טיול ליפן

טיול ליפן – פריחת הדובדבן ביפן כולל פסטיבל טקיאמה

15 ימים • טיול מאורגן ליפן כולל האלפים היפניים, נארה וביקור בהירושימה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

15 ימים

12 לילות

יבשתי

קוד טיול CJAT

החוויה היפנית – טיול יסודי, מקיף ומעניין בסמלים הידועים של יפן, מצד אחד, ובאזורים ההרריים והכפריים מהצד השני בעונת האביב הידועה ביופייה. בתנאים נוחים ומפנקים, עם אוטובוס צמוד, ונסיעות ברכבת המהירה.

יפן ״ארץ השמש העולה״, היא קיסרות עתיקה, מדינת איים עם הרי געש פעילים ונופים מרהיבים המעניקה למטיילים חוויה תרבותית יוצאת דופן ומעניינת ביותר. טיול מאורגן ליפן משלב קידמה ועוצמה תעשייתית יחד עם תרבות מסורתית, אסתטיקה, ניקיון ודרך חשיבה שונה ואחרת מהמערב. תרבותה משלבת בין מסורת לקדמה, בין מודרני לעתיק, בין עבר והווה, עם היסטוריה עתיקה ומרשימה ועתיד מורכב.

בטיול ליפן נבקר ונתרשם מהדברים הייחודים לארץ זו. בעיר העתיקה קיוטו, בערים מודרניות כמו טוקיו, ונגיע להירושימה הידועה ממלחמת העולם השנייה. נטייל בטבע מרהיב באלפים היפניים, נעבור בכפרים ששומרים על צביון ומראה מסורתי, נפגוש מקומיים, נאכל אוכל מקומי ונכיר את התרבות העממית של יפן שנשמרת מאות שנים, את המסורת של דת השינטו העתיקה המקדשת את הטבע, ואת תפיסת החיים הפילוסופית של הבודהיזם.

היפנים מעריצים את עונות השנה ואת עונת האביב ופריחת הדובדבן בפרט. ברחבי יפן מאות אלפי עצי דובדבן מזנים שונים ובצבעים שונים. בתקופת הפריחה רבים יוצאים לחגוג בטבע מתחת לעצים הפורחים. תקופת הפריחה נקראת ביפנית סאקורה. הפריחה ואף הקמילה הם מסמלי התרבות היפנית ומופיעים באומנות בציור בספרות ובשירה. בטיול נראה כיצד באים לידי ביטוי האסתטיקה והיופי בגני המקדשים העתיקים, באומנויות המסורתיות, בערים מודרניות ובמבנים עתידניים, באריזות המתנה ובירקות בסופרמרקט.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב":
• מסלול מקיף שכולל את תרבותה המסורתית וההיסטוריה של יפן יחד עם המודרניות שלה

• השתתפות בפסטיבל טקיאמה הנערך באביב ונחשב לאחד מהפסטיבלים הפופולריים ביותר ביפן
• חוויה של אחד מפלאי הטכנולוגיה היפנית: נסיעה ברכבת הקליע המפורסמת, מהמהירות בעולם, במקום נסיעות באוטובוס
• הטיול אינו מסתפק בציר טוקיו - קיוטו, אלא מאפשר התרשמות ממרחביה של יפן ומהטבע שלה
• לינה בבתי מלון בדרגת תיירות ראשונה, הבדל משמעותי באיכות הטיול לעומת מלונות בדרגת תיירות טובה (שלושה כוכבים)
• כלכלה על בסיס חצי פנסיון (ארוחות ערב בלבד הנחשבות ליקרות ואיכותיות יותר מארוחות צהריים)
• דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
• בכל הסיורים: מדריך ישראלי מקצועי, מנוסה ומיומן בנוסף למדריך יפני מקומי

• טיפים לנותני השירותים השונים כלולים במחיר
• שתייה קלה ללא הגבלה בארוחות הערב בבית המלון בטוקיו
• נסיעה נופית עד ל”שער הכניסה” לאלפים היפנים – מצומוטו
• ביקור מרגש ב"בית שלום" וכן מופע פולקלור יפני לצד ביקור במוזיאונים שונים
• שני לילות בבית מלון באזור האלפים היפניים

• מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי המדריכ/ה במהלך הטיול
• הטיול מאפשר טעימות של מגוון מאכלים. אנחנו מקפידים על איזון בין מאכלים יפניים לבין אוכל מערבי במסעדות ובבתי המלון
• לינה בקאנזווה, אחת הערים היפות והפחות מתויירות ביפן
• תכנית מלאה ללא סיורי אופציה

אולי גם יעניין אתכם שייט ליפן

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

ימים 1+2 תל אביב – יעד ביניים – תל אביב - רובע שינג’וּקוּ

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסה דרך יעד ביניים אל טוקיו אליה נגיע ביום שלמחרת. טוקיו היא ללא ספק אחת הערים היפות והמרתקות במזרח הרחוק: בירתה של יפן והמרכז הכלכלי והתרבותי. חרף היותה כרך תוסס ומודרני עם גורדי שחקים ומרכזי קניות ועסקים, מצליחה הבירה היפנית לשלב בין מודרניזציה מחד למסורת מאידך. לצד הבניינים העצומים עטורי הפלדה והזכוכית אפשר לראות גם בתי עץ, חנויות לממכר מזכרות מיוחדות ומסעדות קטנות וצנועות המגישות אוכל יפני מסורתי. עיר גדולה ומודרנית בניחוח יפני אוריינטלי. העיר לא נחה לרגע, עיר ללא הפסקה. טוקיו מהממת את המבקר בה בקצב החיים המסחרר, בקו הרקיע עמוס גורדי שחקים המעוצבים בחדשנות, בטכנולוגיה המפותחת ובמערכת תחבורה ציבורית שנחשבת לטובה בעולם, במרכזי הקניות העצומים, ברחובות הסואנים, בלבוש יוצא הדופן של חלק מבני הנוער והצעירים. בהשלמה מלאה, יש בה גם גנים יפהפיים, שמציעים רוגע ושלווה, עם אפשרות להתפעם מפריחת דובדבן עדינה באביב ומשלכת מרהיבה בסתיו. בשילוב האוכל היפני המשובח והאסתטיקה היפנית הידועה מתקבלת אחת הערים המרתקות בעולם. טוקיו נחשבת לאחד האזורים הצפופים בעולם. בעיר חיים למעלה מ-12 מיליון תושבים, שהם כעשירית מאוכלוסיית יפן. כ-14 אלף נפש לקילומטר רבוע. בטוקיו רבתי מתגוררים קרוב ל-34 מיליון תושבים, שהופכים אותה למטרופולין המאוכלס בעולם. נצא לסיור בטוקיו, העיר שלא לוקחת הפסקות מהחיים ונתרשם מהשילוב המופלא של מסורת וקדמה בתרבות במסחר ובבנייה. אם ההגעה ניסע לבית המלון ואחרי התרעננות קלה נצא לסייר ברובע הססגוני והסואן שינג’וּקוּ, נראה את גורדי השחקים, ובראשם המבנה המרשים של עיריית טוקיו משנות התשעים של המאה הקודמת, פנינה ארכיטקטונית של הארכיטקט הנודע קנזו טנגה, שעלות בנייתו הייתה למעלה ממיליארד דולר. לינה בטוקיו.

יום 3 מוזיאון אדו - מקדש אסקוסה - בניין הטלוויזיה של פוג’י - אודייבה

נתחיל את סיורנו במוזיאון אֶדו, המספר את סיפור התפתחותה של העיר החל מהמאה ה-16, כאשר השוגון קבע את העיר כמשכנו, ונלמד על חיי התרבות של התושבים. נמשיך לאסאקוסה, רובע עתיק בו נמצא מקדש סֶנְסוֹ-גִ’י המרהיב והקדוש ביותר בעיר. נטייל בשוק הססגוני שסביבו, בו נוכל למצוא את כל המזכרות והפריטים היפניים הייחודיים. נסע לאודאיבה, אי מלאכותי חדיש שנבנה בשנות ה 90, במפרץ טוקיו. נחצה את גשר “קשת בענן” ממנו נשקף נוף קו הרקיע של העיר ונבקר בבניין הטלוויזיה של פוג’י הבנוי בסגנון עתידני. לינה בטוקיו.

יום 4 מקדש מיי'גי - רובע שיבויה - המוזיאון הלאומי - פארק אואנו - רובע גינזה

נתחיל את הבוקר במקדש מייג’י ונלך בפארק המרהיב שנבנה לכבוד הקיסר המיתולוגי של יפן, אשר החליט באומץ להפוך את יפן למדינה מערבית מודרנית לאחר 300 שנה שגבולותיה נסגרו ליציאה וכניסה. ניסע אל מרכזו של הרובע התוסס והמהפנט “שיבּוּיה” המוכר בזכות הצומת הסואן אותו חוצים רבבות מדי יום. נבקר במוזיאון הלאומי שבו אוסף עצום של פריטי ארכיאולוגיה ואומנות, ונטייל בפארק אואנו המרהיב שבתוכו שוכן המוזיאון. לסיום נסייר ברובע הקניות גינזה – אזור הקניות והבילויים המפורסם , היקר והאטרקטיבי ביותר בטוקיו. לינה בטוקיו.

יום 5 ניקו – מפלי קגון

היום נצא לטיול בניקו השוכנת בלב נופים של הרים, יערות ומפלים. בראשית המאה ה-17, בתום מלחמת האזרחים, איחד השוגון את יפן וקבע את בירתו באדו (Edo),  היא טוקיו של היום. בניקו נמצא קברו של השוגון במכלול המקדשים הגדול והמפואר ביפן. המקדשים ועבודות גילוף העץ במתחם מרשימים ומיוחדים, והיער המקיף את המקדשים מוסיף לאווירה המיוחדת. נערוך ביקור בקומפלקס מקדשי טושוגו ונראה את דמויות שלושת הקופים המוכרים. בהמשך נסע לביקור  למרגלות הר הגעש באגם צוזנג’י ובמפלי קגון. לינה בטוקיו.

יום 6 האקונה – עליה ברכבל לתצפית – תצפית על הר פוג'י - שיט באגם אשי - מוזיאון פתוח

לפנינו יום מרתק באזור הר פוג’י, ההר מקודש ומהווה סמל דתי ותרבותי, מסמליה של יפן העתיקה והמודרנית. האקונה, היא עיירת מעיינות חמים השוכנת בלב הגבעות למרגלות הר הגעש, ומהווה חלק מהפארק הלאומי המרשים -“פוג’י האקונה-איזו”. הפארק משמש לנופש מאז המאה התשיעית, הודות לשיפעת המעיינות החמים והסיכוי לצפות בהר פוג’י. נטפס ברכבל לתצפית על עמק וולקני פעיל עמק “הרתיחה הגדולה”, אזור מרהיב של פליטת גזים גופרתיים מהאדמה ונחזיק אצבעות שמזג האוויר יאפשר לצפות לעבר הר פוג’י. נשוט באגם אשי שנמצא למרגלת ההר ונבקר במוזיאון הפתוח לאמנות, שנמנה עם המוזיאונים הטובים בעולם. מוצגות בו מיטב עבודות הפיסול של גדולי האמנים היפניים והבינלאומיים, ביניהם פיקסו והנרי מור, כשהן שזורות בנוף הטבע בשלמות מדהימה. בבית המלון בו נשהה תהיה הזדמנות לרחוץ במרחצאות האופייניים ליפן (אונסן). לינה באזור הנופש האקונה.

יום 7 האקונה – מצומוטו – חוות וואסבי - אלפים יפנים - טקיאמה

לפנינו יום מעניין מלא בסמלים החשובים של יפן. נצא בנסיעה למצומוטו העיר שנחשבת שער הכניסה לאלפים היפנים. נבקר בגני הטירה הסמוראית, אחת מן הטירות השמורות והיפות ביותר ביפן. נבקר בחוות הוואסבי שנמצאת באזור כפרי בין ההרים שבה מגדלים את שורש החזרת היפנית במי הפשרת שלגים. נמשיך בנסיעה נופית בהרים ובשעות הערב נגיע לבית המלון. לינה באזור טקיאמה.

יום 8 טקיאמה – שיראקאווה גו - פסטיבל טקיאמה

את הבוקר נפתח בעיירה ששמרה על אופייה העתיק, ובה התפתחה תעשיית העץ, שהביאה את עבודות גילופי העץ לשיאים אמנותיים. נטייל ברובע העתיק והשמור של טקיאמה, עם החנויות המסורתיות ומבשלות יין האורז – הסאקה. נבקר בשוק הבוקר של העיר בו נמכרת תוצרת כפרית משובחת, מזכרות, מלאכות יד, אלכוהול וממתקים. באזור העתיק בעיר נבקר במבנים מיוחדים בהם מאוכסנות מרכבות ענק מקושטות ומרהיבות, שמשתתפות באביב ובסתיו, בפסטיבלים גדולים שמתקיימים בעיר. בפסטיבל מוסעות בעיר המרכבות המהודרות הנקראות יָאטַאי,  המרכבות הן יצירות אמנות תרבותית יקרות ערך, המעוטרות בפיתוחי עץ או עיטורי מתכת ובהן רוחות האלים.

נמשיך לשיראקאווה-גו, כפר מסורתי שנמצא ברשימת אתרי מורשת העולם של אונסק”ו. הכפר יושב בחיק האלפים היפנים ובו נראה את בתי האיכרים שנבנו בצורה ייחודית המתאימה לאקלים במקום. נראה את גגות הקש המשופעים בחדות המאפיינים את הבתים, שצורתם מזכירה הצמדת כפות הידיים בתפילה. נבקר גם באחד הבתים, כדי להתרשם מאורח החיים בכפר. בהמשך נחזור למלוננו.

בשעות אחר הצהריים, נצפה בתהלוכת פסטיבל טקיאמה, הנערך פעמיים בשנה באביב ובסתיו, ונחשב לאחד מהפסטיבלים היפים והפופולריים ביותר של יפן. מרכבות מפוארות הנקראות יָאטַאי (Yatai) משתתפות בתהלוכה. מרכבות הענק המקושטות והמרהיבות הינן יצירות אמנות תרבותית יקרות ערך, חלקן בנות מאות שנים, המעוטרות בפיתוחי עץ או עיטורי מתכת. במהלך השנה המרכבות נמצאות במבנים מיוחדים הפזורים ברחבי האזור העתיק של טקיאמה, והן מוצאות לקראת התהלוכה של הפסטיבל. לינה באזור טקיאמה.

יום 9 טקיאמה - האלפים היפניים - קאנזווה

נצא בשעות הבוקר דרך האלפים בדרכנו לקאנזווה, אחת הערים היפות והפחות מתויירות ביפן. קאנזווה היוותה מרכז תרבותי חשוב במשך מאות שנים, והתמחתה בתחומי האמנות השונים. הדאמיו (השליט) המקומי והסמוראים עודדו אמנים בתחום הפורצלן, המשי ועלי הזהב להתיישב בקאנזווה ולהפכה למרכז ייצור אומנותי. גם היום שומרת קאנזווה על צביונה המסורתי. נבקר ברובע הסמוראים העתיק ששמר על מראהו מהמאות 17-18 ובגן קנרוקואן, הנחשב לגן היפה ביותר ביפן. הגן נבנה בהוראת משפחת הסמוראים ששלטה בעיר ונפתח לקהל הרחב בשנת 1871, ובכל אחת מעונות השנה הגן נראה אחרת. לינה בקאנזווה.

ימים 10-12 קאנזווה – רכבת מהירה - קיוטו – מקדש הזהב – טירת ניג'ו - מקדש ריואנג'י - מקדש פושימי אינארי - שביל הפילוסופים - מקדש הכסף – מופע פולקלור ברובע גיאון – מקדש סנג'וסנגנדו – בית שלום

קיוטו – עיר הבירה הקיסרית העתיקה, המהווה עבור רוב המטיילים בה, את אחד משיאיו של כל טיול ליפן. שימשה כבירתה של יפן למעלה מאלף שנה, מן המאה השמינית ועד למאה התשע עשרה, ומשמרת בתחומיה את אופייה הייחודי של העיר עם מאות מקדשים ומבנים היסטוריים, השזורים בין גנים מופלאים, רחובות ציוריים ושווקים צבעוניים. במלחמת העולם השנייה החליטו בעלות הברית לא לפגוע בעיר על מנת לשמר את המקדשים והארמונות והיום העיר כולה נחשבת אתר מורשת של אונסק”ו.
בין האתרים בהם נבקר יהיה פביליון הזהב, שמהווה סמל לארכיטקטורה היפנית המסורתית, לצידה של בריכת ההשתקפות אשר מקנה לו נופך עוצר נשימה. נשוטט בגן הסלעים של מקדש ריואנג’י, המבטא את עקרונות הזן, ניכנס אל טירת השוגון, טירת ניג’ו, טירה מרשימה המורכבת ממבנים רבים ומוגנת ב”רצפות הזמיר” אשר משמיעות חריקות הדומות לציוץ ציפורים כאשר דורכים עליהן, כמערכת אזעקה.
נבקר בשווקים ליד המקדשים עם האוכל הססגוני, נוכל להתרשם מן הצבעוניות ולטעום מהמאכלים המאפיינים את הבירה העתיקה וכמובן שלא נוותר גם על רובע גיאון, רובע הגיישות, בו נפקח עיניים כדי לחפש את הגישות לבושות הקימונו ששערן עשוי בדקדקנות, ולרגליהן כפכפי עץ מסורתיים כשהן טופפות בצעדים קטנים בסמטאות. ברובע גיאון נבקר במופע פולקלור מקומי שמשלב מספר אומנויות מסורתיות ומופעים קצרים שנועדו ללמד על התרבות העממית והקיסרית. טקס תה, סידור פרחים (איקבנה), תאטרון עממי כפרי, תאטרון הבובות (שנמצא ברשימת יצירות המופת התרבותיות של אונסק”ו), נגינה ושירה בכלים עתיקים, וכן ריקוד, שבו משתתפות רקדניות וגיישות הלבושות בקימונו המהודרים שמבצעות את ריקוד פריחת הדובדבן. נבקר בסאנג’וסאנגנדו – המקדש שבו 1001 פסלים זהים של האלה קאנון הערוכים בשורות בתוך האולם המוארך ובוהקים באור קלוש ובמקדש מרובה השערים האדומים פושימי אינארי. באחד הערבים נזכה לקבלת פנים חמה מקהילת “בית שלום” (מותנה באישור). לינה בקיוטו.

יום 13 נסיעה ברכבת הקליע להירושימה

היום נחווה את אחד הסמלים המיוחדים של יפן, כאשר ניסע ‘ברכבת הקליע’ המהירה, השינקנסן, בדרכנו להירושימה. מאז נפתחה מסילת השינקנסן בשנת 1964 התפתחה רשת הרכבות, שמהירותן מגיעה ל- 300 קמ”ש, קווי הרכבת הם העמוסים בעולם עם תנועה של ממיליארדי נוסעים בשנה. נגיע להירושימה, ממנה נשוט, במעבורת לאי מיאג’ימה -“אי המקדשים”, אשר הוכר על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמי. נבקר במקדש ”הצף” היפיפה איצוקושימה הבנוי בחלקו בים. נבקר בפארק השלום ובאנדרטת השלום וכן במוזיאון האטום שהוקמו אחרי סיום מלחמת העולם השנייה. זהו פארק מיוחד אשר נועד להנציח את אשר עבר על הירושימה ותושביה ברגע הטלת הפצצה האטומית ובתקופה שלאחר מכן, במהותו הפארק מסמל את השאיפה להשגת שלום עולמי, מרגש במיוחד פסל הילדה עם העגור המסמל ביפן אריכות ימים. בתום ביקורנו נחזור ברכבת לקיוטו. לינה בקיוטו.

יום 14 קיוטו - נארה – אוסקה – יעד ביניים – תל אביב

הבוקר נצא בנסיעה אל העיר נארה. העיר נוסדה בשנת 710 והיתה עיר הבירה הראשונה של יפן. היא נחבאת בצילה של אחותה הגדולה קיוטו, אך אינה יפה פחות ממנה. זוהי עיר עתיקה מוקפת  גבעות מיוערות, ובה מתחמי מקדשים יפים ומבני עץ עתיקים, ושומרת על מעמדה כמרכז רוחני. נבקר במקדש  טוֹדַאיג’י – בנין העץ שהוא, כנראה, הגדול בעולם, ובו שוכן הבודהה הגדול ביפן ונפגוש באיילים אשר לפי אגדה עתיקה, הובאו לעיר על ידי אל, ומאז הם מגינים על העיר ועל המדינה. לקראת ערב ניפרד מיפן, בדרכנו אל שדה התעופה באוסקה לטיסתנו בחזרה ארצה דרך יעד ביניים.

יום 15 הגעה לתל אביב

בשעות הבוקר ננחת בתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד ביניים 12:05 שעות
יעד ביניים טוקיו 4:20 שעות
אוסקה יעד ביניים 4:00 שעות
יעד ביניים תל אביב 12:40 שעות

יפן בתקופת פריחת הדובדבן

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CJAT01 אפריל 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בנתיב: תל אביב - יעד ביניים - טוקיו, אוסקה - יעד ביניים - תל אביב
  • לינה בבתי מלון בדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון (ארוחות ערב בלבד הנחשבות ליקרות ואיכותיות יותר מארוחות צהריים)
  • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים).
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ברוב בתי המלון ביפן, בחדרים הזוגיים, המיטות הנן מיטות נפרדות,  והחדרים באופן כללי קטנים.

  • לתשומת ליבכם מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ 40 דקות ברצף. בחלק מהאתרים ישנה בעיית נגישות. במקדשים ובאתרים ההיסטוריים שאנחנו מבקרים בהם יש גנים גדולים. הכניסה והיציאה מאתרים אלו היא דרך הגנים, דבר המצריך הליכה ארוכה. כמו כן, השבילים בדרך כלל הינם שבילי עפר או חצץ, מה שמקשה על ההליכה ואינו מאפשר שימוש בהליכון ו/או כיסא גלגלים.

  • *ביקור בפסטיבל טקיאמה כרוך בהליכה ארוכה בעיר ועמידה ממושכת.
  • *לרכבת המהירה אין אפשרות לעלות עם קלנועית ו/או סקוטר ממונע.
  • *בכל המקומות שנבקר בהם אפשר למצוא אוכל מערבי אבל יש לדעת כי יתכן ובאזורים כפרים יהיו מקומות שבהם יהיה מבחר מצומצם.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • מקדש מייג'י, המקדש הבודהיסטי "אסקוסה" והמוזיאון הלאומי בטוקיו
  • ביקור בקומפלקס מקדשי טושוגו, אגם צוזנג'י ומפלי קגון בניקו
  • שיט באגם אשי (Ashi) בהאקונה
  • ביקור במוזיאון הפתוח של האקונה - אחד המוזיאונים הטובים בעולם
  • הר פוג'י – אחד מסמליה של יפן
  • פביליון הזהב, רובע גיאון (רובע הגיישות) ומקדש סאנג’וסאנגנדו בקיוטו
  • המקדש "הצף" איצוקושימה, פארק השלום ומוזיאון פצצת האטום באי מייאג'ימה
  • נסיעה ברכבת הקליע להירושימה - אחד הסמלים המיוחדים של יפן
  • ביקור ברובע הסמוראים העתיק ובגן קנרוקואן בקאנזווה
  • ביקור בשיראקאווה-גו, כפר מסורתי שנמצא ברשימת אתרי מורשת העולם של אונסק”ו
  • ביקור במצומוטו העיר שנחשבת לשער הכניסה לאלפים היפנים
  • פסטיבל טקיאמה הנחשב לאחד מהפסטיבלים היפים והפופולריים ביותר של יפן

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  טוקיו קיוטו
אפריל 17° 19°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול ליפן – פריחת הדובדבן ביפן כולל פסטיבל טקיאמה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

15 ימים • טיול מאורגן ליפן כולל האלפים היפניים, נארה וביקור בהירושימה
לוגו של וואטסאפ