טיול ליפן – החוויה היפנית בתקופת השלכת

16 ימים • מסלול עומק תרבותי וגאוגרפי ייחודי הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

16 ימים

13 לילות

יבשתי

קוד טיול CJAS

החוויה היפנית – טיול ליפן במסלול יסודי, מקיף ומעניין בסמלים הידועים של הארץ מצד אחד, ובאזורים ההרריים והכפריים מהצד השני בעונת הסתיו הידועה ביופייה. בתנאים נוחים ומפנקים, עם אוטובוס צמוד, ונסיעות ברכבת המהירה.

יפן ״ארץ השמש העולה״, היא קיסרות עתיקה, מדינת איים עם הרי געש פעילים ונופים מרהיבים המעניקה למטיילים חוויה תרבותית יוצאת דופן ומעניינת ביותר. יפן המשלבת קידמה ועוצמה תעשייתית יחד עם תרבות מסורתית, אסתטיקה, ניקיון ודרך חשיבה שונה ואחרת מהמערב. תרבותה משלבת בין מסורת לקדמה, בין מודרני לעתיק, בין עבר והווה, עם היסטוריה עתיקה ומרשימה ועתיד מורכב.

בסיורנו נבקר ונתרשם מהדברים הייחודים ליפן. בעיר העתיקה קיוטו, בערים מודרניות כמו טוקיו, ונגיע להירושימה הידועה ממלחמת העולם השנייה. נטייל בטבע מרהיב באלפים היפניים, נעבור בכפרים ששומרים על צביון ומראה מסורתי, נפגוש מקומיים, נאכל אוכל מקומי ונכיר את התרבות העממית של יפן שנשמרת מאות שנים, את המסורת של דת השינטו העתיקה המקדשת את הטבע, ואת תפיסת החיים הפילוסופית של הבודהיזם.

היפנים מעריצים את עונות השנה. הפריחה ואף הקמילה הם מסמלי התרבות היפנית ומופיעים באומנות בציור בספרות ובשירה. בטיול מאורגן ליפן נראה כיצד באים לידי ביטוי האסתטיקה והיופי בגני המקדשים העתיקים, באומנויות המסורתיות, בערים מודרניות ובמבנים עתידניים, באריזות המתנה ובירקות בסופרמרקט.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
  • מסלול מקיף שכולל את תרבותה המסורתית וההיסטוריה של יפן יחד עם המודרניות שלה
  • חוויה של אחד מפלאי הטכנולוגיה היפנית: נסיעה ברכבת הקליע המפורסמת, מהמהירות בעולם, במקום נסיעות באוטובוס
  • הטיול אינו מסתפק בציר טוקיו - קיוטו, אלא מאפשר התרשמות ממרחביה של יפן ומהטבע שלה
  • לינה בבתי מלון בדרגת תיירות ראשונה
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון (ארוחות בוקר וארוחות ערב הנחשבות ליקרות ואיכותיות יותר מארוחות צהריים)
  • בכל הסיורים: מדריך ישראלי מקצועי, מנוסה ומיומן בנוסף למדריך יפני מקומי
  • טיפים לנותני השירותים השונים כלולים במחיר
  • נסיעה נופית עד ל”שער הכניסה” לאלפים היפנים – מצומוטו
  • מופע פולקלור יפני לצד ביקור במוזיאונים שונים
  • שני לילות בבית מלון באזור האלפים היפניים
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי המדריכ/ה במהלך הטיול
  • הטיול מאפשר טעימות של מגוון מאכלים. אנחנו מקפידים על איזון בין מאכלים יפניים לבין אוכל מערבי במסעדות ובבתי המלון
  • לינה בקנאזאווה, אחת הערים היפות והפחות מתויירות ביפן
  • שתייה קלה ללא הגבלה בארוחות הערב בבית המלון בטוקיו 
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
אולי גם יעניין אתכם שייט ליפן

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

ימים 1+2 תל אביב – דובאי – אוסקה - קיוטו

בשעות אחר הצהריים ננחת באוסקה ממנה נצא בנסיעה לקיוטו – עיר הבירה הקיסרית, המהווה עבור רוב המטיילים בה, את אחד משיאיו של כל טיול ליפן. סטיב ג’ובס, מייסד חברת “אפל” כינה אותה “העיר היפה בעולם” וחזר לבקר בה מדי שנה עם משפחתו. היא שימשה כבירתה של יפן למעלה מאלף שנה, מן המאה השמינית ועד למאה התשע עשרה, ומשמרת בתחומיה מאות מקדשים ומבנים היסטוריים, השזורים בין גנים מופלאים, רחובות ציוריים ושווקים צבעוניים. עם ההגעה נעשה את דרכנו לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בקיוטו.

יום 3 קיוטו – מקדש הזהב – טירת ניג'ו (NIJO CASTLE) - מופע פולקלור יפני - טקס תה מסורתי

היום נמשיך ונטייל בקיוטו. נשוטט בגן המבטא את עקרונות הזן, גן הסלעים הקטן של מקדש ריואנג’י, אשר מהווה דוגמא של “הגן היבש”. נבקר בפביליון הזהב, שמהווה סמל לארכיטקטורה היפנית המסורתית, לצידה של בריכת ההשתקפות אשר מקנה לו נופך עוצר נשימה. ניכנס אל טירת השוגון, טירת ניג’ו, טירה מרשימה המורכבת ממבנים עם גגות עץ משולשים המחוברים זה לזה ומוגנת ב”רצפות הזמיר” אשר משמיעות חריקות הדומות לציוץ ציפורים כאשר דורכים עליהן, כמערכת אזעקה. נבקר בשוק האוכל הססגוני נישיקי ונוכל להתרשם מן הצבעוניות ולטעום מהמאכלים המאפיינים את הבירה העתיקה. כמובן שלא נוותר גם על רובע גיון, רובע הגיישות, בו נפקח עיניים כדי לחפש את לבושות הקימונו ששערן עשוי בדקדקנות, ולרגליהן כפכפי עץ מסורתיים  כשהן טופפות בצעדים קטנים בסמטאות. נחווה את הפולקלור היפני כשנשתתף בטקס התה, או “צ’אדו”, שהוא מסורת יפנית אהובה המגלמת הרמוניה, כבוד ושלווה. תרגול טקסי זה, משופע במאות שנים של תרבות ועידון, מזמין את המשתתפים להאט ולהתענג על היופי של כל רגע. באמצעות טקס התה, ניתן לחוות תחושה עמוקה של תשומת לב וחיבור, המטפחת הערכה עמוקה יותר לרגעים החולפים של החיים. לינה בקיוטו. 

יום 4 קיוטו -חורשת הבמבוק ארשיימה- מקדש קיפונה - הוגונין

בסתיו, המכחול של הטבע צובע את הנוף בגוונים עזים. מקדש הוגונין הוא מקלט שליו הידוע בגנים היפניים המיוחדים שלו ובאווירה השלווה. נשוטט בשטחי המקדש, בין עצי האדר, שיוצרים תצוגה עוצרת נשימה של אדום, כתום וזהב. נבקר בחורשת הבמבוק הקסומה Arashiyama, מקום מפלט שליו בקיוטו. החורשה היא עדות לרבגוניות וליופי של הבמבוק ונלך בין גבעולי במבוק נישאים, מתנדנדים בעדינות ברוח, עם משמעות היסטורית המושרשת בתרבות היפנית. נמשיך אל מקדש קיפונה (Kifune Shrine), ששוכן בהרים היפים של קיוטו, שיפים במיוחד בעונת השלכת. את פני המבקרים מקבל שביל ציורי שלאורכו פנסים אדומים, המוביל אותם אל בניין המקדש הראשי השוכן מעל נהר זורם . לינה בקיוטו.

יום 5 קיוטו - נארה - מקדש טוֹדַאיג’י

הבוקר נצא בנסיעה אל העיר נארה. העיר נוסדה בשנת 710 והיתה עיר הבירה הראשונה של יפן. היא נחבאת בצילה של אחותה הגדולה קיוטו, אך אינה יפה פחות ממנה. זוהי עיר עתיקה מוקפת  גבעות מיוערות, ובה מתחמי מקדשים יפים ומבני עץ עתיקים, ושומרת על מעמדה כמרכז רוחני. נבקר במקדש  טוֹדַאיג’י – בנין העץ שהוא, כנראה, הגדול בעולם, ובו שוכן הבודהה הגדול ביפן ונפגוש באיילים אשר לפי אגדה עתיקה, הובאו לעיר על ידי אל, ומאז הם מגינים על העיר ועל המדינה. לינה בקיוטו.

יום 6 נסיעה ברכבת הקליע להירושימה - מיאג’ימה - פארק השלום - קיוטו

היום נחווה את אחד הסמלים המיוחדים של יפן, כאשר ניסע ‘ברכבת הקליע’ המהירה, השינקנסן, בדרכנו להירושימה. מאז נפתחה מסילת השינקנסן בשנת 1964 התפתחה רשת הרכבות, שמהירותן מגיעה ל- 300 קמ”ש, קווי הרכבת הם העמוסים בעולם עם תנועה של ממיליארדי נוסעים בשנה. נגיע להירושימה, ממנה נשוט, במעבורת לאי מיאג’ימה -“אי המקדשים”, אשר הוכר על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמי. נבקר במקדש ”הצף” היפיפה איצוקושימה הבנוי בחלקו בים. נבקר בפארק השלום ובאנדרטת השלום וכן במוזיאון האטום שהוקמו אחרי סיום מלחמת העולם השנייה. זהו פארק מיוחד אשר נועד להנציח את אשר עבר על הירושימה ותושביה ברגע הטלת הפצצה האטומית ובתקופה שלאחר מכן, במהותו הפארק מסמל את השאיפה להשגת שלום עולמי, מרגש במיוחד פסל הילדה עם העגור המסמל ביפן אריכות ימים. בתום ביקורנו נחזור ברכבת לקיוטו. לינה בקיוטו.

יום 7 קיוטו - רכבת מהירה – קאנאזווה – רובע הסמוראים – גן קנרוקואן

נעלה שוב לרכבת המהירה  בדרכנו לקאנאזווה, אחת הערים היפות והפחות מתויירות ביפן. קאנאזווה היוותה מרכז תרבותי חשוב במשך מאות שנים, והתמחתה בתחומי האמנות השונים. הדאמיו (השליט) המקומי והסמוראים עודדו אמנים בתחום הפורצלן, המשי ועלי הזהב להתיישב בקאנאזווה ולהפכה למרכז ייצור אומנותי. גם היום שומרת קאנאזווה על צביונה המסורתי. נבקר ברובע הסמוראים העתיק ששמר על מראהו מהמאות 17-18 ובגן קנרוקואן, הנחשב לגן היפה ביותר ביפן. הגן נבנה בהוראת משפחת הסמוראים ששלטה בעיר ונפתח לקהל הרחב בשנת 1871, ובכל אחת מעונות השנה הגן נראה אחרת. לינה בקאנאזווה.

יום 8 קנאזאווה – קניון קורובה – שיראקאווה גו

נצא בשעות הבוקר דרך האלפים לעבר טאקיימה. ניסע בנוף הרים יפיפה ונעצור לטיול בקניון קורובה לחוות את הטבע היפני במלוא עוצמתו. בקניון נוסעים ברכבת במדרונות מיוערים, מפלי מים יורדים מההרים וצבע הנהר תורכיז עמוק. על הנהר הגשרים והנוף נהדרים בכל עונות השנה,  בצבעי השלכת המדהימים, בפריחת הדובדבן או בירוק של הקיץ. בהמשך היום נגיע לכפר המסורתי שיראקאווה גו כפר נמצא בשמורה ביוספרית. בכפר בתי עץ עם גגות קש אוטנטיים חלקם הוסבו למוזיאונים ובהם ניתן להתרשם איך נראו החיים  התרבות וחקלאות במאות הקודמות. לינה בטאקיימה.

יום 9 טאקיימה – שמורת קמיקוצ'י

טאקיימה היא עיירה ששמרה על אופייה העתיק, ובה התפתחה תעשיית העץ, שהביאה את עבודות גילופי העץ לשיאים אמנותיים נטייל ברובע העתיק והשמור של טאקיימה, עם החנויות המסורתיות ומבשלות יין האורז – הסאקה. באזור העתיק בעיר נבקר במבנים מיוחדים בהם מאוכסנות מרכבות ענק מקושטות ומרהיבות, שמשתתפות באביב ובסתיו, בפסטיבלים גדולים שמתקיימים בעיר. בפסטיבל מוסעות בעיר המרכבות המהודרות הנקראות יָאטַאי,  המרכבות הן יצירות אמנות תרבותית יקרות ערך, המעוטרות בפיתוחי עץ או עיטורי מתכת ובהן רוחות האלים. בהמשך נבקר בשמורת הטבע קמיקוצי – ואולי אולי יתמזל מזלנו ונראה בשמורה קופי מקוק, המקוק היפני הוא מין אנדמי ליפן והוא מסוגל לשרוד את תנאי השלג הכבד היורד בחודשי החורף. קמיקוצ’י הוא עמק בגובה 1500 מ’ לאורך הנהר אסוזה, הוא מוקף בהרים גבוהים כאשר שניים מהם מתנשאים מעל גובה 3000 מ’, מים רבים מתנקזים בו ואגן הנהר הרחב מתפצל במקומות מסוימים להרבה פלגים. חלק מהשטח מיוער, צומחת בו צמחיית מים ובשמורה מסלול הליכה פופולרי שטוח וקל העובר בשני צדי הנהר בין הגשרים. לינה באזור טאקיימה.

יום 10 טאקיימה – מצומוטו – חוות וואסבי - האקונה

לפנינו יום מעניין מלא בסמלים החשובים של יפן. נצא בנסיעה למצומוטו העיר שנחשבת שער הכניסה לאלפים היפנים. נבקר בגני הטירה הסמוראית, אחת מן הטירות השמורות והיפות ביותר ביפן. נבקר בחוות הוואסבי שנמצאת באזור כפרי בין ההרים שבה מגדלים את שורש החזרת היפנית במי הפשרת שלגים. נמשיך בנסיעה נופית בהרים ובשעות הערב נגיע לבית המלון בהאקונה שם תהיה לנו הזדמנות לרחוץ במרחצאות האופייניים ליפן (אונסן). לינה באזור האקונה.

יום 11 האקונה – עליה ברכבל לתצפית – תצפית על הר פוג'י - שיט באגם אשי - מוזיאון פתוח

לפנינו יום מרתק באזור הר פוג’י, ההר מקודש ומהווה סמל דתי ותרבותי, מסמליה של יפן העתיקה והמודרנית. האקונה, היא עיירת מעיינות חמים השוכנת בלב הגבעות למרגלות הר הגעש, ומהווה חלק מהפארק הלאומי המרשים -“פוג’י האקונה-איזו”. הפארק משמש לנופש מאז המאה התשיעית, הודות לשיפעת המעיינות החמים והסיכוי לצפות בהר פוג’י. נטפס ברכבל לתצפית על עמק וולקני פעיל עמק “הרתיחה הגדולה”, אזור מרהיב של פליטת גזים גופרתיים מהאדמה ונחזיק אצבעות שמזג האוויר יאפשר לצפות לעבר הר פוג’י. נשוט באגם אשי שנמצא למרגלת ההר ונבקר במוזיאון הפתוח לאמנות, שנמנה עם המוזיאונים הטובים בעולם. מוצגות בו מיטב עבודות הפיסול של גדולי האמנים היפניים והבינלאומיים, ביניהם פיקסו והנרי מור, כשהן שזורות בנוף הטבע בשלמות מדהימה. לינה באזור האקונה.

יום 12 קאמאקורה - טוקיו

ניפרד מאזור האקונה ונמשיך לקאמאקורה’ בה נחוש את “יפן של פעם”, עיר עשירה בזכות 80 מקדשיה וגניה. לפני כמעט אלף שנה נוצר פיצול בין משפחות האצולה בקיוטו לבין משפחות הלוחמים בקאמאקורה, ופה צמחה תרבות של לוחמים. האתר המפורסם ביותר בקאמאקורה הוא הבודהה הענק – “דאיבוצו”, מן המאה ה-13 פסל ברונזה של הבודהה שהוא השני בגודלו ביפן. ניסע הישר לטוקיו ,בירתה של יפן והמרכז הכלכלי והתרבותי שלה, לא נחה לרגע. היא באמת עיר ללא הפסקה. בירתה החדשה של יפן מהממת את המבקר בה בקצב החיים המסחרר, בקו הרקיע שלה עמוס גורדי שחקים המעוצבים בחדשנות, בטכנולוגיה המפותחת ובמערכת תחבורה ציבורית שנחשבת לטובה בעולם, במרכזי הקניות העצומים, ברחובות הסואנים, בלבוש יוצא הדופן של חלק מבני הנוער והצעירים. וכאילו בסתירה, אך בעצם בהשלמה מלאה, יש בה גם גנים יפהפיים, שמציעים רוגע ושלווה, עם אפשרות להתפעם מפריחת דובדבן עדינה באביב ומשלכת מרהיבה בסתיו. בשילוב האוכל היפני המשובח והאסתטיקה היפנית הידועה מתקבלת אחת הערים המרתקות בעולם. שמה הקודם של העיר- “אדו” הוחלף לטוקיו, כאשר זו הפכה לבירת הקיסרות בשנת 1868. טו = מזרח, קיו=בירת. “בירת המזרח”. חיים בעיר עצמה למעלה מ-12  מיליון תושבים, שהם כעשירית מאוכלוסיית יפן. חישוב מהיר מעלה שמדובר באחד האזורים הצפופים בעולם: כ-14 אלף נפש לקילומטר רבוע. בטוקיו רבתי מתגוררים קרוב ל-34 מיליון תושבים, שהופכים אותה למטרופולין המאוכלס בעולם. הגעה למלון.  בלילה נצא לסיור ונתרשם מחיי הלילה הסוערים של העיר, שלא נחה.  נסייר ברובע שינג’וּקוּ, נראה את גורדי השחקים, ובראשם המבנה המרשים של עיריית טוקיו משנות התשעים של המאה הקודמת, פנינה ארכיטקטונית של הארכיטקט הנודע קנזו טנגה, שעלות בנייתו הייתה למעלה ממיליארד דולר נמשיך לסייר בעיר ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בטוקיו.

יום 13 מקדש מיי'גי - רובע שיבויה - המוזיאון הלאומי - פארק אואנו - רובע גינזה

נתחיל את הבוקר במקדש מייג’י ונלך בפארק המרהיב שנבנה לכבוד הקיסר המיתולוגי של יפן, אשר החליט באומץ להפוך את יפן למדינה מערבית מודרנית לאחר 300 שנה שגבולותיה נסגרו ליציאה וכניסה. ניסע אל מרכזו של הרובע התוסס והמהפנט “שיבּוּיה” המוכר בזכות הצומת הסואן אותו חוצים רבבות מדי יום. נבקר במוזיאון הלאומי שבו אוסף עצום של פריטי ארכיאולוגיה ואומנות, ונטייל בפארק אואנו המרהיב שבתוכו שוכן המוזיאון. לסיום נסייר ברובע הקניות גינזה – אזור הקניות והבילויים המפורסם , היקר והאטרקטיבי ביותר בטוקיו. לינה בטוקיו.

יום 14 ניקו – מפלי קגון

היום נצא לטיול בניקו השוכנת בלב נופים של הרים, יערות ומפלים. בראשית המאה ה-17, בתום מלחמת האזרחים, איחד השוגון את יפן וקבע את בירתו באדו (Edo),  היא טוקיו של היום. בניקו נמצא קברו של השוגון במכלול המקדשים הגדול והמפואר ביפן. המקדשים ועבודות גילוף העץ במתחם מרשימים ומיוחדים, והיער המקיף את המקדשים מוסיף לאווירה המיוחדת. נערוך ביקור בקומפלקס מקדשי טושוגו ונראה את דמויות שלושת הקופים המוכרים. בהמשך נסע לביקור  למרגלות הר הגעש באגם צוזנג’י ובמפלי קגון. לינה בטוקיו.

ימים 15+16 מוזיאון אדו - מקדש אסקוסה - בניין הטלוויזיה של פוג’י – אודייבה – דובאי – ת"א

נתחיל את סיורנו במוזיאון אֶדו, המספר את סיפור התפתחותה של העיר החל מהמאה ה-16, כאשר השוגון קבע את העיר כמשכנו, ונלמד על חיי התרבות של התושבים. נמשיך לאסאקוסה, רובע עתיק בו נמצא מקדש סֶנְסוֹ-גִ’י המרהיב והקדוש ביותר בעיר. נטייל בשוק הססגוני שסביבו, בו נוכל למצוא את כל המזכרות והפריטים היפניים הייחודיים. נסע לאודאיבה, אי מלאכותי חדיש שנבנה בשנות ה 90, במפרץ טוקיו. נחצה את גשר “קשת בענן” ממנו נשקף נוף קו הרקיע של העיר ונבקר בבניין הטלוויזיה של פוג’י הבנוי בסגנון עתידני. בתום ארוחת צהריים  ניפרד מיפן, בדרכנו אל שדה התעופה שליד טוקיו לטיסתנו בחזרה ארצה דרך דובאי.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב דובאי 3:00 שעות
דובאי אוסקה כ-10 שעות
טוקיו דובאי כ-11 שעות
דובאי תל אביב 3:10 שעות

קיוטו

טוקיו

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CJAS:2301 נובמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת אמירייטס בנתיב: תל אביב - דובאי - אוסקה, טוקיו - דובאי - תל אביב.
  • לינה בבתי מלון בדרגת תיירות ראשונה.
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון (ארוחות בוקר וארוחות ערב הנחשבות ליקרות ואיכותיות יותר מארוחות צהריים)
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • ברוב בתי המלון ביפן, בחדרים הזוגיים, המיטות הנן מיטות נפרדות,  והחדרים באופן כללי קטנים.

  • לתשומת ליבכם מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ 40 דקות ברצף. בחלק מהאתרים ישנה בעיית נגישות. במקדשים ובאתרים ההיסטוריים שאנחנו מבקרים בהם יש גנים גדולים. הכניסה והיציאה מאתרים אלו היא דרך הגנים, דבר המצריך הליכה ארוכה. כמו כן, השבילים בדרך כלל הינם שבילי עפר או חצץ, מה שמקשה על ההליכה ואינו מאפשר שימוש בהליכון ו/או כיסא גלגלים.

  • לרכבת המהירה אין אפשרות לעלות עם קלנועית ו/או סקוטר ממונע.

  • בכל המקומות שנבקר בהם אפשר למצוא אוכל מערבי אבל יש לדעת כי יתכן ובאזורים כפרים יהיו מקומות שבהם יהיה מבחר מצומצם.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • מקדש מייג'י, המקדש הבודהיסטי "אסקוסה" והמוזיאון הלאומי בטוקיו
  • ביקור בקומפלקס מקדשי טושוגו, אגם צוזנג'י ומפלי קגון בניקו
  • שיט באגם אשי בהאקונה
  • ביקור במוזיאון הפתוח של האקונה - אחד המוזיאונים הטובים בעולם
  • הר פוג'י – אחד מסמליה של יפן
  • פביליון הזהב ורובע גיון (רובע הגיישות) בקיוטו
  • המקדש "הצף" איצוקושימה, פארק השלום ומוזיאון פצצת האטום באי מיאג’ימה
  • נסיעה ברכבת הקליע להירושימה - אחד הסמלים המיוחדים של יפן
  • ביקור ברובע הסמוראים העתיק ובגן קנרוקואן בקאנזווה הנחשב לגן היפה ביותר ביפן
  • ביקור בשיראקאווה-גו, כפר מסורתי שנמצא ברשימת אתרי מורשת העולם של אונסק”ו
  • ביקור במצומוטו העיר שנחשבת לשער הכניסה לאלפים היפנים

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  טוקיו קיוטו
נובמבר 15° 17°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול ליפן – החוויה היפנית בתקופת השלכת   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

16 ימים • מסלול עומק תרבותי וגאוגרפי ייחודי
לוגו של וואטסאפ