שייט בנהרות הריין והמיין בתקופת שווקי חג המולד

8 ימים • השייט בספינת הנהר Amadeus Star הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

6 לילות שיט

קוד טיול MSM

בכל שנה בתחילת חודש דצמבר, כשאצלנו החורף בקושי מורגש, ערי אירופה מתמרקות ומתקשטות לקראת בואו של חג המולד. הרחובות מוארים בתאורה מיוחדת, עצי אשוח מקושטים באורות נוצצים וצבעוניים המוצבים ברחובות. באוויר נישאים ריחות הממתקים והמשקאות המיוחדים לעונה - תפוחים מסוכרים, ערמונים קלויים, שקדים בקרמל, פונץ' חם, ויין חם מתובל בקינמון וציפורן. הדוכנים מציעים לעוברים שפע של מתנות ועבודות יד, מלאכים וקישוטים לעץ האשוח, נרות, צעצועים, ומעל לכל אווירת החג החמה והשופעת אופטימיות שמשתלטת על כולם. כל אלה מקבלים נופך מיוחד בערים הנמצאות על גדות הנהר, בהם מתקיימים השווקים במהלך ארבעת השבועות הקודמים לחג. השווקים הללו מהווים אבן שואבת למקומיים ולתיירים כאחד.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר היוקרתית Amadeus Star ברמת 5 כוכבים 
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר

במהלך השייט:

  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה
  • בארוחות הערב, יין אדום /לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • קפה ומאפה למשכימי קום
  • מזנון חצות - חטיפי לילה

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - ציריך

נמריא אל ציריך, הלב הפיננסי והבנקאי של שוויץ. ציריך מסבירה לנו פנים בעונה זו של השנה יותר מתמיד: חלונות ראווה מקושטים, אורות ניאון צבעוניים ועצי אשוח בכל פינה. מקהלות ותזמורות שרות ומנגנות מנגינות חג מולד עליזות וחנויות הפרחים והשוקולד המזמינות להיכנס, לטעום ולהריח. בקתות עץ קטנות חמימות מציעות מבחר אדיר של קישוטי חג מולד ומתנות, יין חם עם קינמון ודובשניות. עם הגעתנו לעיר ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בציריך.

יום 2 ציריך- מפלי הריין - שטרסבורג

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל מפלי הריין האדירים, היורדים בעוצמה מעל שן הסלע  ומשם נמשיך בנסיעה לבאזל העיר השנייה בגודלה בשוויץ .נבקר בעיר העתיקה שם נראה את בית העירייה, הקתדרלה, האוניברסיטה העתיקה ביותר בשוויץ ואת השווקים הרבים שבה. בנוסף, נראה את המרפסת המפורסמת עליה עמד הרצל ומקום כינוס הקונגרס הציוני. בשעות אחר הצהריים ניסע אל נמל העיר, שם יקבל את פנינו צוות ספינת הנהר אשר תשמש עבורנו כמלון צף במשך הטיול ונצא לטיול בעיר המקסימה שטרסבורג, בירת חבל אלזס שבצרפת. נטייל ברובע העתיק, נראה את הקתדראלה הגותית המפורסמת שלה עם השעון האסטרונומי המפורסם. נסייר בחלקיה השונים של העיר שעברה במשך שנים רבות לסרוגין מידי גרמניה לידי צרפת, דבר שניכר ומורגש בה היטב. נסייר בין הבניינים המיוחדים מחושקי העץ מימי הביניים ונראה את המבנים המרשימים של האיחוד האירופאי השוכן בשטרסבורג, המשמשים את מוסדות האיחוד. בשעות אחר הצהריים נצא לכיוון שטרסבורג שם יקבל אותנו צוות הספינה אשר תשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב..לינה בספינת הנהר.

יום 3 שפייר - מנהיים – היידלברג

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור רגלי לעיירה שפייר שנקראה שפיירא בידי היהודים. בעיירה התקיימה במשך כאלף שנים קהילה יהודית מפוארת והיא היוותה את אחת הערים המרכזיות עבור יהודי אשכנז ואת אחת משלוש הקהילות היהודיות הגדולות לאורך נהר הריין, יחד עם הערים וורמס (ורמיזא) ומיינץ (מגנצא). נסייר בעיר העתיקה ונגיע גם לקתדרלה המפוארת שהוכרזה בידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמית ואשר משמשת כמקום קבורתם של קיסרי גרמניה. נחזור לספינה ולאחר ארוחת הצהריים נצא בנסיעה להיידלברג עיר אוניברסיטאית יפה מתקופת ימי הביניים. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק הקיים מהמאה ה-18 וממנו נראה נוף מקסים של הארמון ושל העיר העתיקה. בסיום סיורנו נפגש את הספינה במנהיים. לינה בספינת הנהר.

יום 4 מיינץ (כולל ביקור בשוק חג המולד)

יום נצא לסיור במיינץ, עיר הבירה של חבל הריין שבגרמניה. נראה את האתר הבולט ביותר במרכז מיינץ והוא הקתדרלה מאבן הגיר האדומה המוקפת בבתים מהמאה ה-18. בהמשך נבקר בכיכר השוק היפה ובכנסייה המפוארת. נבקר בשוק חג המולד ולאחר מכן נחזור לספינה לארוחת הצהריים ונמשיך בשייט. לינה בספינת הנהר.

יום 5 מילטנברג - ורטהיים

הבוקר נתעורר כאשר אנו שטים באחד היובלים הגדולים של נהר הריין, הוא ה”מיין”. נהר שכל 500 הקילומטרים שלו זורמים בתחומי גרמניה והוא חולף בשלוש מתוך 16 המדינות מהן בנויה גרמניה: בוואריה, באדן וירטנברג ומדינת הסן. העיר הגדולה הבנויה על גדות המיין היא פרנקפורט. המיין הוא נהר צר יחסית ומפותל ודורש מיומנות מיוחדת בניווט ספינות השטות בו. נעבור אזורים חקלאיים מישוריים, אזורי גבעות מיוערים ועיירות ימי ביניים עם טירות עתיקות. בשעת צהריים נגיע למילטנברג (Miltenberg) עיירה קטנה הממוקמת על פיתולו של נהר. נצא לסיור רגלי בעיר, לאורך רחובותיה הצרים המרוצפים באבנים ובתיה שחלקם עשויים מעץ. נראה את הכנסייה ההיסטורית סנט ג’והן נפומוק בקצהו הדרומי של הגשר ואת “גסטהאוס צום רייזן”, אחד מהמלונות העתיקים ביותר בגרמניה. בהמשך ניסע באוטובוס לוורטהיים (Wertheim), עיירה אגדית ומקסימה הממוקמת בנקודה שבה מתמזגים נהר מיין ונהר טאובר. נערוך  סיור רגלי בעיר ובשעות הערב נמשיך בהפלגה לכיוון וירצבורג. לינה בספינת הנהר.

יום 6 וירצבורג (כולל ביקור בשוק חג המולד) – ארמון רזידנס

בשעות הבוקר נעגון בווירצבורג, עיירה עתיקה הבנויה על נהר המיין בה מתחילה “הדרך הרומנטית”. נבקר בארמון הרזידנס (Residenz) – מהארמונות הבארוקיים הגדולים ביותר בגרמניה המשמש דוגמא מובהקת לבארוק הגרמני בשיא פריחתו, נבנה על-ידי הארכיטקט המקומי בלטהסר נוימן בין השנים 1720 ל-1744. הארמון מפורסם בשל גרם מדרגות השיש הגדול שלו ופרסקאות שצייר האמן הוונציאני ג’ובאני בטיסטה טיפולו. נבקר בשוק חג המולד ולאחר מכן נשוב לספינה לארוחת הצהריים ונצא שוב להמשך סיור בעיר. נראה את הגשר הישן, בית העירייה, הקתדראלה ונבקר בכיכר מארקט. לינה בספינת הנהר.

יום 7 במברג (כולל ביקור בשוק חג המולד)

הבוקר אנו ממשיכים בשייט על נהר המיין באחד האזורים היפים שלו, אזור גידול כרמים לייצור היין המפורסם של האזור. הנהר מתפתל וזורם אל עבר אחד היובלים שלו נהר “רגניץ” הזורם דרך מחוז פרנקוניה. אורכו של הרגניץ הוא 68 ק”מ ומשמש תחילתה של התעלה המלאכותית תעלת “ריין מיין דנובה” המאפשרת לספינות לעבור מרוטרדם שבהולנד ועד לים השחור ברומניה. בדרך נפגוש עיירות מרפא יפות, עם בתים עתיקים וצריחי כנסיות בסגנונות שונים מתנוססים במרכזם. לאחר ארוחת הצהריים נעגון בבמברג (Bamberg)   אחת מהערים הגרמניות השמורות ביותר מימי הביניים. המספר העצום של בנייניה ההיסטוריים (2,300 בניינים) גרם לכך שתיכלל באתרי המורשת העולמית של אונסק”ו. האתרים כוללים את הקתדראלה הגותית, את הארמונות האפיסקופליים הישנים והחדשים ואת בניין העירייה העתיק, מבנה שובה לב הממוקם על אי בנהר רגניץ(Regnitz). נטייל בכיכר השוק וממנה נלך אל הגשר העליון עליו נמצא בית העירייה הישן. נבקר בקתדרלה, נראה את הארמון החדש ונבקר בשוק חג המולד. נשוב לספינה לארוחת הערב ונפליג לכיוון נירנברג. לינה בספינת הנהר.

יום 8 נירנברג (כולל ביקור בשוק חג המולד) - מינכן - תל אביב

בשעות הבוקר נעגון בנירנברג, העיר השנייה בגודלה בבוואריה שבגרמניה אחרי מינכן. כיום היא מהווה עיר תיירותית ומושכת אליה תיירים רבים. העיר העתיקה, אשר נחרבה כמעט כליל בהפצצות של בעלות הברית במהלך מלחמת העולם השנייה שוחזרה באופן קפדני. נבקר בכיכר השוק הססגונית ונתרשם מהמזרקה המרהיבה וכנסיית גבירתנו. נצפה אל הטירה העתיקה השוכנת במרומי הגבעה ונמשיך אל האתרים שנותרו מהתקופה הנאצית-נתרשם מהקולוסיאום ומאתר הצפלין – אתר המצעדים. כמובן שלא נפסח על שדרת זכויות האדם ונטייל בסמטאות העיר העתיקה על גדות נהר הפגניץ. נבקר בשוק חג המולד  ובשעות אחר הצהריים ניסע לשדה תעופה שליד מינכן ונצא בטיסה ישירה אל תל אביב, אליה נגיע מעט לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ציריך 4:20 שעות
מינכן תל אביב 3:40 שעות

Luftner Cruises

שטרסבורג בתקופת שוקי חג המולד

מטיילים ממליצים

"המדריך היה מעולה מכל הבחינות, אדיב וסבלני"
נדב תפוחי

"סה"כ היה טיול מצוין"
שרה נפתלי

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
MSM01 01/12/2024 09/12/2024 €2638 €860 €190 הנחה לנרשמים עד 30/07/2024 טרם נקבע אריאלה פלד מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית (Strauss Deck B-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה (Mozart Deck A-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 197 € לאדם בחדר זוגי, 317 € לאדם בחדר יחיד

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברות התעופה לופטהנזה וסוויס בנתיב: תל אביב - ציריך, מינכן - תל אביב.
  • לילה בבית המלון באזור ציריך מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר.
  • במהלך השייט: כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • במהלךל השייט: ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • במהלך ארוחות הערב בזמן השייט, יין אדום /לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • במהלך השייט: קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על ספינת הנהר.
  • במהלך השייט: עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • במהלך השייט: קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות והסיורים.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (לא כולל טיפים בספינה בעלות 51 € לאדם לכל ההפלגה).
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון צמוד לכל אורך הטיול.
  • מיסי נמל.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • חברת השייט וחברת "בשביל הזהב" שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מסלול הטיול במקרים של תקלות בספינת הנהר, שינויים במפלס הנהרות, תקלות או חסימות במעברים (לוקרים) בנהרות, תנאי מזג אוויר שלא מאפשרים את ביצוע מסלול הטיול כפי שפורסם. במקרים אלו עשויות להיות סטיות מן המסלול המפורסם ואף תיתכן לינה במלונות ולא בספינה וכן עשוי להיות שימוש באמצעי תחבורה אחרים חלופיים כולל ספינה חלופית או כלי רכב כגון אוטובוסים, לשם ביצוע הטיול במקום שייט בספינה. במקרים בהם השייט מהווה חלק מן הטיול, עשויים שינויים בשייט להשפיע על ביצוע יתרת הטיול הן לגבי המסלול שיבוצע ושינויים שייערכו בו, בתי המלון, אמצעי תחבורה וכיו"ב.

  • שיבוץ החדר, מיקום ומספר החדר יקבעו על ידי חברת השיט בהתאם לקטגוריה שהוזמנה. לא ניתן לבחור חדר ספציפי מראש. אנו נעשה כמיטב יכולתנו למלא את בקשותיך המיוחדות בנוגע למיקום החדר אך איננו יכולים להבטיח את מילוי הבקשות.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Star
  • ביקור בארבעה שווקי חג המולד
  • שטרסבורג, בירת חבל אלזס שבצרפת
  • פנינת ימי הביניים היידלברג
  • מיינץ, עיר הבירה של חבל הריין שבגרמניה
  • מילטנברג (Miltenberg) עיירה קטנה הממוקמת על פיתולו של נהר
  • ווירצבורג, עיירה עתיקה הבנויה על נהר המיין בה מתחילה “הדרך הרומנטית”
  • במברג (Bamberg), אחת מהערים הגרמניות השמורות ביותר מימי הביניים
  • נירנברג, העיר השנייה בגודלה בבוואריה

על הספינה

Amadeus Star

ספינת הנהר MS Amadeus Star של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2019. הספינה שטה בנהרות הריין, המיין והדנובה. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, חדר כושר וחנות מתנות.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  היידלברג
דצמבר

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט בנהרות הריין והמיין בתקופת שווקי חג המולד   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

8 ימים • השייט בספינת הנהר Amadeus Star
לוגו של וואטסאפ