שייט על נהרות הריין והמוזל

10 ימים • מבאזל לאמסטרדם בספינת הנהר Amadeus Imperial, כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RMGP

נהר הריין, המרכזי בנהרות מערב אירופה, נמתח על פני מאות קילומטרים שמתחילים בפסגות הגבוהות והמושלגות של האלפים בדרום שוויץ, מתפתל וזורם בעצלתיים דרך ליכטנשטיין, אוסטריה, גרמניה והולנד עד שנשפך בקול תרועה רמה אל הים הצפוני. לאורכו של הנהר שנמתח על פני 1,320 קילומטרים, פזורות טירות עתיקות, קתדרלות מפוארות, כפרים ציוריים, כרמים וגפנים וכרי דשא מוריקים תחת צוקים המזדקרים אל על. שיט בספינת נהר זוהי דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים, הכפרים והעיירות הציוריות שלאורך הנהר - כל זאת ב"מלון צף" המאפשר ליהנות משילוב מנצח של טיול וחופשה נינוחה גם יחד. החדרים בספינת הנהר כוללים מיזוג אויר, שירותים צמודים ומקלחת, צוות העובדים מקצועי ואדיב מאד. במהלך השיט האירוח על בסיס פנסיון מלא ובכל יום נרד לסיורים מאורגנים בנמלי עגינת הספינה.

הטיול כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף, אחת המחזות המרהיבים והצבעוניים ביותר. הפרחים פורחים בגני קוקנהוף בשלל צבעים והאזור כולו הפך לאחד מסמליה של הולנד. הצבעונים הם סימן ההיכר של המקום אך חוץ מהם תראו באזור שדות שלמים של פרחים באדום פרוע, צהוב לוהט, סגול חושני ועוד שלל צבעים.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר המפוארת והיוקרתית Amadeus Imperial ברמת 5 כוכבים 
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • שייט בעמק המוזל היפהפה וביקור בפנינת עמק המוזל העיירה קוכם
  • ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה

לכל טיולי שייט נהרות על נהר הריין לחצו כאן

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב – ציריך

אחר הצהריים נצא בטיסה אל ציריך שבשוויץ, עם ההגעה ניסע למלוננו למנוחה והתארגנות. לינה באזור ציריך.

יום 2 ציריך - מפלי הריין - באזל- עליה לספינת הנהר

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל מפלי הריין האדירים, היורדים בעוצמה מעל שן הסלע  ומשם נמשיך בנסיעה לבאזל העיר השנייה בגודלה בשוויץ .נבקר בעיר העתיקה שם נראה את בית העירייה, הקתדרלה, האוניברסיטה העתיקה ביותר בשוויץ ואת השווקים הרבים שבה. בנוסף, נראה את המרפסת המפורסמת עליה עמד הרצל ומקום כינוס הקונגרס הציוני. בשעות אחר הצהריים ניסע אל נמל העיר, שם יקבל את פנינו צוות ספינת הנהר אשר תשמש עבורנו כמלון צף במשך הטיול. לינה בספינת הנהר.

יום 3 שטרסבורג

נצא לטיול בעיר המקסימה שטרסבורג, בירת חבל אלזס שבצרפת. נטייל ברובע העתיק, נראה את הקתדראלה הגותית המפורסמת שלה עם השעון האסטרונומי המפורסם. נסייר בחלקיה השונים של העיר שעברה במשך שנים רבות לסרוגין מידי גרמניה לידי צרפת, דבר שניכר ומורגש בה היטב. נסייר בין הביניינים המיוחדים מחושקי העץ מימי הביניים ונראה את המבנים המרשימים של האיחוד האירופאי השוכן בשטרסבורג, המשמשים את מוסדות האיחוד. לינה בספינת הנהר.

יום 4 שפייר - מנהיים – היידלברג

לאחר ארוחת הבוקר נצא לנסיעה קצרה ונגיע להיידלברג, עיר אוניברסיטאית יפה מתקופת ימי הביניים. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק הקיים מהמאה ה-18 וממנו נראה נוף מקסים של הארמון ושל העיר העתיקה. נמשיך בשייט לעיירה שפייר, שנקראה שפיירא בידי היהודים. בעיירה התקיימה במשך כאלף שנים קהילה יהודית מפוארת והיא היוותה את אחת הערים המרכזיות עבור יהודי אשכנז ואת אחת משלוש הקהילות היהודיות הגדולות לאורך נהר הריין, יחד עם הערים וורמס (ורמיזא) ומיינץ (מגנצא). נסייר בעיר העתיקה ונגיע גם לקתדרלה המפוארת שהוכרזה בידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמית ואשר משמשת כמקום קבורתם של קיסרי גרמניה. בשעות הערב נמשיך בהפלגה לכיוון קובלנץ. לינה בספינת הנהר.

יום 5 קובלנץ - שייט בעמק הריין - מוזיאון תיבות הנגינה ברודסהיים

נתעורר בקובלנץ, עיר השוכנת בנקודת המפגש של נהרות הריין והמוזל. נצא לסיור רגלי בו נראה את גולות הכותרת של עיר זו בת 2,000 השנים, המוקפת בנוף הנהרות הציורי ומאחוריה ארבעה רכסי הרים נמוכים. שפע האתרים התרבותיים שלה והבניינים ההיסטוריים, הסמטאות והשבילים הצרים, והאווירה הנינוחה והשמחה שבכיכרות ולאורך הטיילת על הנהר, הופכים את קובלנץ למקום ידידותי שבו תיירים מרגישים ממש בבית. בשעות הצהריים נמשיך לשוט בקטע המרכזי והמרהיב של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו; נעבור ליד כפרים מקסימים, טירות רבות וסלע לורליי האגדי.  בשעות אחר הצהריים המאוחרות הספינה תגיע לרודסהיים הציורית, עיירת יין עתיקה. נטייל בסמטאותיה הציוריות ברכבת תיירים ונבקר במוזיאון הייחודי של תיבות הנגינה המכניות של זיגפריד. לינה בספינת הנהר.

יום 6 בוקר של שייט בנופי נהר המוזל – בצהרים ביקור בקוכם

הבוקר נשוט באחד הנהרות היפים ביותר באירופה, שאורכו 544 ק”מ, נהר המוזל. זהו אחד מיובליו החשובים של נהר הריין והוא זורם בשלוש מדינות. מקורו בצרפת, עובר דרך לוקסמבורג, ומתחבר לנהר הריין בקרבת העיר קובלנץ, בגרמניה. עמק המוזל לכל אורכו מהווה את אחד האזורים היפים ביותר בטיולנו. במסלולו חולף הנהר באזורי כרמים רבים, נופים מרהיבים, טירות וכפרים. בשעות הצהריים נעגון בקוכם, פנינה אדריכלית הנחשבת ליפה מבין העיירות שעל נהר המוזל. נערוך סיור רגלי בעיירה הקסומה, נטייל בסמטאותיה הצרים, בין בתים מחושקי עץ, נראה את השער שהשתמר מאז ימי הביניים, השוק המקומי ואת טירת רייכסבורג המרשימה המתנוססת מעל בתי העיירה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 קלן

נעגון בקלן, העיר הגדולה ביותר על גדות הריין והעתיקה ביותר בגרמניה. נצא לסיור רגלי בעיר. במהלכו נראה את האתרים החשובים ביותר בקלן כמו הרובע העתיק אשר בליבו שוכנת הקתדרלה הגותית הגדולה בגרמניה הנחשבת לסמלה של העיר ואשר הוכרזה על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמית ומשמשת כמקום מושבו של הארכיבישוף. משם נמשיך ונראה את בניין העירייה הישן, הכנסיות, הכיכרות ההיסטוריות, האזור היהודי הישן, שדרות הקניות הרחבות ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 8 אמסטרדם - תערוכת הפרחים בקוקנהוף

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לתערוכת הפרחים בקוקנהוף, מקום ותערוכה יחידים במינם. בתערוכה ובשטחים שסביבה מיליוני פרחים המוצגים בצורה אמנותית מושלמת. באף מקום אחר בעולם פרחי האביב והצבעים אינם מרהיבים כמו בקוקנהוף. הפארקים היפים של קוקנהוף משרים יופי, שקט ורוגע. גולת הכותרת של המקום  בהמצאותם של  אין ספור מיני טוליפים, צבעונים, בכול הצבעים והצורות. בנוסף למיליוני הפרחים שגדלים או מסודרים כאן, יש גם פארק פסלים הגדול ביותר בהולנד והוא אחד מהמקומות המצולמים ביותר בעולם. לאחר ארוחת הצהריים בספינה נצא לסיורנו באמסטרדם נראה את הבניינים מן המאות ה-17 וה-18, המוני האופניים, הכיכרות, התעלות שעצים לאורכן והגנים הרבים בעיר אשר כולם תורמים לאווירה המיוחדת שלה. לינה בספינת הנהר.

ימים 9+10 זאנסה סכאנס – וולנדם - אמסטרדם – וינה – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונצא בנסיעה לביקור בכפר ההולנדי זאנסה סכאנס (Zaanse Schans) . זהו כפר ציורי שהחל משנת 1961 הוכרז כפרויקט לאומי לשימור ההיסטוריה, התרבות והמסורת ההולנדית הכפרית. מאז הפך לכפר אומנים, מוזיאון פתוח ויעד תיירותי למיליוני מבקרים מידי שנה, בו ניתנת לנו אפשרות חד-פעמית להציץ מתוך “קפסולת זמן” על הולנד של המאה ה-17. נבקר ברחבי הכפר הידוע ומזוהה בעיקר בזכות טחנות הרוח המפורסמות שבו המוקפות בדשא רחב וירוק היוצר תחושה פסטורלית ומקסימה ובכל אחת מהן נמצא גם מוזיאון קטן שמציג את ההיסטוריה והמורשת ההולנדית. בהמשך ניסע לביקור בכפר וולנדם, אחת מעיירות הדייגים המפורסמות והידועות ביותר בהולנד. העיירה ידועה בעיקר בזכות התרבות ההולנדית האותנטית שהיא מייצגת. זאת עיירה ציורית ופסטורלית בה ניתן ליהנות מבתי העץ החמודים, יריד תלבושות הולנדי אותנטי, דוכני אוכל מקומי ועוד טעימות רבות מהמסורת ההולנדית. לאחר מכן ניסע לשדה התעופה של אמסטרדם ונצא בטיסה דרך וינה לתל אביב אליה נגיע לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ציריך 4:20 שעות
אמסטרדם מינכן
מינכן תל אביב 3:40 שעות

שטרסבורג

Cruise with Amadeus

הרצאה בנושא: נהר הריין, הלב הפועם של אירופה בהנחיית גבי זהר

מטיילים ממליצים

"הכל היה נפלא, כל מילה נוספת מיותרת. מצפים לעוד טיולים בחברתכם"
(מדלן ויוסף לביא)

"מאורגן יפה מאוד, מדריכה מעולה בכל התחומים. ושאפו על הארגון של ההסעה הביתה, יישר כוח על המחשבה - זה לא מובן מאליו"
(אמיר מרים)

"זה היה פשוט מושלם"
(מרים לופטה)

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RMGP 08/04/2024 17/04/2024 €2886 €910

מלא

04/04/2024 >> עופר צבי מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 230 € לאדם בחדר זוגי, 370 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת לופטהנזה וסוויס בנתיב: תל אביב - ציריך, אמסטרדם - מינכן - תל אביב.
  • לילה בבית מלון באזור ציריך בדרגת ארבעה כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב.
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • כל הארוחות בספינת הנהר מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום במהלך השהות בספינה.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה במהלך השהות בספינה.
  • טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם €60 לאדם לכלל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מיסי נמל.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.
  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר המפוארת Amadeus Imperial של חברת Luftner Cruises
  • הקתדרלה הגדולה בקלן
  • פנינת המוזל - קוכם
  • העיירה בת אלפיים השנים - קובלנץ
  • עיירת היין העתיקה רודסהיים
  • פנינת ימי הביניים - היידלברג
  • שטרסבורג, בירת חבל אלזס שבצרפת
  • הקתדרלה המפוארת בשפייר - אתר מורשת עולמית של אונסק"ו
  • ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף

על הספינה

Amadeus Imperial

ספינת הנהר MS Amadeus Imperial של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2020. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, בית קפה, מרכז ספא, מספרה וחדר כושר. על הסיפון העליון תוכלו להתרווח באחד מכיסאות הנוח וליהנות מהנוף של...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  אמסטרדם קלן
אפריל 12° 13°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט על נהרות הריין והמוזל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

10 ימים • מבאזל לאמסטרדם בספינת הנהר Amadeus Imperial, כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף
לוגו של וואטסאפ