• שייט בים הבלטי
נמצאו 0 טיולים

הצטרפו אלינו לקרוז לים הבלטי, החוליה המקשרת של יצירות מופת ספרותיות, מוסיקליות ואבני חן פחות מוכרות. הים הבלטי משמש בית למגוון של תרבויות, שפות וסיפורים מן העבר, היסטוריה מרתקת, מוזיאונים לאומנות ועוד. הפסטורליות של הים הבלטי אינה מעידה על ההיסטוריה הסוערת ורצופת המלחמות של האזור. עשר מדינות מקיפות את הים הבלטי ומסביבו ערי בירה יפהפיות, כנסיות עתיקות, ארמונות מפוארים ועתיקים בני מאות שנים, קשרי משפחה מעניינים בין בתי המלכות, נוף יפהפה ועוצר נשימה, טבע עשיר וארכיטקטורה מרהיבה.

שייט בים הבלטי הינו כר נרחב של עושר תרבותי וללא ספק הרפתקה מופלאה לכל החושים. זו ההזדמנות שלכם לצלול לחוויה של פעם בחיים ולחזור עם סיפור אחד או שניים. השייט המאורגן בים הבלטי יחשוף אתכם אל מדינות סקנדינביה ואל אותם נתיבים היסטוריים ששטו בעברם הוויקינגים, הכרות עם מגוון של תרבויות ושפות והיסטוריה עשירה, אוכל ייחודי ועוד. השילוב המיוחד של שייט בים הבלטי באוניית תענוגות מפנקת המציעה מגוון חוויות מבלי הצורך להחליף מלונות, יחד עם סיורי חוף עשירים וממצים, ביקורים בערים מרתקות בהן עוגנת האוניה במהלך ההפלגה ומהוות מוקד משיכה אדיר (כגון: סנט. פטרסבורג, טאלין, הלסינקי, שטוקהולם ועוד) - מספק  טיול מושלם ובלתי נשכח!

שייט בים הבלטי הינו יעד מהפופולאריים ביותר בקרב מטיילים בכל העולם. בעבר הפליגו בו הוויקינגים, עתה זה הזמן שלכם, הנכם מוזמנים להתרשם ולבחור את קרוז החלומות שלכם בים הבלטי. צרו עמנו קשר.

לא נמצאו תוצאות

לוגו של וואטסאפ