוחדים"
דן סופר

"מזג האוויר נפלא וגם הנופים, זה היה פשוט טיול נפלא, מקווה להתראות בטיול הבא"
מירי גלעם

"מה שתרם להצלחת הטיול היה רמת ואיכות המטיילים, הרצאות המדריכים והיעדים האקזוטיים"
נילי דורם

"היה פשוט מרתק ומעניין, בילינו יחד שבועיים בכיף!"
אבי גיורא

"הטיול היה מעניין, מיוחד ומקצועי, ניהול הטיול התבצע בדרגה הגבוהה ביותר, כולל רוגע וגיבוש של הקבוצה, רמת השירותים שניתנו במסגרת הטיול הייתה טובה ונעימה"
שולה מעוז

"ההסברים והנחיות המדריכה היו מצוינים וממצים"
דרורה בן שלום

"טיול מעולה, מדריכה מצוינת, חברי הטיול נהדרים!"
רן שאלתיאל

"היה מעולה מכל הבחינות, היתה דאגה יוצאת דופן לכל אחד ואחת ממשתתפי הטיול"
יורם ירון

"המדריכה ניהלה את הקבוצה ברוגע ונועם והתייחסה לכל אחד מהאנשים כאינדיבידואל וכקבוצה"
גילה ירון

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KCI01 אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
KCI02 נובמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בנתיב: תל אביב - יעד באירופה - מאוריציוס - יעד באירופה - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל חבילת מים מינראליים (13 בקבוקים אותם ניתן לקבל בכל מקום באונייה, כולל במסעדת ההגשה) (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • אשרת כניסה למדגסקר.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה, בה נדרש לשלם €10 לאדם ליום).
  • ארוחת צהריים מקומית בסגנון בופה בסיישל.
  • ארוחת צהריים מקומית במאוריציוס.
  • בקבוק מים לכל נוסע בסיורי החוף.
  • פריסת פירות טרופיים בנוסיביי.
  • פריסת פירות טרופיים בסיישל.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בחזרה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: info@senior.co.il או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

    בחדרים חיצוניים מקטגוריה קלאסיק ו/או מרפסות מקטגוריה קלאסיק עלול להיות נוף מוסתר ולרוב מיקום החדרים יהיה פחות מרכזי. חדרים מקטגוריית פרמיום הינם עם נוף מלא ומיקום החדרים טוב יותר באוניה. כמו כן, מאפשרים לכם ליהנות משירות חדרים חינם 24 שעות ביממה.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • שימו לב: לקראת טיול זה ייתכן שתצטרכו לבצע חיסונים. חברת “בשביל הזהב” הינה חברת תיירות ואין לה שום סמכות לתת הנחיות או המלצות בעניינים בריאותיים. לכן, מחובתכם האישית לפנות למרפאות המטיילים של משרד הבריאות על מנת להיוועץ בנושא זה.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • למזמינים טיולים היוצאים בחודש אוגוסט, ביטול עד 30 ימים לפני היציאה ללא דמי ביטול

  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.

  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.

  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.

  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.

  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • שיט באוניה Costa Mediterranea של חברת Costa
  • שייט אל הפארק הלאומי הימי של שמורת סנט אן בסיישל
  • תצפית מרהיבה מהר Amisere בסיישל
  • ביקור ביער קוקוס הים הייחודי לסיישל
  • סיור מקסים בחוף הסלעים המיוחד המפוסל בסגנון הנרי מור בסיישל
  • ביקור בחוות התבלינים בסיישל
  • שייט בין האיים נוסי קומבה ונוסי טאנקילי במדגסקר
  • ביקור ביער הלמורים באי נוסי קומבה הנמצא במדגסקר
  • שייט לאי האדמה הקטנה העשיר בשוניות אלמוגים, נוסי טאנקילי שבמדגסקר
  • ביקור במוזיאון השמורה הזואולוגית Ivoloina בעיר השנייה בגודלה במדגסקר – טאמאטאבה
  • המפלים המרהיבים בעמק הנסתר סלאזי בראוניון
  • ביקור בהר הגעש "פסגת הכבשן" בראוניון
  • ביקור בקניון הנהר השחור, מפלי שאמרל ובאתר החולות הצבעוניים במאוריציוס
  • ביקור בגנים הבוטנים בכפר Pamplemousses שבמאוריציוס
  • ביקור בבית הקברות היהודי במאוריציוס

על האוניה

Costa Mediterranea

אוניית הקרוז Costa Mediterranea עוצבה למענכם בידי מיטב בוני האוניות, המעצבים והאדריכלים במטרה להפוך אותה לארמון אצילים איטלקי השט על הימים, בהשראת ארמונות מן המאה ה-17 וה-18 של ונציה, סיציליה ועוד. את פני המבקרים פוגשת המבואה המרהיבה אשר במרכזה יצירת אומנות המתנשאת לכדי גובה של 10 סיפונים, והמהללת...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  מאוריציוס איי סיישל מדגסקר ראוניון
ינואר 30° 26° 30° 28°
פברואר 30° 26 31° 28°
מרץ 31° 26° 31° 28°
אוקטובר 25° 28° 26° 30°
נובמבר 27° 30° 27° 30°
דצמבר 28° 30° 26° 30°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול מאורגן למדגסקר, סיישל, מאוריציוס וראוניון   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

17 ימים • קרוז מאורגן אל איי האוקיינוס ההודי
לוגו של וואטסאפ