שייט על נהרות הריין, המיין והמוזל

11 ימים • מטרייר לפסאו בספינת נהר Amadeus Brilliant הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

11 ימים

9 לילות

8 לילות שיט

קוד טיול MS

בשייט זה נגלה את ההיבטים השונים של נתיבי המים ההולנדיים החשובים ואת החשיבות ההיסטורית של הנהרות המרתקים הריין, המיין והמוזל אשר יובילו אתכם לעולם של תעלות ציוריות, סמטאות מימי הביניים, כרמים מרהיבים וטירות מושכות. השייט יתחיל בטרייר, העיר העתיקה ביותר באזור, שהייתה בירת האימפריה המערבית הרומית ויסתיים בפסאו, הידועה גם בשם “עיר שלושת הנהרות” בה מתחברים נהר הדנובה, האין והאילץ. מטרייר נמשיך לנירנברג ורגנסבורג, עיירות תוססות וציוריות מימי הביניים. נבקר בקוכם, פנינה אדריכלית טיפוסית לאזור המוזל. נעגון גם בקובלנץ, בת אלפיים השנים הממוקמת באזור מקסים במפגש נהרות הריין והמוזל. ספינתנו תעגון גם במילטנברג, עיירה קטנה הממוקמת על פיתולו של נהר. השיט יוביל אותנו לעיירה וירצבורג, עיירה עתיקה הבנויה על נהר המיין בה מתחילה "הדרך הרומנטית". נבקר גם בעיירת ימי הביניים במברג, אחת מאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו. 

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • ניצול זמן מלא של הסיורים בכל נמלי העגינה
  • טיסות ישירות 
  • לילה בבית מלון בפרנקפורט מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר 
  • דמי סבלות בבית המלון

במהלך השייט:

    • שייט בספינת נהר אקסקלוסיבית ברמת 5 כוכבים
    • כלכלה על בסיס פנסיון מלא, ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
    • בארוחות הערב, יין אדום /לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
    • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד
    • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
    • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב – פרנקפורט

בשעות הצהריים נצא בטיסה ישירה לפרנקפורט. בהגעה ניסע לבית מלון למנוחה והתארגנות. לינה באזור פרנקפורט.

יום 2 פרנקפורט – טרייר – עליה לספינת הנהר

לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את בית המלון בפרנקפורט ונצא בנסיעה אל העיר טרייר, שם תמתין לנו הספינה בה נשוט בנהרות המוזל, הריין, המיין והדנובה. עם ההגעה לטרייר נערוך סיור בעיר העתיקה ביותר באזור, שהייתה בירת האימפריה המערבית הרומית. נראה את “השער השחור”, פורטה נגרה, המונומנט השמור ביותר בעולם מהתקופה הרומית המשמש כסמלה של העיר. נשוטט במדרחוב שבסמטאות הציוריות עם בתים יפיפיים, מזרקות, סמטת היהודים, כנסיית סנט פיטר הגדולה וככל שיותיר לנו הזמן. בתום הסיור, יקבל אותנו צוות הספינה שתשמש לנו מלון צף בהמשך הטיול. לינה בספינת הנהר.

יום 3 קוכם - שייט בנופי נהר המוזל

הבוקר נעגון בקוכם, פנינה אדריכלית הנחשבת ליפה מבין העיירות שעל נהר המוזל. נערוך סיור רגלי בעיירה הקסומה, נטייל בסמטאותיה הצרות, בין בתים מחושקי עץ, נראה את השער שהשתמר מאז ימי הביניים, השוק המקומי ואת טירת רייכסבורג המרשימה המתנוססת מעל בתי העיירה. נשוב לספינה לארוחת הצהריים ונשוט באחד הנהרות היפים ביותר באירופה, שאורכו 544 ק”מ, נהר המוזל. זהו אחד מיובליו החשובים של נהר הריין והוא זורם בשלוש מדינות. מקורו בצרפת, עובר דרך לוקסמבורג, ומתחבר לנהר הריין בקרבת העיר קובלנץ, בגרמניה. עמק המוזל לכל אורכו מהווה את אחד האזורים היפים ביותר בטיולנו. במסלולו חולף הנהר באזורי כרמים רבים, נופים מרהיבים, טירות וכפרים. לינה בספינת הנהר.

יום 4 קובלנץ – שייט בנופי עמק הריין

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור רגלי בעיר קובלנץ. נטייל לאורך הטיילת עד ל”פינה הגרמנית” שם יושב וילהלם הראשון על סוסו ומשקיף על נקודת המפגש של נהר הריין עם המוזל. נמשיך ונסייר ברחובות העיר העתיקה בת 2000 שנה שאת ההיסטוריה  שלה החל מההתיישבות הקלטית ועד ימינו, נוכל ללמוד ממזרקת 2000 שנות קובלנץ. נראה את בתי הרנסנס היפים ששוחזרו אחרי ההרס שספגה העיר במלה”ע השניה, את בית העיריה וה”ילד היורק”.  ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. נחזור לספינה לארוחת הצהרים, ובמהלכה נתחיל לשוט בקטע היפה ביותר של עמק הריין, בין טירות ומבצרים, עיירות יפיפיות וכרמים נטועים במורדות ההרים, נפגוש את לורליי היפה שעדיין סורקת שערה במרומי הצוק ומפתה את המלחים השטים בנהר. נחלוף בין ויזבאדן ומיינץ, שם תעזוב ספינתינו את נהר הריין ותמשיך בשיט בנהר המיין לכיוון התחנה הבאה – מילטנברג. לינה בספינת הנהר.

יום 5 שייט בנהר המיין - מילטנברג - ורטהיים

בוקר רגוע בשיט על נהר המיין. זהו היובל הארוך ביותר של הריין והוא זורם ומתפתל בנוף של גבעות ירוקות לאורך 525 ק”מ. בדרכינו נפגוש ערים ועיירות, את פרנקפורט שעל המיין ואת אשפנבורג עם הטירה הגדולה. לקראת הצהריים תגיע ספינתנו אל העיירה היפה מילטנברג ולאחר ארוחת הצהרים נצא לסיור רגלי בעיירת ימי הביניים על בתי האבן האדומה, וגשר האבן העתיק.  נטייל ברחובות המרוצפים אבני בזלת בין בתים מחושקי עץ, מקושטים באדניות פורחות בשלל צבעים. בתום הסיור ניסע באוטובוס בנוף מקסים לאורך הנהר המשמש כאן גבול בין שתי מדינות גרמניות: באדן- וירטנברג ובוואריה עד לעיירה וורטהיים, שם נשפך נהר טאובר אל המיין. נערוך סיור רגלי בעיירה היפה. נתוודע לחיי הקהילה היהודית שהייתה בעיר עוד מימי הביניים, חיים שנגדעו עם עליית הנאצים לשלטון, נראה את כיכרות העיר, את הטירה המתנוססת מעליה, בתיה היפים והטיילת שעל גדת הנהר. לינה בספינת הנהר.

יום 6 וירצבורג – ארמון הרזידנס

בשעות הבוקר נעגון בווירצבורג, עיר עתיקה הבנויה על נהר המיין בה מתחילה “הדרך הרומנטית”. נבקר בארמון הרזידנס (Residenz) אחד מארמונות הברוק הגדולים ביותר בגרמניה המשמש דוגמא מובהקת לבארוק הגרמני בשיא פריחתו, נבנה על-ידי הארכיטקט המקומי בלטהסר נוימן בין השנים 1720 ל-.1744. הארמון מפורסם בין השאר בזכות גרם מדרגות השיש המפואר שמעליו נמצא ציור פרסקו מרהיב של דמויות המסמלות את 4 היבשות שהיו ידועות בזמנו. את הציור צייר האמן הוונציאני ג’ובאני בטיסטה טיפולו. נסייר בארמון ובגן הצרפתי המטופח. נשוב לספינה לארוחת הצהריים ולאחריה נצא שוב להמשך סיור בעיר. נראה את הגשר הישן, עם הפסלים שעליו, בית העירייה, הקתדראלה ונבקר בכיכר השוק ובמדרחוב. לינה בספינת הנהר.

יום 7 זייל אמ מיין - במברג

לאחר ארוחת הצהריים נעגון בזייל אמ מיין ונצא בנסיעה לבמברג (Bamberg) – אחת מהערים הגרמניות השמורות ביותר מימי הביניים. המספר העצום של בנייניה ההיסטוריים (2,300 בניינים) גרם לכך שתיכלל באתרי המורשת העולמית של אונסק”ו. האתרים כוללים את הקתדראלה הגותית, את הארמונות האפיסקופליים הישנים והחדשים ואת בניין העירייה העתיק, מבנה שובה לב הממוקם על אי בנהר רגניץ .(Regnitz) נטייל בכיכר השוק וממנה נלך אל הגשר העליון עליו נמצא בית העירייה הישן. נבקר בקתדרלה, נראה את הארמון החדש ועוד. נפגוש את הספינה בבמברג ומשם נשוט לכיוון נירנברג. לינה בספינת הנהר.

יום 8 נירנברג

בשעות הבוקר נעגון בנירנברג, העיר השנייה בגודלה בבוואריה שבגרמניה אחרי מינכן. כיום היא מהווה עיר תיירותית ומושכת אליה תיירים רבים. העיר העתיקה, אשר נחרבה כמעט כליל בהפצצות של בעלות הברית במהלך מלחמת העולם השנייה שוחזרה באופן קפדני. נבקר בכיכר השוק הססגונית ונתרשם מהמזרקה המרהיבה וכנסיית גבירתנו. נצפה אל הטירה העתיקה השוכנת במרומי הגבעה ונמשיך אל האתרים שנותרו מהתקופה הנאצית-נתרשם מהקולוסיאום ומאתר הצפלין – אתר המצעדים. כמובן שלא נפסח על שדרת זכויות האדם ונטייל בסמטאות העיר העתיקה על גדות נהר הפגניץ. נשוב לספינה לארוחת הצהריים ונפליג לכיוון רגנסבורג. לינה בספינת הנהר.

יום 9 רגנסבורג

בשעות הבוקר נעגון ברגנסבורג, עיירה ציורית יפיפייה. נטייל בסמטאות מרוצפות הבזלת, נראה את קתדרלת סט פיטרס הידועה כאחת מהכנסיות הגותיות המרשימות באזור בוואריה כולה, את בית העירייה ואת המגדלים המיוחדים שבנו הסוחרים האיטלקים. נתכנס ליד המיצג המכונה “התכנסות” אותו יצר האמן הישראלי דני קראוון. נצפה מעל גשר האבן הראשון שעל הדנובה שנותר בעיירה מתקופת ימי הביניים. לינה בספינת הנהר.

ימים 10+11 פסאו-מינכן - תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר נפרד מספינת הנהר נצא לסיור בפסאו, הידועה גם בשמה “עיר שלושת הנהרות”. במידה ומזג האוויר יאפשר נעלה לנקודת תצפית מהגבעה עליה מתנוססת מצודת “הבית העליון” ומשם נצפה אל העיר העתיקה פסאו ואל הנקודה בה נפגשים שלש הנהרות: “הדנובה” המגיעה מאזור היער השחור, ה”אין” עם מימיו הלבנים מהפשרות השלגים באלפים שבאוסטריה וה”אילז” שמגיע מהרי בוהמיה שבצ’כיה. לקראת שעות הצהריים נצא בנסיעה אל שדה התעופה שליד מינכן ונטוס חזרה לתל אביב, בה ננחת מעט לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב פרנקפורט 4:40 שעות
מינכן תל אביב 3:40 שעות

Luftner Cruises

במברג

הרצאה בנושא: נהר הריין, הלב הפועם של אירופה בהנחיית גבי זהר

מטיילים ממליצים

"המדריך היה מעולה מכל הבחינות, אדיב וסבלני"
נדב תפוחי

"סה"כ היה טיול מצוין"
שרה נפתלי

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
MS01 13/08/2024 22/08/2024 €3396 €1230 €200 הנחה לנרשמים עד 02/04/2024 טרם נקבע טרם שובץ מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון צרפתי (דלת הזזה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון צרפתי (דלת הזזה) בתוספת 230 € לאדם בחדר זוגי, 370 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת לופטהנזה בנתיב: תל אביב - מינכן, פרנקפורט - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • במהלך השייט: קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • במהלך השייט: עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • במהלך השייט: קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • מיסי נמל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם €77 לאדם לכל ההפלגה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Brilliant של חברת Lueftner Cruises
  • ביקור בקוכם, פנינה אדריכלית טיפוסית לאזור המוזל
  • ביקור בקובלנץ, בת אלפיים השנים הממוקמת במפגש נהרות הריין והמוזל
  • סיור בבמברג, עיירת ימי הביניים ואחד מאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו
  • ביקור בארמון הרזידנס (Residenz) בוירצבורג
  • סיור בעיר נירנברג, אחת מהערים התוססות בימי הביניים
  • קתדרלת סט. פיטרס ברגנסבורג הידועה כאחת מהכנסיות הגותיות המרשימות באזור בוואריה
  • ביקור במילטנברג (Miltenberg), עיירה קטנה הממוקמת על פיתולו של נהר

על הספינה

Amadeus Brilliant

ספינת הנהר Amadeus Brilliant הצטרפה לצי הספינות של AMADEAUS באפריל 2011 וחודשה בשנת 2020. ספינה זו מספקת חווית הפלגה בלתי נשכחת ורגועה לאורך נתיבי המים המרהיבים של אירופה. במהלך השייט תוכלו ליהנות מהאווירה המיוחדת של ספינת נהר אלגנטית זו, בין אם ברצונכם להשתזף על פני סיפון השמש...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  במברג רגנסבורג
אוגוסט 23° 24°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט על נהרות הריין, המיין והמוזל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

11 ימים • מטרייר לפסאו בספינת נהר Amadeus Brilliant
לוגו של וואטסאפ