טיול מאורגן לדובאי ואבו דאבי לגיל השלישי

8 ימים • הנסיכויות המפתיעות במדבר - כולל ביקור באמירות שארג'ה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

יבשתי

קוד טיול DUBG

טיול מאורגן לדובאי ואיחוד האמירויות

איזו מדינה מחזיקה בהכי הרבה שיאי גינס, ועושה שימוש יתר במילה "הכי"? יש משהו קסום בטיול המאורגן לדובאי ואבו דאבי:  מדינה ערבית מדברית, שמשלבת בתוכה את ניו יורק על סטרואידים. והכל עצום: המגדל הגבוה ביותר בעולם, קניוני ענק, מכוניות יוקרה, מלונות של שבעה כוכבים, כבישים בעלי שישה נתיבים לכל כיוון ושימוש יתר במילה "הכי": הכי יפה, הכי גבוה, הכי מרשים והכי גרנדיוזי.

איחוד האמירויות הערביות הוא פדרציה של שבע מדינות, שכל אחת מהן אוטונומית: דובאי, אבו דאבי, שארג'ה, ראס אל-ח'ימה, פוג'ירה, אום אל-קוויין ועג'מאן. יחד הן נשלטות על ידי מונרך אבסולוטי ושלטונו עובר בירושה.  מבין האמירויות, דובאי היא הנסיכות בעלת הפרופיל האטרקטיבי ביותר בחו"ל, אולם ממש אין לערער על הבירה אבו דאבי, שהיא בעלת השטח הגדול ביותר ועם העושר הגדול ביותר מבין האמירויות.

"לא מזמינים לפני שבודקים ומשווים"

אנו ממליצים לכם לבדוק היטב את ההצעה שלנו בהשוואה להצעות של חברות אחרות. אם תבדקו, תגלו שתוכנית הטיול שלנו עשירה וממצה. אנחנו החברה היחידה שמספקת לכם הסעה מן הבית לשדה התעופה ובחזרה (בכל רחבי הארץ). ברצוננו להדגיש, שבטיולינו אנו לנים בשני בתי מלון בלבד, בדובאי ובאבו דאבי. איננו מתפשרים על טיב ומיקום המלונות ואיננו נוסעים נסיעות ארוכות ומעייפות במדבר לאמירויות מרוחקות בהן קיים מיעוט אטרקציות, אבל המלונות בהן יותר זולים. כך אנחנו מיטיבים לנצל את זמן הטיולים לביקורים בשלל האתרים והאטרקציות המרכזיים, המעניינים והיקרים של דובאי ואבו דאבי.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":

  • מסלול מיוחד המותאם למבוגרים
  • רופא ישראלי צמוד
  •  תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  •  טיסות ישירות
  •  טיפים לנותני השירותים השונים
  • בקבוקי מים מינרליים אישיים (500 מ"ל) לכל נוסע בכל יום
  • משקה קבלת פנים בצ'ק אין לבתי המלון
  • ערכת קבלת פנים: מים מינרליים, מגבונים מרעננים ותמרים
  • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
  • לינה בבתי מלון בדרגת חמישה כוכבים על בסיס חצי פנסיון

אתרים בולטים במסלול:

  • מקומות מועדפים ליציע הכסף, במופע ‘לה פרלה’, מופע עם מאות רקדנים המתקיים על במה של מים ונחשב בין הטובים בעולם
  • ביקור במוזיאון המרשים לתרבות האסלאם בשארג'ה
  • תצפית על דובאי מ’מסגרת דובאי’ – מרכז תיירות מסקרן שמצית את הדמיון
  • תצפית אי הדקל (The View at The Palm)
  • תצפית ממגדלי איתיחאד
  • ביקור במוזיאון העתיד
  • ספארי בדיונות הזהובות של המדבר על רכבי 4*4 (4 אנשים בכל רכב)
  • ביקור בבית הכנסת שנמצא במתחם בית אברהם המהווה מרחב תפילה לשלוש הדתות היהדות, הנצרות והאיסלאם

הסעה מן הבית לשדה התעופה ובחזרה (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיסיעו אתכם לשדה התעופה ויאספו אתכם מהשדה בתום הטיול)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב – דובאי – תצפית ממסגרת דובאי

נצא בטיסה ישירה בשעות הבוקר אל אמירות דובאי אשר מהווה חלק משבע אמירויות המרכיבות את האמירויות הערביות במפרץ הפרסי. ננחת בעיר דובאי, שהיא מרכז העסקים והכלכלה ומושכת השקעות בינלאומיות. העיר מהווה מרכז לפרויקטים מרשימים בתכנונם של אדריכלי על בינלאומיים. נתחיל בביקור ב’מסגרת של דובאי’ – מרכז תיירות מסקרן שמצית את הדמיון. המבנה הענקי, בניין דמוי מסגרת של תמונה, שגובהו 150 מטרים כולו טיטניום ניטריד בצבע זהב, ממנו נעלה להשקיף על רחבי העיר. לינה בעיר דובאי.

יום 2 מוזיאון העתיד - תצפית אי הדקל (The View at The Palm) -– איי הדקלים (פאלם ג'ומיירה) – מונורייל – שוק הזהב – שוק התבלינים – שייט במרינה

הבוקר נבקר במוזיאון העתיד. מדובר במבנה מדהים וחדשני הנחשב לאחד הייחודיים בעולם. המבנה מעוצב בצורה מיוחדת דמוית עין אנושית ומכיל מעל אלף חלונות שונים בצורות הכתב הערבי. במוזיאון מוצגים רבים הקשורים כולם לעולם העתידנות כגון מציאות מדומה, אינטליגנציה מלאכותית, הנדסה ביולוגית וטכנולוגיות עתידניות.  ניסע לתצפית מרהיבה אל עבר אי הדקל. איי הדקלים הם איים מלאכותיים בצורת עץ דקל שבראשו חצי סהר, מעשה ידי אדם שנחשבים לפלא השמיני בעולם. איים מלאכותיים אלו הם הגדולים בעולם ונחשבים כאחד הפיתוחים השאפתניים ביותר עלי אדמות. צורות עץ הדקל הייחודיות עוזרות להוסיף 520 ק”מ לקו החוף של דובאי. נחווה נסיעה במונורייל אל מלון אטלנטיס. המונורייל, שהוא רכבת נטולת נהג שמחברת בין פאלם ג’ומיירה ליבשת, הוא המונורייל הראשון במזרח התיכון. נמשיך אל החלק העתיק של דובאי, נפליג בסירה מסורתית על ה’קריק’ ונשוטט בשווקים המסורתיים: שוק הזהב ושוק התבלינים. לקראת ערב נצא לשייט מהמרינה במהלכו נתרשם מגורדי השחקים המוארים של דובאי. לינה בעיר דובאי.

יום 3 מלון בורג' אל ערב - שוק מדינת ג'ומרייה – קניון דובאי- תצפית ממגדל בורג' ח'ליפה – מופע לה פרלה

הבוקר ניסע לכיוון חוף הים שם נזכה לתמונה בלתי נשכחת על רקע מלון בורג’ אל ערב, המלון המוכר, שבנוי על אי מלאכותי בצורת מפרש ענק. נמשיך ונשוטט להנאתנו בשוק מדינת ג’ומיירה, כחלק מהחוויה התרבותית. בהמשך נבקר בקניון דובאי, קניון של 1,200 חנויות. משם נעלה לתצפית מרהיבה מהקומה ה-124 במבנה הגבוה ביותר בעולם, בורג’ ח’ליפה, שגובהו 828 מטר ועלות הקמתו מוערכת בכ-1.5 מיליארד דולר. בערב נצא למופע הנחשב בין הטובים בעולם ‘לה פרלה’, מופע עם עשרות רקדנים ואקרובטיים המתקיים על במה של מים. לינה בעיר דובאי.

יום 4 גן הנס של דובאי – קניון האמירויות – ספארי ג'יפים מדברי – ארוחת ערב מסורתית

הבוקר נבקר בגן הנס של דובאי (Miracle gardens), גן הפרחים הגדול בעולם. הגן נפתח בשנת 2013 והוא משתרע על פני 780,000 מ”ר, ומכיל מעל 50 מיליון פרחים וכ-250 מיליון צמחים. הפרחים מופיעים בתצוגות שונות החל מערוגות פרחים ועד לקשתות בצורת לב וטירות מעוטרות ואפילו סידור פרחים ענק בגודל של מטוס של חברת התעופה אמיראט. בהמשך ניסע לביקור בקניון האמירויות, בו נראה, בין היתר את אתר הסקי המקורה עם 5 מדרונות הגלישה. לקראת שעות הצהריים נחזור לבית המלון ונצא לחוויית ספארי מדברי. ניסע אל הדיונות הבתוליות, בהן נזכה לחוויה של ספארי בדיונות הזהובות של המדבר על רכבי 4*4. לסיום נאכל ארוחת ערב במאהל מסורתי במדבר מלווה בנגינה וריקודים. לינה בעיר דובאי.

יום 5 אמירות שארג'ה – מוזיאון לתרבות האסלאם –שוק הכחול – שוק המזון – ארוחת צהריים במסעדת דניאל – הכפר הגלובלי- מופע מזרקות בקניון דובאי

הבוקר נצא לביקור בשארג’ה, אמירות נוספת של איחוד האמירויות הערביות. זוהי האמירות השלישית בגודלה וייחודה הוא במיקומה לאורך חופי המפרץ הפרסי ומפרץ עומאן. שארג’ה ידועה בארכיטקטורה הערבית והאסלאמית שלה, כמו גם בספריות, במוזיאונים האסלאמיים ובמרכזי התרבות. כמו כן היא ידועה כמוקד התרבות והספרות של איחוד האמירויות הערביות ובשנת 2014 נבחרה לבירת התרבות האסלאמית. בהמשך נערוך סיור ברובע הישן ונשוטט להנאתנו בשוק המזון. בשעות הצהריים נגיע למסעדת דניאל. בשעות הערב ניסע לביקור בכפר הגלובלי, פארק שמשלב תרבויות של 90 מדינות ברחבי העולם במקום אחד – ביתנים, ארכיטקטורה, הופעות מוסיקה, תלבושות, מופע זיקוקים, דוכנים אוכל מרחבי העולם. הפארק גאה לפרסם שמדובר בפרויקט התיירות, הפנאי, הקניות והבידור הגדול בעולם. לסיום נחזה במופע המזרקות של מזרקת דובאי הענקית, שמופע הצליל והאור שלה עוצב על ידי אותה חברה שיצרה את המזרקות באגם המלונות בלאג’יו בלאס וגאס, ונתפעם, כמובן, גם מגודלו: בערך שני מגרשי כדורגל. לינה בעיר דובאי.

יום 6 אבו דאבי – מוזיאון הלובר – מרכז אברהם - כפר המורשת – מלון האמירויות

נצא בנסיעה אל אבו דאבי, עיר הבירה של איחוד האמירויות הערביות ושל האמירות הגדולה ביותר באיחוד, אמירות אבו דאבי. עם ההגעה נבקר במוזיאון הלובר שהוא שלוחה של המוזיאון בפאריז. נוסף לתקציב בנייה נדיב, ממשלת אבו דאבי משלמת לצרפת 1.3 מיליארד דולר, בעיקר כדי למסד הסכם השאלת יצירות שמבטיח אפשרות בחירה מהאוספים האנציקלופדיים של הלובר, וכמה מוזיאונים אחרים. נבקר בבית הכנסת של בית אברהם שהוא בית תפילה לשלוש הדתות  יהדות, אסלאם ונצרות. נמשיך לביקור ב’כפר המורשת’ יאפשר לנו לחוות את ההיבטים המסורתיים של אורח החיים המדברי. שחזור זה של כפר נווה מדבר מסורתי מספק הצצה מעניינת לעבר האמירות ומציג בעלי מלאכה שמפגינים כישורים מסורתיים כמו עבודות מתכת, כלי חרס, אריגה וטוויה. לינה באבו דאבי.

יום 7 מסגד שייח זאיד - קסר אל-ווטן - מגדלי האיתיחאד

הבוקר ניסע למסגד שייח זיאד המרהיב, שהוא המסגד הגדול ביותר בכל איחוד האמירויות ומשתרע על שטח של יותר מ-30 דונמים. הקמת המסגד הייתה יוזמתו של נשיא המדינה הקודם זאיד בן סולטאן אאל נהיאן, שביקש להקים מבנה שיאחד בין המגוון התרבותי של העולם המוסלמי, עם זיקה היסטורית ומודרנית של אדריכלות ואומנות. נמשיך לביקור בקסר אל-ווטן (‘ארמון העם’), הוא הארמון הנשיאותי באבו דאבי אשר נפתח לציבור בשנת 2019. לפני פתיחתו שימש הארמון רק למטרות רשמיות, כלומר אירוח מנהיגים זרים של מדינות ולפגישות של המועצה העליונה במדינה והקבינט הפדרלי. גם כיום, לאחר שנפתח לציבור, הארמון ממשיך לשמש למטרות אלה. הארמון לבן ומרשים, היות שחזיתו עשויה גרניט לבן וסלעי גיר. לקראת שקיעה נעלה לתצפית ממגדלי איתיחאד, ממנו נחזה בנוף מרשים ואף נראה את מלון האמירויות שנבנה “כסופרלטיב ליוקרה לאומית”. בתום ביקורנו ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה באבו דאבי.

יום 8 דובאי - תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לדובאי, בהגעה נצא בטיסה ישירה חזרה לתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב דובאי 3:00 שעות
דובאי תל אביב 3:10 שעות

הרצאתה של ד"ר שרית סגל על דובאי ואבו דאבי: הנסיכויות המפתיעות במדבר

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
DUBG01 ינואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
DUBG02 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב: תל אביב - דובאי - תל אביב.
  • 7 לילות בבתי מלון בדרגת חמישה כוכבים על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • סיורים כמפורט במסלול לרבות דמי כניסה לאתרים השונים.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • מיסי נמל (עשויים להשתנות עד היציאה).
  • שני בקבוקי מים מינרליים אישיים (500 מ"ל) לכל נוסע בכל יום.
  • משקה קבלת פנים בצ'ק אין לבתי המלון.
  • ערכת קבלת פנים: מים מינרליים, מגבונים מרעננים ותמרים.
  • מס תיירות מקומי.
  • רופא ישראלי צמוד.
  • ביום הטיול הרביעי בו נצא לחווית ספארי במדבר, תוגש לנו ארוחת ערב מיוחדת במאהל, כמיטב המסורת המקומית עם מוסיקה וריקודים.
  • ביום הטיול החמישי, שהוא יום טיול מרתק ומלא, נבקר באמירות שארג'ה. ביום זה תוחלף ארוחת הערב בבית המלון בארוחת צהרים במסעדה מקומית.
  • הסעה מן הבית לשדה התעופה ובחזרה.

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • המחיר כפוף לשינויים במחירי הטיסות, מסי הנמל והדלק.

  • סדר הביקורים עשוי להשתנות במהלך הטיול.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30-45 דקות ברצף. המסלול כרוך לעיתים בהליכה אל האתרים, בכמה מהאתרים עצמם, וכן בעמידה בתורים בכניסה לאתרים. דרך ההתנהלות, לעתים, שונה מהמקובל אצלנו, כמו ישיבה על כריות כמנהג הבדואים בחפלת אירוח ו/או באתר אחר. כמו כן, לעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות נעות ובחלק מהאתרים קיימת בעיית נגישות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • שימו לב, מרחקי ההליכה בשדה התעופה של דובאי ארוכים. מומלץ להזמין מראש שירותי הסעה.

  • ביום הטיול הרביעי בו נצא לחווית ספארי במדבר, תוגש לנו ארוחת ערב מיוחדת במאהל, כמיטב המסורת המקומית עם מוסיקה וריקודים

  • ביום הטיול החמישי, שהוא יום טיול מרתק ומלא, נבקר באמירות שארג’ה. ביום זה תוחלף ארוחת הערב בבית המלון בארוחת צהרים במסעדה מקומית

  •  

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה: 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה ועד היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • צפייה במופע ‘לה פרלה’, מופע עם מאות רקדנים המתקיים על במה של מים ונחשב בין הטובים בעולם
  • ביקור במוזיאון המרשים לתרבות האסלאם בשארג'ה
  • תצפית על דובאי מ’מסגרת דובאי’ – מרכז תיירות מסקרן שמצית את הדמיון
  • ביקור בקניון האמירויות בדובאי
  • תצפית מרהיבה מהמבנה הגבוה ביותר בעולם, בורג’ ח’ליפה
  • מופע המזרקות של מזרקת דובאי הענקית
  • מרינת דובאי - המרינה הגדולה ביותר בעולם מעשה ידי אדם
  • איי הדקלים, איים מלאכותיים בצורת עץ דקל שבראשו חצי סהר
  • ביקור בשוק מדינת ג'ומיירה
  • ביקור בגן הפרחים הגדול בעולם בדובאי
  • ספארי ג'יפים מדברי בדובאי
  • ארוחת ערב במאהל מסורתי במדבר מלווה בנגינה וריקודים בדובאי
  • ביקור במוזיאון הלובר באבו דאבי
  • ביקור בכפר הגלובלי, פארק שמשלב תרבויות של 90 מדינות ברחבי העולם במקום אחד
  • תצפית אי הדקל (The View at The Palm)
  • תצפית ממגדלי איתיחאד
  • ביקור במוזיאון העתיד שנפתח לאחרונה. מבנה מדהים וחדשני הנחשב לאחד הייחודיים בעולם.

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  דובאי אבו דאבי
ינואר  23° 24°
פברואר 24° 25°
מרץ 27° 29°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול מאורגן לדובאי ואבו דאבי לגיל השלישי   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

8 ימים • הנסיכויות המפתיעות במדבר - כולל ביקור באמירות שארג'ה
לוגו של וואטסאפ