• טיול מאורגן למרוקו
נמצאו 3 טיולים

מרוקו, היא צומת דרכים בין יבשת אירופה ליבשת אפריקה, בין חופי האוקיינוס האטלנטי למדבר הצחיח של הסהרה. ארץ בה נדמה לפעמים שהזמן עמד בה מלכת, שהתרבות והמסורת העתיקה בה נשתמרו במשך שנים רבות עד כדי כך שלא נוכל למצוא אותם בשום מקום אחר בעולם. טיול למרוקו, חושף אותנו למגוון ניגודים רחב, המתבטאים כמעט בכל תחום: נוף המדבר הצחיח, אל מול רכסי הרים המושלגים או נאות מדבר ירוקות, שבטים ברברים ותרבות עתיקת יומין ומסורתית אל מול קדמה מודרנית ותרבות צרפתית, אירופאית, ערים ססגוניות, מרכזי קניות, שווקים סואנים ועוד, ארץ של ערים מבוצרות, ארכיאולוגיה והיסטוריה עתיקה אל מול כפרים ציוריים, במרוקו נמצא את הזריחות והשקיעות מהמרהיבות בעולם, נופי טבע פראיים, ריחות של תבלינים ושווקים מדהימים, תושבים מסבירי פנים וחייכנים, אוכל טוב, אומנות, אדריכלות, מגיה, כישוף ועוד.

טיול מאורגן למרוקו הוא טיול בין תנאי שטח משתנים, נוף פראי ומנוגד. הרי האטלס, שדרת הרים החוצים את המדינה מדרום-מערב לצפון-מזרח, אלו הם הרים נישאים אשר בקצותיהם, פסגות מושלגות כמעט לאורך כל השנה ובמורדותיהם, עמקים ירוקים ונהרות החוצים אותם כדוגמת עמק הדאדס, במורדות הדרומיים של האטלס הגבוה. בחלקה הדרומי של מרוקו, שוכן לו מדבר הסהרה, מדבר עם דיונות חול אינסופיות ותושבים ברברים בעלי תרבות ואופי מיוחד השומר עליהם גם באקלים המדברי הקשוח. ממערב להרים, הרמה האטלנטית, רמה היורדת, עד לחופיה של מרוקו, הנושקים לאוקיינוס האטלנטי, לאורך החופים פזורות להן הערים הגדולות והחשובות במדינה, אשר לכל אחת מהן יש את ה"מדינה", עיר עתיקה ייחודית, החל מרבאט, עיר הבירה, שם שוכן לו ארמון המלך המרהיב והמהודר, קזבלנקה, בירתה הכלכלית של מרוקו , בה ניתן למצוא חוויות קולינריות משובחות בדמות מסעדות מהטובות שניתן למצוא במרוקו וכמובן, בה נמצא מסגד חסן השני, מסגד מפואר מהגדולים ביותר בעולם המוסלמי, אסואירה, עיר פורטוגזית הממוקמת לחופו של האוקיאנוס האטלנטי ועוד. בצפונה של המדינה, אזור הררי גם כן, בקצה רכס הרי הריף, נמצא את שפשאוון, העיר הציורית בעלת הסמטאות הכחולות והבתים בסגנון ספרדי, מקנס, עיר בעלת תרבות יהודית עתיקת יומין ומהגדולות במרוקו וכמובן פס, העיר העתיקה ביותר במרוקו אשר שימרה את צביונה עד עצם היום הזה.

במרכזה של מרוקו שוכנת מרקש, העיר מעוררת הדמיון והמוכרת ביותר במרוקו, אשר היוותה בעברה את הבירה ההיסטורית והתרבותית של המדינה ונחשבת כעיר הנאה ומסקרנת ביותר במדינה. העיר נמצאת במרכז שבין הרי האטלס למדבר הגדול ונותנת למבקרים בה הצצה וחוויה שאין שניה לה להווי והמסורת של מרוקו.

טיול במרוקו הוא גם טיול אל היסטוריה יהודית רבת שנים, היסטוריה מפוארת של הקהילה הגדולה ביותר בארצות ערב ומהגדולות ביותר בארצות האסלאם, מרוקו היוותה במשך מאות שנים מרכז של תרבות וספרות יהודית מהחשובים ביותר, כאשר לאחר גירוש יהדות ספרד בשנת 1492, השתלבה מורשת יהדות ספרד יחד עם יהדות מרוקו ועד היום ניתן להבחין בהשפעת מורשת יהדות ספרד על השירה, התרבות, ההלכה והאומנות.

מרוקו שימשה מאז ומתמיד כמדינת מקלט למרגלים, לרומנטיקנים ולרכילויות העולם. היא פתחה את שעריה לעולם המערבי ומציעה מגוון רחב של אפשרויות תיירותיות לאורך כל השנה. טיול מאורגן במרוקו מאפשר ביקור בשמורות טבע מדהימות ובארמונות המלך הפזורים ברחבי המדינה, טעימה ממטעמי מרוקו, היסטוריה יהודית ומוסלמית עתיקה, בילוי בערבי מוסיקה מקומית, התפעלות מן התלבושות והתרבות ייחודית, מסורת בלעדית ועוד, לפניכם מגוון רחב של מסלולים לטיולים מאורגנים במרוקו, הצטרפו אלינו לפנטזיה המרוקאית.

בשביל הזהב מציעה גם טיולים מיוחדים לגיל הזהב טיול גיל הזהב למרוקו וטיול מיוחד למרקש

שאלות ותשובות


  • מהי העונה המומלצת לטיול במרוקו?

  • לטייל במרוקו ניתן בכל חודשי השנה למעט בחודשים יולי ואוגטסט שבהם מאוד חם.

  • מהו משך הטיסה למרוקו?

  • טיסה למרוקו אורכת כ-5 וחצי שעות, אל נמל התעופה של העיר קזבלנקה, עיר על חופה האטלנטי של מרוקו.

  • האם נדרשת הוצאת ויזה לטיול במרוקו?

  • כן, אנו נשמח לטפל בהוצאת אשרת הכניסה למרוקו לקראת יציאתכם לטיול.

  • כיצד מומלץ להתנייד ממקום למקום בתוך מרוקו?

  • ההתניידות ממקום למקום במרוקו במסגרת הטיול המאורגן נעשית באמצעות אוטובוס פרטי, נוח וממוזג שייחודי לקבוצת המטיילים שלנו.

לוגו של וואטסאפ