טיול מאורגן לדובאי

טיול מאורגן כשר לדובאי ואבו דאבי

7 ימים • הנסיכויות המפתיעות במדבר - כולל אמירות שארג'ה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

7 ימים

6 לילות

יבשתי

קוד טיול DUKL

טיול מאורגן לדובאי ואבו דאבי, הוא טיול אל אחד מהיעדים הפופולאריים בעולם. דובאי, המרכז הפיננסי ואבו- דאבי עיר הבירה, הן  2 מתוך 7 האמירויות (אך הכי חשובות שבהן), המרכיבות את איחוד האמירויות הערבי. רק לפני כ- 50 שנים, אבו דאבי, הוגדרה ככפר דייגים, אך תודות לרווחה הכלכלית שלה בשל עתודות הנפט שנתגלו בה, האמירות הגדולה ביותר מבין ה-7, הפכה במרוצת השנים ליעד מרשים שצריכים לראות על מנת להאמין. בדומה לאבו-דאבי, גם דובאי, התפתחה ומתפתחת בצורה דרמטית. דובאי, הופכת לאמירות בעלת הפרופיל הגבוה בחו"ל, המארחת בתחומה, חברות הייטק, אינטרנט וקמעונאות מהגדולים בעולם. בדובאי נמצאים הבניינים הגבוהים בעולם, קניוני ענק, מלונות של שבעה כוכבים, כבישים בעלי שישה נתיבים, שוק זהב ענקי, מכוניות יוקרה ועוד.

אנו בחברת בשביל הזהב, התאמנו, עבורכם ציבור שומר המסורת והציבור הדתי, טיול מאורגן כשר לדובאי ואבו-דאבי, טיול מוקפד במיוחד לדרישות המיוחדות של הציבור. בטיול זה תיהנו מאוכל כשר ואיכותי, תפילות כסדרן, ארוחת שבת כהלכתה, הבדלה, סעודה שלישית ועוד. בנוסף מדריך ישראלי עתיר ידע וניסיון, דובר עברית ילווה את הקבוצה לאורכו של כל הטיול. הצטרפו אלינו אל טיול מאורגן לשומרי כשרות ומסורת לדובאי ואבו- דאבי, 2 הנסיכויות המפתיעות מהמדבר, הצטרפו לטיול המשלב את המסורת המדברית הבדואית המסורתית עם העושר המופלג של איחוד האמירויות הערביות.

מתעניינים בטיול מאורגן לשומרי כשרות ומסורת לאיחוד האמירויות? קראו גם על הטיול הכשר שלנו לדובאי ואבי דאבי (5 ימים)

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":

  • תכנית מלאה וימי טיול מלאים, ללא סיורי אופציה או חצאי ימים
  • לינה בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס פנסיון מלא כשר
  • טיסות ישירות
  • טיפים לנותני השירותים השונים
  • בקבוקי מים מינרליים אישיים (500 מ"ל) לכל נוסע בכל יום
  • משקה קבלת פנים בצ'ק אין לבית המלון
  • ערכת קבלת פנים: מים מינרליים, מגבונים מרעננים ותמרים
  • דמי סבלות בבית המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
  •  מס תיירות מקומי כלול במחיר

    אתרים בולטים במסלול:
  • תצפית על דובאי מ’מסגרת דובאי’ – מרכז תיירות חדש ומסקרן שמצית את הדמיון
  • נסיעה במונורייל (רכבת נטולת נהג) שמחברת בין איי הדקלים ליבשת
  • ביקור באקווריום הגדול ביותר בעולם בדובאי
  • ספארי ג'יפים מדברי בדובאי
  • שייט בסירה מסורתית על ה’קריק’ וביקור בשווקים המסורתיים של דובאי

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 (יום שלישי) תל אביב - דובאי - קניון דובאי - אקווריום דובאי - מסגד ג'ומיירה - שוק מדינת ג'ומיירה - מזרקת דובאי - תצפית ממגדל בורג' ח'ליפה

נצא בטיסה ישירה אל אמירות דובאי אשר מהווה חלק משבע אמירויות המרכיבות את האמירויות הערביות במפרץ הפרסי. ננחת בעיר דובאי, בירת האמירות המהווה מרכז כלכלי ותחבורתי בינלאומי. כמה עוצמה אפשר להכניס ליום אחד? נבקר בקניון דובאי, קניון של 1,200 חנויות, נסייר בו גם באקווריום הגדול ביותר בעולם, המכיל למעלה מ-33,000 בעלי חיים ימיים, כולל כרישים ושלל מינים ימיים אחרים. נמשיך ונראה את מסגד ג’ומיירה, שנפתח בשנת 1979 ומהווה חלק מהתוכניות של מרכז השייח מוחמד להבנה תרבותית. לא נוותר גם על שוטטות בשוק מדינת ג’ומיירה, כחלק מהחוויה התרבותית. בהמשך נעלה לתצפית מרהיבה מהמבנה הגבוה ביותר בעולם, בורג’ ח’ליפה, שגובהו מתנשא ל 828 מטר מעל דובאי שעלות הקמתו מוערכת בכ-1.5 מיליארד דולר. לסיום נחזה במופע המזרקות של מזרקת דובאי הענקית, שמופע הצליל והאור שלה עוצב על ידי אותה חברה שיצרה את המזרקות באגם המלונות בלאג’יו בלאס וגאס, ונתפעם, כמובן, גם מגודלה: בערך שני מגרשי כדורגל!. לינה בעיר דובאי.

יום 2 (יום רביעי) תצפית ממסגרת דובאי - מוזיאון דובאי - שיט בסירה מסורתית - שוק הזהב - שוק התבלינים - מרינת דובאי - קניון האמירויות - שייט כולל ארוחת ערב

יום של חדש מול ישן: נתחיל בביקור ב’מסגרת של דובאי’ – מרכז תיירות חדש ומסקרן שמצית את הדמיון. המבנה הענקי, בניין דמוי מסגרת של תמונה, שגובהו 150 מטרים כולו מצופה זהב, ממנו נעלה להשקיף על רחבי העיר. נמשיך אל החלק העתיק של דובאי, כולל ביקור במוזיאון דובאי שמספר על ההיסטוריה של דובאי והתקופה שלפני גילוי הנפט. נפליג בסירה מסורתית על ה’קריק’, ונבקר בשווקים המסורתיים: שוק הזהב ושוק התבלינים. המרינה של דובאי הינה המרינה הגדולה ביותר בעולם מעשה ידי אדם. זוהי עיר תעלה מלאכותית, לאורך של 3 ק”מ. חזית המים שלה מספקת מעגן למאות יאכטות, וכוללת גם מסלול הליכה של 7 ק”מ להולכי רגל, עם שפע של בתי קפה, ברים ומסעדות. נבקר במרינה ונראה את מגדלי המגורים והווילות שלה בקהילה האורבנית הידידותית להולכי רגל. בהמשך נבקר בקניון האמירויות, בו נראה, בין היתר את אתר הסקי המקורה עם 5 מדרונות הגלישה. לקראת ערב נצא לשייט בסירת עץ מסורתית במהלכו נתרשם מגורדי השחקים המוארים ונהנה מארוחת ערב. לינה בעיר דובאי.

יום 3 (יום חמישי) אמירות שארג'ה - מוזיאון לתרבות האסלאם - ספארי ג'יפים מדברי - ארוחת ערב מסורתית

הבוקר נצא לביקור בשארג’ה, אמירות נוספת של איחוד האמירויות הערביות. זוהי האמירות השלישית בגודלה וייחודה הוא במיקומה לאורך חופי המפרץ הפרסי ומפרץ עומאן. שארג’ה ידועה בארכיטקטורה הערבית והאסלאמית שלה, כמו גם בספריות, במוזיאונים האסלאמיים ובמרכזי התרבות. כמו כן היא ידועה כמוקד התרבות והספרות של איחוד האמירויות הערביות ואף בשנת 2014 נבחרה לבירת התרבות האסלאמית. בהגיענו נערוך סיור ברובע הישן ונשוטט להנאתנו בשוק “אל ארסה” – אחד השווקים העתיקים ביותר באמירויות. נעצור ונראה את מסגד פייסל, השני בגודלו שבאמירויות, ובהמשך נבקר במוזיאון המרשים לתרבות האסלאם הכולל תצוגה של אלפי פריטים ייחודיים שנאספו ברחבי העולם המדגישים את הציוויליזציה האסלאמית הגדולה לאורך ההיסטוריה האסלאמית. בין הפריטים ניתן לראות עותק של הקוראן של הח’ליף השלישי, “הקיסווה” – הכיסוי ששימש לכעבה במכה, מטבעות אסלאמיים, שעונים עתיקים, תצוגות של אופנה צנועה, יצירות עכשוויות ועוד. לקראת שעות אחר הצהריים נצא לחוויית ספארי מדברי. ניסע אל הדיונות הבתוליות, בהן נזכה  לחוויה של ספארי בדיונות הזהובות של המדבר על רכבי 4*4. עוד נעצור בחוות גמלים ונלמד על חשיבות הגמל כ’ספינת המדבר’ של התושבים באזור. לסיום נאכל ארוחת ערב במאהל מסורתי במדבר מלווה בנגינה וריקודים. לינה בעיר דובאי.

יום 4 (יום שישי) איי הדקלים (פאלם ג'ומיירה) - נסיעה ברכבת מונורייל - מלון בורג' אל ערב - גן הנס של דובאי - סעודת ליל שבת

היום נצפה באיי הדקלים, איים מלאכותיים בצורת עץ דקל שבראשו חצי סהר, מעשה ידי אדם שנחשבים לפלא השמיני בעולם. איים מלאכותיים אלו הם הגדולים בעולם ונחשבים כאחד הפיתוחים השאפתניים ביותר עלי אדמות. איים אלו נבנו באמצעות סוללות אבנים ופיזור חול על קרקעית הים עד הגיעם לגובה פני הים. צורות עץ הדקל הייחודיות שלהן עוזרות להוסיף 520 ק”מ לקו החוף של דובאי. נחווה נסיעה במונורייל אל מלון אטלנטיס. המונורייל, שהוא רכבת נטולת נהג שמחברת בין פאלם ג’ומיירה ליבשת, הוא המונורייל הראשון במזרח התיכון. נטייל בחוף הים ונזכה לתמונה בלתי נשכחת על רקע מלון בורג’ אל ערב, המלון המוכר, שבנוי על אי מלאכותי בצורת מפרש ענק. בהמשך נבקר בגן הנס של דובאי ((Miracle gardens, גן הפרחים הגדול בעולם. הגן נפתח בשנת 2013 והוא משתרע על פני 780,000 מ”ר, ומכיל מעל 50 מיליון פרחים וכ-250 מיליון צמחים. הפרחים מופיעים בתצוגות שונות החל מערוגות פרחים ועד לקשתות בצורת לב וטירות מעוטרות. חלק מהגן הוא גן פרפרים מקורה שנפתח בשנת 2015 ובו 15,000 פרפרים מ-26 מינים. בתום ביקורנו ניסע לבית המלון ונתארגן לשבת. תפילות וסעודת ליל שבת .לינה בעיר דובאי.

יום 5 (יום שבת) תפילות שבת - סיור רגלי - ארוחת צהריים וסעודה שלישית - בערב הכפר הגלובלי

לאחר תפילה וארוחת בוקר, נצא לסיור רגלי מודרך באזור המלון. נחזור למנוחת שבת, סעודה שלישית ותפילות. בצאת השבת ניסע לביקור בכפר הגלובלי, פארק שמשלב תרבויות של 90 מדינות ברחבי העולם במקום אחד – ביתנים, ארכיטקטורה, הופעות מוסיקה, תלבושות, מופע זיקוקים, דוכנים אוכל מרחבי העולם. הפארק גאה לפרסם שמדובר בפרויקט התיירות, הפנאי, הקניות והבידור הגדול בעולם. לינה בעיר דובאי.

יום 6 (יום ראשון) אבו דאבי ואתריה - מסגד שייח זיאד - מוזיאון הלובר - קסר אל-ווטן - מלון האמירויות - האי יאס

היום יוקדש לביקור באמירות אבו דאבי השכנה. נצא בנסיעה אל אבו דאבי, עיר הבירה של איחוד האמירויות הערביות ושל האמירות הגדולה ביותר באיחוד, אמירות אבו דאבי. אם ההגעה נבקר במסגד שייח זיאד המרהיב, שהוא המסגד הגדול ביותר בכל איחוד האמירויות המשתרע על שטח של יותר מ-30 דונמים. הקמת המסגד הייתה יוזמתו של נשיא המדינה הקודם זאיד בן סולטאן אאל נהיאן, שביקש להקים מבנה שיאחד בין המגוון התרבותי של העולם המוסלמי, עם זיקה היסטורית ומודרנית של אדריכלות ואומנות. בהמשך נצא לביקור במוזיאון הלובר באבו דאבי, אשר הינו שלוחה של המוזיאון בפאריז. נוסף לתקציב בנייה נדיב, ממשלת אבו דאבי משלמת לצרפת 1.3 מיליארד דולר, בעיקר כדי לייסד הסכם השאלת יצירות שיבטיח שהיא תורשה לבחור מהאוספים האנציקלופדיים של הלובר, וכן יצירות מכמה מוזיאונים אחרים, אותם נזכה לראות. נראה את מלון האמירויות, שנבנה “כסופרלטיב ליוקרה לאומית” ונמשיך לביקור בקסר אל-ווטן (‘ארמון העם’), הוא הארמון הנשיאותי באבו דאבי אשר נפתח לציבור בשנת 2019. לפני פתיחתו שימש הארמון רק למטרות רשמיות, כלומר אירוח מנהיגים זרים של מדינות ולפגישות של המועצה העליונה במדינה והקבינט הפדרלי. גם כיום, לאחר שנפתח לציבור, הארמון ממשיך לשמש למטרות אלה. הארמון לבן ומרשים, היות שחזיתו עשויה גרניט לבן וסלעי גיר. לסיום נבקר באי יאס (Yas Island), מקום ססגוני המכיל מרינה מפוארת, מרכזי קניות ענקיים, עולם פרארי ועוד אטרקציות. בתום ביקורנו נחזור חזרה לדובאי. לינה בדובאי.

יום 7 (יום שני) דובאי - תל אביב

בהתאם לשעת הטיסה ניסע לשדה התעופה של דובאי, ממנו נצא בטיסה ישירה חזרה לתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב דובאי 3:00 שעות
דובאי תל אביב 3:10 שעות

הרצאתה של ד"ר שרית סגל על דובאי ואבו דאבי: הנסיכויות המפתיעות במדבר

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
DUKL03 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
DUKL02 מרץ 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב: תל אביב - דובאי - תל אביב
  • 6 לילות בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה (4*) על בסיס פנסיון מלא כשר (ארוחות בוקר על בסיס המלון, ארוחת צהריים ארוזה כשרה, ארוחת ערב אישית כשרה בבית המלון ו/או ארוזה בהתאם לתוכנית)
  • סיורים כמפורט במסלול לרבות דמי כניסה לאתרים השונים
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג
  • דמי סבלות בבית המלון
  • מדריך טיולים עתיר ניסיון מצוות בשביל הזהב
  • טיפים לנותני השירותים השונים
  • מיסי נמל + מס דלק (עשויים להשתנות עד היציאה)
  • 2 בקבוקי מים מינרליים אישיים (500 מ"ל) לכל נוסע בכל יום
  • משקה קבלת פנים בצ'ק אין לבית המלון
  • מדריכים מקומיים דוברי אנגלית בהתאם לנדרש
  • ערכת קבלת פנים: מים מינרליים, מגבונים מרעננים ותמרים
  • מס תיירות מקומי

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • המחיר כפוף לשינויים במחירי הטיסות, מסי הנמל והדלק.

  • מחיר הטיול אינו כולל אשרת כניסה, במידה ותידרש.

  • סדר הביקורים עשוי להשתנות במהלך הטיול.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30-45 דקות ברצף. המסלול כרוך לעיתים בהליכה אל האתרים, בכמה מהאתרים עצמם, וכן בעמידה בתורים בכניסה לאתרים. דרך ההתנהלות, לעתים, שונה מהמקובל אצלנו, כמו ישיבה על כריות כמנהג הבדואים בחפלת אירוח ו/או באתר אחר. כמו כן, לעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות נעות ובחלק מהאתרים קיימת בעיית נגישות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • שימו לב, מרחקי ההליכה בשדה התעופה של דובאי ארוכים. מומלץ להזמין מראש שירותי הסעה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 31 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-31 ימים לפני היציאה ועד 21 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-21 ימים לפני היציאה ועד 14 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-14 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • תצפית על דובאי מ’מסגרת דובאי’ – מרכז תיירות חדש ומסקרן שמצית את הדמיון
  • נסיעה במונורייל (רכבת נטולת נהג) שמחברת בין איי הדקלים ליבשת
  • ביקור בקניון האמירויות בדובאי
  • האקווריום הגדול ביותר בעולם בדובאי
  • תצפית מרהיבה מהמבנה הגבוה ביותר בעולם, בורג’ ח’ליפה
  • מופע המזרקות של מזרקת דובאי הענקית
  • מרינת דובאי
  • איי הדקלים, איים מלאכותיים בצורת עץ דקל שבראשו חצי סהר
  • מסגד ג’ומיירה וביקור בשוק מדינת ג'ומיירה
  • ביקור במוזיאון דובאי שמספר על ההיסטוריה של דובאי
  • שייט בסירה מסורתית על ה’קריק’ וביקור בשווקים המסורתיים של דובאי
  • ביקור בגן הפרחים הגדול בעולם בדובאי
  • ספארי ג'יפים מדברי בדובאי
  • ביקור במסגד שייח זיאד המרהיב באבו דאבי, שהוא המסגד הגדול ביותר בכל איחוד האמירויות
  • ביקור במוזיאון הלובר באבו דאבי
  • ביקור בשוק “אל ארסה” באמירות שארג'ה – אחד השווקים העתיקים ביותר באמירויות
  • ביקור במוזיאון המרשים לתרבות האסלאם באמירות שארג'ה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  דובאי אבו דאבי
ינואר  23° 24°
פברואר 24° 25°
מרץ 27° 29°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול מאורגן כשר לדובאי ואבו דאבי   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

7 ימים • הנסיכויות המפתיעות במדבר - כולל אמירות שארג'ה
לוגו של וואטסאפ