טיול מאורגן ליפן בשלכת

טיול ליפן בתקופת השלכת כולל הונג קונג

17 ימים • טיול ליפן כולל האלפים היפנים והונג קונג הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

17 ימים

14 לילות

יבשתי

קוד טיול CJN

יפן, ״ארץ השמש העולה״, מעניקה למטיילים חוויה יוצאת דופן ומעניינת ביותר. זוהי ארץ המשלבת קידמה ועוצמה תעשייתית יחד עם תרבות מסורתית, אסתטיקה, ניקיון ודרך חשיבה כל כך אחרת מזו שאנו מורגלים בה. בטיול מיוחד זה נזכה להרגיש כל זאת, עונת השלכת ביפן הנקראת בפי היפנים "קו-יו" (עלים אדומים) ,היא אחת מתופעות הטבע היפות, שיש הסוברים שהיא מרשימה אף יותר מפריחת הדובדבן.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
• בתאריכים בהם מתקיים הטיול, הסיכוי הטוב ביותר ליהנות מתקופת השלכת הינו באלפים היפניים בלבד, בהם נבקר
• הטיול המאורגן ליפן אינו מסתפק במרכזה של הארץ, ציר טוקיו - קיוטו, אלא מאפשר התרשמות גם מהאיים הרחוקים, ממרחביה של יפן ומהטבע שלה
• לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס לינה וארוחת בוקר (כולל 3 ארוחת ערב במהלך הטיול)
• דמי סבלות בבית המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
• מפגש קבוצה בבית מלון על קפה ועוגה לקראת היציאה לטיול, בו יינתן כל המידע הדרוש
• טיפים לנותני השירותים השונים כלולים במחיר
• ניצול זמן מלא של היום האחרון של הטיול - יום טיול מלא בהונג קונג
• תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
• הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

אולי גם יעניין אתכם שייט ליפן

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

ימים 1+2 תל אביב -הונג קונג- טוקיו

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסה אל טוקיו דרך הונג קונג, אליה נגיע למחרת. טוקיו היא ללא ספק אחת הערים היפות והמרתקות במזרח הרחוק: חרף היותה כרך תוסס ומודרני עם גורדי שחקים ומרכזי קניות ועסקים, מצליחה הבירה היפנית לשלב בין מודרניזציה מחד למסורת מאידך. לצד הבניינים העצומים עטורי הפלדה והזכוכית המזכירים במידה רבה את האחות מהמערב, היא מנהטן, אפשר לראות גם בתי עץ, חנויות לממכר מזכרות מיוחדות, ומסעדות קטנות וצנועות המגישות אוכל יפני מסורתי. התוצאה: עיר גדולה ומודרנית בניחוח יפני אוריינטלי לאחר ההגעה ניסע למלון להתארגנות ומנוחה. לינה בטוקיו.

יום 3 טוקיו - מקדש מייג'י - שיבוייה - תצפית ממגדל "עץ השחקים"

נבקר במקדש מייג’י שנבנה לכבוד הקיסר המיתולוגי של יפן, אשר החליט באומץ להפוך את יפן למדינה מערבית מודרנית לאחר 300 שנה שגבולותיה נסגרו ליציאה וכניסה אליה. נמשיך לשדרת אומוטסנדו – ה”שאנז אליזה” של טוקיו, זוהי שדרה החביבה על הצעירים והזרים בעיר במיוחד בסופי שבוע. ניסע לרובע התוסס והמהפנט “שיבויה” המוכר לכולנו בזכות הצומת הסואן אותו חוצים רבבות מדי יום. נחצה את נהר סומידה ונעלה לתצפית על העיר ממגדל “עץ השחקים”. בהמשך נגיע ונצפה בארמון הקיסרי והגן שבצידו. לינה בטוקיו.

יום 4 טוקיו - מקדש אסקוסה – המוזיאון הלאומי - רובע גינזה

נצא לסיור מקיף בטוקיו, נצפה על הארמון הקיסרי והחפיר, נראה את בניין הפרלמנט, נבקר במקדש הבודהיסטי “אסקוסה” שלצידו מקדש שינטו, נבקר במוזיאון הלאומי של טוקיו, נשוטט בשוק המרהיב של המזכרות והעבודות היפניות  ונבקר ברובע גינזה – הרובע היוקרתי ביותר בעיר הממחיש את עוצמתה הכלכלית של יפן. לינה בטוקיו.

יום 5 טוקיו - ניקו - מפלי קגון

היום נצא לטיול בניקו השוכנת בלב נופים של הרים, יערות ומפלים. בראשית המאה ה-17, בתום מלחמת האזרחים, איחד השוגון את יפן וקבע את בירתו באדו (Edo), היא טוקיו של היום. מכלול המקדשים גדול ומפואר באופן יוצא דופן ליפן ועבודות גילוף העץ שבו מרשימות ומיוחדות. היער המקיף את המקדשים מוסיף לאווירתם המיוחדת. נערוך ביקור בקומפלקס מקדשי טושוגו ונראה את דמויות שלושת הקופים המוכרים. נראה את אגם צוזנג’י ונבקר במפלי קגון. לינה בטוקיו.

יום 6 קאמאקורה - האקונה - שיט באגם אשי – המוזיאון הפתוח

נצא לכיוון קאמאקורה, כדי לראות את אחד מהגדולים שבפסלי בודהה ונמשיך לאזור האקונה (Hakone). אגם אשי (Ashi), שוכן בתוך לוע ענק של הר געש שהתפרץ לפני כמה אלפי שנים ונשוט באגם היפה. הפעילות הגעשית מתבטאת היום בכך, שיש באזור מעיינות חמים רבים, ואזורים של “אדמה פעילה”, בהם הבוץ מבעבע והאדמה פולטת עשן וקיטור. נעלה ברכבל כדי להתרשם מן הנביעה מקרוב. נבקר במוזיאון הפתוח של האקונה, שנחשב לאחד המוזיאונים הטובים בעולם, ובו, בגן הרחב, פזורים פסלים מודרניים מכל רחבי העולם. בהמשך למעוניינים תהיה הזדמנות לרחוץ במרחצאות האופייניים ליפן (אונסן). לינה באזור הנופש של האקונה כולל ארוחת ערב.

יום 7 האקונה - הר פוג'י – מוזיאון האמנות איצ'יקו קובוטה

נעפיל (באוטובוס) להר פוג’י – אחד מסמליה של יפן. נבקר במרכז המבקרים ונמשיך  עד לקו הצמחייה, תחנה מס’ 5,  כדי להתרשם מעוצמתו (במידה ומזג האוויר יאפשר). נמשיך לביקור במוזיאון האמנות איצ’יקו  קובוטה. לינה באזור הנופש של האקונה כולל ארוחת ערב.

יום 8 האקונה – רכבת מהירה אל נגויה - טקאיימה

עם בוקר נצא לעיר נגויה ברכבת מהירה (השינקאנסן), נמשיך ברכבת אקספרס לעיירה העתיקה טאקיימה טייל ברובע העתיק והשמור של טקאיימה, עם החנויות המסורתיות ומבשלות יין האורז- הסאקה. נבקר בשוק הבוקר ובמוזיאון בו נמצאות העגלות המקושטות והמרהיבות, בהן משתמשים פעמיים בשנה בפסטיבל הגדול. באביב ובסתיו, מתקיים בעיר פסטיבל גדול, אז מוסעות בעיר מרכבות הענק ובהן רוחות האלים. בימים רגילים- שמורות המרכבות במוזיאון. לינה בטאקיימה.

יום 9 האלפים היפניים והכפר שיראקאווה גו - קנאזאווה

לאחר סיור רגלי בשוק הבוקר של העיר בו נמכרת תוצרת כפרית משובחת, מזכרות, מלאכות יד, אלכוהול, ממתקים ועוד. נמשיך לשיראקאווה-גו, כפר מסורתי שנמצא ברשימת אתרי מורשת העולם של אונסקו. הכפר יושב בחיק האלפים היפנים ובו נראה את בתי האיכרים שנבנו בצורה ייחודית המתאימה לאקלים במקום. נראה את גגות הקש המשופעים בחדות המאפיינים את הבתים, שצורתם מזכירה הצמדת כפות הידיים בתפילה. נבקר גם באחד הבתים, כדי להתרשם מאורח החיים בכפר. נמשיך בנסיעה לקנאזאווה היושבת בקרבת חופו של ים יפן. לינה בקנזאווה כולל ארוחת ערב.

יום 10 קנזאווה - גן קנראקואן – רכבת אל קיוטו

הבוקר נמשיך את ביקורנו בקנזאווה, עיר עתיקה שפירוש שמה הוא ביצת זהב, נבקר באזור הסמוראיים לשעבר, נטייל בגן קנראקואן הנחשב לאחד משלושת הגנים היפים ביפן, נעבור בשוק אומיצ’ו . נמשיך ברכבת לימיטד אקספרס ,לקיוטו המוכרת כעיר התרבות של יפן. ע”פ שעת ההגעה, נסייר רגלית בעיר. לינה בקיוטו.

יום 11 קיוטו

קיוטו, עיר הבירה הקיסרית, מהווה עבור רוב המטיילים בה, את אחד משיאיו של כל טיול ליפן. סטיב ג’ובס, מייסד חברת “אפל” כינה אותה “העיר היפה בעולם” וחזר לבקר בה מדי שנה עם משפחתו. היא שימשה כבירתה של יפן למעלה מאלף שנה, מן המאה השמינית ועד למאה התשע עשרה, ומשמרת בתחומיה מאות מקדשים ומבנים היסטוריים, השזורים בין גנים מופלאים, רחובות ציוריים ושווקים צבעוניים. בין האתרים בהם נבקר יהיה פביליון הכסף, מקדש קיומיזו ,מקדש היאן , בה נראה את הדוגמה היפה והמייצגת ביותר של גן יפני . נשתתף בטקס תה  ונזכה לקבלת פנים חמה מקהילת “בית שלום” (מותנה באישור). לינה בקיוטו.

יום 12 מוזיאון מיהו – נארה - מקדש טודאיג'י

נבקר במוזיאון מיהו, שהיה חלומה של מיהוקו קויאמה (שגם נקרא על שמה), אחת הנשים העשירות ביפן. את החלום הגשים האדריכל הידוע פאיי, שהתבקש למזג את העוצמה עם השלווה של טבע, מבלי לחבל בו. משם נמשיך  לנארה שהייתה הבירה הראשונה של יפן. היא נבנתה במאה השמינית ושימשה כבירה פחות ממאה שנים. מתקופה זו נותרו מקדשים רבים בפארק גדול ויפה, שאיילים משוטטים בו בחופשיות. נבקר במקדש טודאיג’י (Todai Ji) שהוא מבנה העץ הגדול בעולם, ובו פסל בודהא ענק מברונזה, שגובהו 16 מטרים. לינה בקיוטו.

יום 13 רכבת מהירה להירושימה – פארק השלום ומוזיאון הפצצה – רכבת מהירה בחזרה לקיוטו

נצא להירושימה ברכבת מהירה (השינקאנסן). נבקר באי מייאג’ימה הסמוך להירושימה, נראה את המקדש “הצף” היפהפה איצוקושימה, נבקר בפארק השלום ומוזיאון הפצצה, שהוקמו אחרי סיום מלחמת העולם השנייה. זהו פארק מיוחד אשר נועד להנציח את אשר עבר על הירושימה ותושביה ברגע הטלת הפצצה האטומית ובתקופה שלאחר מכן, במהותו הפארק מסמל את השאיפה להשגת שלום עולמי, מרגש במיוחד פסל הילדה עם העגור המסמל ביפן אריכות ימים .נחזור לקיוטו ברכבת המהירה (השינקאנסן). לינה בקיוטו.

יום 14 אוסקה – טיסה להונג קונג

לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בעיר הגדולה אוסקה. נבקר בטירה המרשימה של אוסקה, בת שמונה הקומות עם ביצוריה והגן המקיף אותה. הטירה נבנתה בשנת 1583, ידעה קרבות של סמוראים, נהרסה ושוקמה, והמוזיאון שבטירה מתאר את קורותיה ואת חיי הסמוראים. נראה את “קפסולת הזמן” בה נטמנו פריטים המייצגים את התרבות האנושית ואת חיי היומיום ביפן, אשר תיפתח בעתיד ותיתן לדורות הבאים מושג על עולמנו. נשוטט ברובע נמבה הססגוני והסואן ונצפה על העיר ממרומי מגדל התצפית . לקראת אחר הצהררים נצא לכיוון שדה התעופה ונמריא להונג קונג. בהגעה ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בהונג קונג.

יום 15 הונג קונג - מפרץ ריפולס - שוק סטנלי - פסגת ויקטוריה

הבוקר נצא לסיור בהונג קונג עיר של ניגודים קיצוניים ואינספור אפשרויות מסעירות. במשך 150 שנה התערבבו כאן מזרח ומערב ויצרו הווי שהופך את הביקור באי לחוויה בלתי נשכחת. שליטה בלתי מעורערת באמנות הפיננסים והמסחר המודרניים ובה בעת שמירה על מסורות סיניות עתיקות יומין הפכו אותה למקום מרתק המציע שילוב מיוחד של ישן וחדש. נצא לביקור במפרץ ריפולס המפורסם ובשוק “סטנלי”. בהמשך היום נעפיל ל”פסגת ויקטוריה” לתצפית מרהיבה על האי והיבשה. לינה בהונג קונג.

ימים 16+17 הבודהה הגדול - הונג קונג - תל אביב

בבוקר נצא לנסיעה ברכבל העובר בין הרים ונופים מרהיבים לאורך של כ-6 ק”מ לביקור במתחם הבודהה הגדול. הפסל, שעשוי כולו מברונזה, ניצב במרכז כס בצורת פרח לוטוס – פרח מקודש בבודהיזם, גובהו 26 מטרים, ומשקלו 202 טונות. עבודות בניית הפסל החלו בשנת 1990 והסתיימו בדצמבר 1993. בשעות הערב  ניסע לשדה התעופה ונצא בטיסה בחזרה לתל אביב אליה נגיע למחרת.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב הונג קונג 9:20 שעות
הונג קונג טוקיו 4:20 שעות
אוסקה הונג קונג 4:00 שעות
הונג קונג תל אביב 12:40 שעות

יפן בתקופת השלכת

קיוטו

טוקיו

הונג קונג

שיראקאווה גו - האלפים היפניים

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CJN אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות בחברת קתאי פסיפיק בנתיב: תל אביב – הונג קונג – טוקיו, אוסקה – הונג קונג – תל אביב.
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס לינה וארוחת בוקר (כולל 3 ארוחת ערב במהלך הטיול).
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: [email protected] או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

  • ברוב בתי המלון ביפן, בחדרים הזוגיים המיטות הנן מיטות נפרדות. 

  • לתשומת ליבכם מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ 40 דקות ברצף. בחלק מהאתרים ישנה בעיית נגישות. במקדשים ובאתרים ההיסטוריים שאנחנו מבקרים בהם יש גנים גדולים. הכניסה והיציאה מאתרים אלו היא דרך הגנים, דבר המצריך הליכה ארוכה. כמו כן, השבילים בדרך כלל הינם שבילי עפר או חצץ, מה שמקשה על ההליכה ואינו מאפשר שימוש בהליכון ו/או כיסא גלגלים.

  • *לרכבת המהירה אין אפשרות לעלות עם קלנועית ו/או סקוטר ממונע.
  • *בכל המקומות שנבקר בהם אפשר למצוא אוכל מערבי אבל יש לדעת כי יתכן ובאזורים כפרים יהיו מקומות שבהם יהיה מבחר מצומצם.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • מקדש מייג'י, שדרת אומוטסנדו, המקדש הבודהיסטי "אסקוסה" והמוזיאון הלאומי בטוקיו
  • תצפית על העיר טוקיו ממגדל "עץ השחקים"
  • ביקור בקומפלקס מקדשי טושוגו, אגם צוזנג'י ומפלי קגון בניקו
  • שיט באגם אשי (Ashi) בהאקונה
  • ביקור במוזיאון הפתוח של האקונה -אחד המוזיאונים הטובים בעולם
  • הר פוג'י – אחד מסמליה של יפן
  • סיור בעיירה העתיקה טאקיימה
  • ביקור בשיראקאווה-גו, כפר מסורתי שנמצא ברשימת אתרי מורשת העולם של אונסק"ו
  • טיול בגן קנראקואן בקנזאווה - נחשב לאחד משלושת הגנים היפים ביפן
  • פביליון הכסף, מקדש קיומיזו, מקדש היאן ומוזיאון מיהו בקיוטו
  • ביקור במקדש טודאיג'י בנארה - מבנה העץ הגדול בעולם
  • המקדש "הצף" איצוקושימה, פארק השלום ומוזיאון הפצצה באי מייאג'ימה
  • הטירה המרשימה באוסקה
  • ביקור במפרץ ריפולס המפורסם ובשוק "סטנלי" בהונג קונג
  • "פסגת ויקטוריה" - תצפית מרהיבה על הונג קונג
  • ביקור במתחם הבודהה הגדול בהונג קונג

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  טוקיו קיוטו אוסקה הונג קונג
אוקטובר 20° 22° 23° 28°
נובמבר 15° 17° 17° 24°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול ליפן בתקופת השלכת כולל הונג קונג   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

17 ימים • טיול ליפן כולל האלפים היפנים והונג קונג
לוגו של וואטסאפ