קרוז מאורגן לדובאי, אבו דאבי וממלכת בחריין

9 ימים • שייט אל פניני המפרץ הפרסי הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

9 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול CDU

איזו מדינה מחזיקה בהכי הרבה שיאי גינס, ועושה שימוש יתר במילה "הכי"? יש משהו קסום באמירויות המפרץ בכלל, ובדובאי ואבו-דאבי בפרט: מדינה ערבית מדברית, שמשלבת בתוכה את ניו יורק על סטרואידים. והכל עצום: המגדל הגבוה ביותר בעולם, קניוני ענק, מכוניות יוקרה, מלונות של שבעה כוכבים, כבישים בעלי שישה נתיבים לכל כיוון ושימוש יתר במילה "הכי": הכי יפה, הכי גבוה, הכי מרשים והכי גרנדיוזי.

איחוד האמירויות הערביות היא פדרציה של שבע מדינות אשר כל אחת מהן אוטונומית: דובאי, אבו דאבי, שארג'ה, ראס אל-ח'ימה, פוג'ירה, אום אל-קוויין ועג'מאן. יחד הן נשלטות על ידי מונרך אבסולוטי ושלטונו עובר בירושה. מבין שבע האמירויות, המוכרת, הפופולארית והאטרקטיבית יותר היא האמירות של דובאי, כאשר טיול מאורגן לדובאי נחשב כטיול אל אחד מהיעדים המבוקשים בעולם.

קרוז מאורגן לדובאי מאפשר לבקר ביעדים המרתקים בנוחות מרבית וזאת מבלי לנסוע שעות ארוכות מדי יום, לטוס או להחליף בתי מלון פעם אחר פעם. ועל אוניות הקרוז המפוארות לא צריך להכביר במילים: מדובר במלון צף המציע פנסיון מלא ושפע של אטרקציות, בהן אולמות קולנוע, חדרי כושר, בריכות ואולמות הרצאות. בטיול שייט מאורגן סיורי החוף מתבצעים באוטובוס פרטי הייחודי לקבוצה, עם מדריך מיומן דובר עברית וללא תשלום נוסף. הסיורים מנצלים באופן מלא את זמני העגינה של האונייה. כמו כן, תוכלו ליהנות מיתרונות האנייה וגם להשתתף בפעילויות הייחודיות לקבוצה, בהן מפגשים חברתיים, ערבי גיבוש והרצאות עומק מרתקות.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":

  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • לילה ראשון בבית מלון בדובאי מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • טיסות ישירות
  • טיפים לנותני השירותים השונים
  • דמי סבלות בבית המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה
  • שירות הכנת צ'ק אין לאנייה

אתרים בולטים במסלול:
  • נסיעה במונורייל (רכבת נטולת נהג) שמחברת בין איי הדקלים ליבשת
  • מוזיאון הלובר באבו דאבי, שהוא שלוחה של המוזיאון בפריז
  • המוזיאון הלאומי של בחריין
  • גן הנס של דובאי, גן הפרחים הגדול בעולם
  • ה’מסגרת של דובאי’ – מרכז תיירות חדש ומסקרן שמצית את הדמיון.
  • האי הטבעי סר באני יאס
  • מסגד שייח זיאד המרהיב, המסגד הגדול ביותר בכל איחוד האמירויות
  • תצפית ממגדל בורג' ח'ליפה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - דובאי - קניון דובאי - אקווריום דובאי - מזרקת דובאי - תצפית ממגדל בורג' ח'ליפה

נצא בטיסה ישירה אל אמירות דובאי אשר מהווה חלק משבע אמירויות המרכיבות את האמירויות הערביות במפרץ הפרסי. ננחת בעיר דובאי, שהיא מרכז העסקים והכלכלה ומושכת השקעות בינלאומיות. העיר מהווה מרכז לפרוייקטים מרשימים בתכנונם של אדריכלי על בינלאומיים. כמה עוצמה אפשר להכניס ליום אחד? נבקר בקניון דובאי, קניון של 1,200 חנויות, בו נוכל לראות, בין היתר את זירת ההחלקה על הקרח. נסייר בו גם באקווריום הגדול ביותר בעולם, המכיל למעלה מ-33,000 בעלי חיים ימיים, כולל כרישים ושלל מינים ימיים אחרים. בהמשך נעלה לתצפית מרהיבה מהקומה ה-124 במבנה הגבוה ביותר בעולם, בורג’ ח’ליפה, שגובהו 828 מטר ועלות הקמתו מוערכת בכ-1.5 מיליארד דולר. לסיום נחזה במופע המזרקות של מזרקת דובאי הענקית, שמופע הצליל והאור שלה עוצב על ידי אותה חברה שיצרה את המזרקות באגם המלונות בלאג’יו בלאס וגאס, ונתפעם, כמובן, גם מגודלו: בערך שני מגרשי כדורגל. לינה בדובאי.

יום 2 איי הדקלים (פאלם ג'ומיירה) - נסיעה ברכבת מונורייל - מלון בורג' אל ערב - מסגד ג'ומיירה - שוק מדינת ג'ומיירה – עליה לאוניה

היום נצפה באיי הדקלים, איים מלאכותיים בצורת עץ דקל שבראשו חצי סהר, מעשה ידי אדם שנחשבים לפלא השמיני בעולם. איים מלאכותיים אלו הם הגדולים בעולם ונחשבים כאחד הפיתוחים השאפתניים ביותר עלי אדמות. צורות עץ הדקל הייחודיות עוזרות להוסיף 520 ק”מ לקו החוף של דובאי. נחווה נסיעה במונורייל אל מלון אטלנטיס. המונורייל, שהוא רכבת נטולת נהג שמחברת בין פאלם ג’ומיירה ליבשת, הוא המונורייל הראשון במזרח התיכון. נטייל בחוף הים ונזכה לתמונה בלתי נשכחת על רקע מלון בורג’ אל ערב, המלון המוכר, שבנוי על אי מלאכותי בצורת מפרש ענק. נמשיך ונראה את מסגד ג’ומיירה, שנפתח בשנת 1979 ומהווה חלק מהתוכניות של מרכז השייח מוחמד להבנה תרבותית. לא נוותר גם על שוטטות בשוק מדינת ג’ומיירה, כחלק מהחוויה התרבותית לקראת שעות הערב ניסע לנמל העגינה של העיר שם נעלה על אוניית התענוגות של חברתMSC בה נבלה בשבוע הקרוב. הערב נהנה מארוחה חגיגית והופעות בידור. לינה באוניה.

יום 3 אבו דאבי ואתריה - מסגד שייח זיאד - מוזיאון הלובר - מלון האמירויות

הבוקר נעגון באבו דאבי, עיר הבירה של איחוד האמירויות הערביות ושל האמירות הגדולה ביותר באיחוד, אמירות אבו דאבי. עם ההגעה נבקר במסגד שייח זיאד המרהיב, שהוא המסגד הגדול ביותר בכל איחוד האמירויות המשתרע על שטח של יותר מ-30 דונמים. הקמת המסגד הייתה יוזמתו של נשיא המדינה הקודם זאיד בן סולטאן אאל נהיאן, שביקש להקים מבנה שיאחד בין המגוון התרבותי של העולם המוסלמי, עם זיקה היסטורית ומודרנית של אדריכלות ואומנות. בהמשך נצא לביקור במוזיאון הלובר באבו דאבי שהוא שלוחה של המוזיאון בפאריז. נוסף לתקציב בנייה נדיב, ממשלת אבו דאבי משלמת לצרפת 1.3 מיליארד דולר, בעיקר כדי למסד הסכם השאלת יצירות שמבטיח אפשרות בחירה מהאוספים האנציקלופדיים של הלובר, וכמה מוזיאונים אחרים. נראה את מלון האמירויות, שנבנה “כסופרלטיב ליוקרה לאומית”. לינה באוניה.

יום 4 סר באני יאס (Sir Bani Yas)

סר באני יאס הוא אי טבעי הממוקם 170 ק”מ מדרום מערב לאבו דאבי, בירת איחוד האמירויות הערביות. זהו האי הטבעי הגדול ביותר באיחוד באמירויות, שאורכו 17.5 ק”מ ורוחבו 9 ק”מ. מקור השם סר בני יאס מהשבט הבדואי בני יאס, שאיכלס לראשונה את אבו דאבי. המתיישבים הראשונים הגיעו לפני כמה אלפי שנים. 36 אתרים ארכיאולוגיים התגלו ברחבי סר בני יאס, כל אחד מהם מספק תובנה מובהקת להיסטוריה של האי. יש באי מספר אתרים היסטוריים משמעותיים, כולל שרידי תקופת האבן המאוחרת ומבנים אסלאמיים קדומים. סר בני יאס היה במקור שמורת הטבע הגדולה ביותר באזור, והוקמה בשנת 1977 על ידי השייח’ זאיד בין סולטן אל נהיאן. פארק החי הערבי תופס כמחצית מסר בני יאס ומאפשר לחיות בר לשוטט בחופשיות. הסיור של היום ייקח אותו בג’יפים לצפות בביתם של בעלי החיים, שחלקם נמצאים בסכנת הכחדה, המשוטטים בינות לעצים וצמחים. וכמובן שייוותר לנו זמן ליהנות מחופי הרחצה הקסומים של האי. לינה באוניה.

יום 5 שייט לכיוון בחריין – מפגש קבוצתי והרצאה

יום של שייט והנאה משירותי האוניה המציעים הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה, קזינו, חנויות דיוטי פרי ועוד. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי ונאזין להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 6 מנאמה (בחריין) - המסגד הגדול אל פתח - המוזיאון הלאומי - הבזאר העתיק

הבוקר נעגון בממלכת האי בחריין הנמצאת ממזרח לסעודיה ומצפון לקטאר. ממלכת בחריין היא ארכיפלג המורכב מ -33 איים הממוקמים במפרץ הפרסי. גשר המלך פהד, סדרת גשרים ודרכים, מחברים את בחריין עם חצי האי ערב. מדינת האי הקטנה ומשתרעת על שטח של 780 קמ”ר, מה שהופך אותה למעט גדולה יותר מסינגפור. בחריין היא מדינה המתגאה בהיותה מרכז רב-תרבותי משגשג המקבל בברכה אנשים מכל רחבי העולם, בזכות עמדותיהם הסובלניות, יוקר המחיה הנמוך ושפע של מתקני ושירותי חינוך ובריאות. מנאמה, בירת בחריין והעיר הגדולה ביותר שלה. מנאמה נהנית ממוניטין מובהק כמרכז תיירותי ותרבותי בינלאומי, כפי שמלמד בבחירתה כבירת התרבות הערבית בשנת 2012, ובירת התיירות הערבית בשנת 2013. בהגעה ניסע לביקור במסגד הגדול אל-פתח, דוגמא יפה לאדריכלות האסלאמית הערבית ומקום חשוב, הנותן תובנה לגבי התרבות והדת של העם. הארכיטקטורה בו משקפת כמה סגנונות מזרח תיכוניים, אחת מהן הינה כיפת הפיברגלס שלו הנחשבת לגדולה בעולם. המסגד יכול להכיל למעלה מ-7,000 מתפללים בו זמנית ומכאן שמו “המסגד הגדול”. נבקר במוזיאון הלאומי של בחריין, שנבנה בשנת 1988 בעלות משוערת של כ 30 מיליון דולר וממוקם במבנה מרשים ביופיו. נעבור בבאב אל בחריין – שער הכניסה לשוק של מנאמה, הבזאר העתיק של בירת בחריין. כל חושינו נעורר בשוק האותנטי שנמצא במבנה הפשוט והישן שחלקו נהנה מהעיצוב הישן החל מהמאה ה -19. נשוטט בין הסמטאות שם תוכלו למצוא הכל החל מבגדים ועד תבלינים, עתיקות ותרופות מסורתיות במחירים נוחים המתאימים לכל. לינה באונייה.

יום 7 דוחא - קטאר

אמירות קטאר, אחת משלוש האמירויות האחרונות שנותרו בעולם, היא ממדינות המפרץ העשירות ביותר. עד שנת 1940, תושבי קטאר התפרנסו בדוחק רב מדייג ומשליית פנינים. כשהחלו בשאיבת נפט במדינה, גילו כי טוב. השיפור החד ברמת החיים הביא לתהליך של מודרניזציה ופיתוח של שירותי הרווחה, החינוך והאדריכלות הראוותנית. קטאר משלבת בין תרבות ערבית מסורתית לבין קידמה מערבית, יש בה גורדי שחקים, קניונים ומבנים מפוארים לצד שווקים מסורתיים ומסגדים גדולים. אפשר לראות זאת בעיקר בעיר הבירה דוחא. בדוחא מתגוררת רוב אוכלוסייתה של קטאר, זוהי העיר הגדולה במדינה והיא מהווה גם את המרכז הכלכלי שלה. דוחא היא מערי המפרץ הפרסי המרכזיות והעשירות ביותר, וזוכה בשנים האחרונות לתנופת בניה מואצת. בין אתרי התיירות הבולטים של קטאר ניתן למנות את אי הדקל, אחד מאתרי התיירות הפופולארים, שחופיו חוליים ומוקפים עצי קוקוס, מפרץ קורניש והנמל, המסגד הגדול, ארמון האמירות החדש, והמוזיאון הלאומי של קטאר (NMoQ) , שתוכנן בידי האדריכל-הכוכב ז’אן נובל. (הסיור ביום זה מותנה באישור חברת השייט והרשויות). לינה באוניה.

יום 8 גן הנס של דובאי - מוזיאון דובאי - שיט בסירה מסורתית - שוק הזהב - שוק התבלינים – הכפר הגלובלי

הבוקר נשוב ונעגון בדובאי. נבקר בגן הנס של דובאי (Miracle gardens), גן הפרחים הגדול בעולם. הגן נפתח בשנת 2013 והוא משתרע על פני 780,000 מ”ר, ומכיל מעל 50 מיליון פרחים וכ-250 מיליון צמחים. הפרחים מופיעים בתצוגות שונות החל מערוגות פרחים ועד לקשתות בצורת לב וטירות מעוטרות ואפילו סידור פרחים ענק בגודל של מטוס של חברת התעופה אמיראט. חלק מהגן הוא גן פרפרים מקורה שנפתח בשנת 2015 ובו 15,000 פרפרים מ-26 מינים. המשך היום יתחלק לחדש אל מול ישן: נבקר ב’מסגרת של דובאי’ – מרכז תיירות חדש ומסקרן שמצית את הדמיון. המבנה הענקי, בניין דמוי מסגרת של תמונה, שגובהו 150 מטרים כולו מצופה זהב, ממנו נעלה להשקיף על רחבי העיר. נמשיך אל החלק העתיק של דובאי, נבקר במוזיאון דובאי שמספר על ההיסטוריה של דובאי והתקופה שלפני גילוי הנפט. נפליג בסירה מסורתית על ה’קריק’ ונשוטט בשווקים המסורתיים: שוק הזהב ושוק התבלינים. אחר הצהריים ניסע לביקור בכפר הגלובלי, פארק שמשלב תרבויות של 90 מדינות ברחבי העולם במקום אחד – ביתנים, ארכיטקטורה, הופעות מוסיקה, תלבושות, מופע זיקוקים, דוכנים אוכל מרחבי העולם. הפארק גאה לפרסם שמדובר בפרויקט התיירות, הפנאי, הקניות והבידור הגדול בעולם. לינה באוניה.

יום 9 מרינת דובאי - קניון האמירויות – טיסה חזרה ארצה

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מהאוניה ונצא להתרשם מן המרינה של דובאי שהיא המרינה הגדולה ביותר בעולם מעשה ידי אדם. זוהי עיר תעלה מלאכותית, באורך של 3 ק”מ. חזית המים שלה מספקת מעגן למאות יאכטות, וכוללת גם מסלול הליכה של 7 ק”מ להולכי רגל, עם שפע של בתי קפה, ברים ומסעדות. נראה את מגדלי המגורים והווילות שלה בקהילה האורבנית הידידותית להולכי רגל. עוד נבקר היום בקניון האמירויות, בו נראה, בין היתר את אתר הסקי המקורה עם 5 מדרונות הגלישה. לקראת שעות הצהריים ניסע לשדה התעופה לטיסתנו חזרה ארצה.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב דובאי 3:00 שעות
דובאי תל אביב 3:10 שעות

הרצאתה של ד"ר שרית סגל על דובאי ואבו דאבי: הנסיכויות המפתיעות במדבר

מחירים

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CDU01 ינואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
CDU03 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
CDU04 מרץ 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב: תל אביב - דובאי - תל אביב.
  • לילה ראשון בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • סיורים כמפורט במסלול לרבות דמי כניסה לאתרים השונים.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • טיול מאורגן בדובאי באמצעות מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 10 € לנוסע ליום).
  • מיסי נמל + מס דלק (עשויים להשתנות עד היציאה).
  • מס תיירות מקומי.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • עם ההרשמה לטיול, חובה לשלוח אלינו צילום דרכון של כל נוסע לשם השלמת ההזמנה (הדף הראשון עם התמונה והפרטים האישיים). לנוחיותכם, ניתן לשלוח את צילום הדרכון ב WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה) או במייל לכתובת: [email protected] או בפקס: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמתם ובאיזה תאריך.

  • חברת השייט רשאית לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהוזמן לחדר מסוג משופר (לדוגמה: מחדר פנימי לחדר חיצוני או מחדר חיצוני לחדר עם מרפסת) או לשדרג (ללא תשלום) לחדר מאותו הסוג, אך מקטגוריה גבוהה יותר שיכולה להתבטא במיקום החדר או בגודלו. בנוסף, יודגש כי קטגוריה גבוהה יותר יכולה להיות גם בקומה נמוכה יותר.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • בחדרים חיצוניים מקטגוריה בלה ו/או מרפסות מקטגוריה בלה עלול להיות נוף מוסתר.

  • חדרים מקטגוריית פנטסטיקה ממוקמים בקומה גבוהה יותר באוניה. כמו כן, מאפשרים לכם ליהנות משירות חדרים חינם 24 שעות ביממה.

  • המחיר כפוף לשינויים במחירי הטיסות, מסי הנמל והדלק.

  • מחיר הטיול אינו כולל אשרת כניסה, במידה ותידרש.

  • סדר הביקורים עשוי להשתנות במהלך הטיול.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30-45 דקות ברצף. המסלול כרוך לעיתים בהליכה אל האתרים, בכמה מהאתרים עצמם, וכן בעמידה בתורים בכניסה לאתרים. דרך ההתנהלות, לעתים, שונה מהמקובל אצלנו, כמו ישיבה על כריות כמנהג הבדואים בחפלת אירוח ו/או באתר אחר. כמו כן, לעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות נעות ובחלק מהאתרים קיימת בעיית נגישות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • שימו לב, מרחקי ההליכה בשדה התעופה של דובאי ארוכים. מומלץ להזמין מראש שירותי הסעה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה MSC Divina
  • נסיעה במונורייל (רכבת נטולת נהג) שמחברת בין איי הדקלים ליבשת
  • מוזיאון הלובר באבו דאבי, שהוא שלוחה של המוזיאון בפריז
  • המוזיאון הלאומי של בחריין
  • גן הנס של דובאי, גן הפרחים הגדול בעולם
  • ה’מסגרת של דובאי’ – מרכז תיירות חדש ומסקרן שמצית את הדמיון
  • האי הטבעי סר באני יאס
  • מסגד שייח זיאד המרהיב, המסגד הגדול ביותר בכל איחוד האמירויות
  • תצפית ממגדל בורג' ח'ליפה
  • אקווריום דובאי, הגדול ביותר בעולם

על האוניה

MSC Divina

אוניית הקרוז ה-MSC Divina נבנתה בהשראה מן השחקנית האלמותית סופיה לורן. זאת, על מנת להביא לכם את כל ההוד והזוהר של תור הזהב של אוניות השיט בדרך חדשנית ואקולוגית. על הסיפון תמצאו את כל השירותים ומתקני הנוחות, מגוון פעילויות ספורט, מופעי תרבות ובידור בינלאומיים, וכן פעילויות לילדים ונוער שיספקו...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  דובאי אבו דאבי בחריין
דצמבר 26° 26° 29°
ינואר  23° 24° 28°
פברואר 24° 25° 28°
מרץ 27° 29° 27°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ