טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה

טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה – נופים, שבטים, היסטוריה ומקדשים

16 ימים • כולל טראסות האורז של סאפה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

16 ימים

14 לילות

יבשתי

קוד טיול VC

טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה, שתי מדינות המציגות לראווה את פלאי ויופיו של המזרח הרחוק. בין צוקים גבוהים לטראסות אורז, בין מפרצים כחולים, מקסימים לאין ספור מקדשים עתיקים, בין מערות קארסט לשאריות מלחמות הזויות שגבו אין ספור קורבנות, בין נהרות אדירים ומקדשים חבויים, נפרשים לפנינו אט, אט התרבות והקסם של המזרח. הרוח והמסורת של דרום אסיה חיות כאן בכפיפה אחת עם נופים נדירים, הרים, אגמים, נהרות, שווקים עשירים ומפתיעים שאין כמוהם במקום אחר. טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה מקיף המשלב תרבות מרתקת והיסטוריה מעניינת.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "בשביל הזהב": • לינה במלונות מדרגה ראשונה על בסיס חצי פנסיון • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים הנוסעים) • לילה בסירה מקומית במפרץ האלונג על בסיס פנסיון מלא • טיפים לנותני השירותים  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה • סדנת אוכל ייחודית בהוי אן • ביקור בגבעות באנה, מאתרי הנוף היפים של ויטנאם • ביקור בגשר הזהב בויטנאם המעוצב בצורה מיוחדת ומתנשא לגובה של 1400 מטרים מעל פני הים

הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו, לא צריך להטריח קרובים שיבואו לאסוף אתכם משדה התעופה)

מפגש קבוצה באמצעות אפליקציית זום שיתקיים לפני הטיול - הזדמנות נפלאה להכיר את המשתתפים ולקבל את כל המידע הדרוש, שיסייע לכם בהכנות

שי מהודר ובלעדי למטיילי בשביל הזהב: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול + מפה, שתחולק בשדה התעופה

יום 1 תל אביב - הונג קונג

ניפגש בנתב”ג ונצא בטיסה ישירה להונג קונג.

יום 2 הונג קונג - סיאם ריפ (קמבודיה)

לאחר הנחיתה בהונג קונג נמריא בטיסת המשך לסיאם ריפ אשר בקמבודיה. בהגעה ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. בשעות אחר הצהריים נצא לסיור ראשוני בעיר ונשוטט להנאתנו בשוק המקומי וסביבתו. לינה בסיאם ריפ.   

ימים 3+4 סיאם ריפ - מקדשי אנקור - טונלה סאפ – מופע פולקלור

לפנינו יומיים אשר יוקדשו למקדשי אנגקור הנפלאים, הנחשבים אחד משבעת פלאי עולם. הם נבנו בין המאות 9-15 כאשר אנגקור שימשה כעיר הבירה של הממלכה הקמרית הגדולה – ואז ננטשו. גילויים המפתיע במאה ה-19 היווה תגלית מפעימה. האתר ממוקם בלב ג’ונגל עבות אשר השתלט על השרידים עד ששבו ונחשפו לעולם  במאה ה-19. נטייל בקומפלקס הבירה העתיקה אנקור והבירה הנוספת אנקור תום. אזור הבירה מכיל עשרות מקדשי אבן חול ובהם תבליטים מיוחדים עם סצנות מחיי היום יום, לצד דמויות אלים וסיפורי מיתולוגיה הינדית. נבקר: בבאיון, טה פרום, אנקור ואט עצום הממדים ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. נצא לשייט באגם טונלה (בכפוף לכמות המים באגם) אגם שהוא תופעת טבע מיוחדת במינה, כאשר הוא מתרחב ומתכווץ עפ”י עונות השנה. נשייט בינות הכפרים הצפים ונלמד כיצד מתנהלים החיים על המים. באחד הערבים נצא למופע פולקלור מסורתי הכולל ריקודים המציגים מוטיבים מחיי היומיום בקמבודיה ובליווי ארוחת ערב. לינה בסיאם ריפ.   

יום 5 טיסה להו צ'י מין סיטי (וייטנאם) - מוזיאון המלחמה – ארמון האיחוד - הרובע הצרפתי

נצא בטיסה לסייגון, ששמה הרשמי משנת 1976 הוא הו צ’י מין סיטי על שמו של המנהיג הווייטנאמי הנודע. בהגעה נצא להכיר את העיר שהינה העיר הגדולה ביותר בווייטנאם, ונחשבת לבירה הכלכלית של הארץ המתפתחת. נטייל בגדה המערבית של נהר סייגון, באזור בו המגורים של הדיפלומטים והבניינים הקולוניאליים שהותירו אחריהם הצרפתים. נראה את כנסיית נוטרדאם, את בניין הדואר המרכזי המרשים, את בניין האופרה והשדרה המרשימה שבמרכז העיר. נבקר בארמון האיחוד המהודר, בו התגורר בעבר נשיא דרום וייטנאם, ובו הכריזו על הקמת וייטנאם המאוחדת עם סיום מלחמת וייטנאם. נבקר במוזיאון המלחמה, המציג עדויות, צילומים ומוצגים ממלחמת וייטנאם. לינה בסייגון.

יום 6 דלתת המקונג

נהר המקונג, הזורם לאורך 4,350 ק”מ, מתחיל את זרימתו במזרח הרמה הטיבטית חולף על פני מספר מדינות, עד השפכו לים סין הדרומי. מיליוני אנשים תלויים בנהר לצורך אוכל, תחבורה, שתייה, השקייה ועוד. טיול לווייטנאם אינו יכול להיות שלם מבלי לחוות מקרוב את החיים על המים.  נשים פעמינו לדלתת המקונג, ותוך כדי שיט נראה את חיי היום יום המתנהלים על המים. נבקר במפעל משפחתי המייצר ממתקים מקוקוס ונטייל באחד הכפרים כדי ללמוד מקרוב על אורח החיים על ועם נהר המקונג. נלמד על שילוב תרבות בטבע ואמונות. נחווה ארוחת צהרים מקומית בצל עצי פרי טרופיים מגוונים ונשוב למלוננו. לינה בסייגון.

יום 7 מחילות הווייטקונג בקוצ’י - הו צ'י מין סיטי (סייגון) - המשך סיורים בעיר

עם בוקר נסע אל לביקור במערכת המחילות של הווייטקונג, מחילות קוצ’י. נלמד כיצד ניהלו הוייטנאמים את מלחמת הגרילה נגד האמריקאים. בהמשך נחזור לסייגון שם נבקר ברובע הסיני, בו נראה את השוק הסיני הענק, ונוכל לראות את חיי המסחר התוססים במקום בו  מוכרים הכול:  בדים ססגוניים, פנסים אדומים ובגדים, לצד מאכלים אוריינטליים אותנטיים, עשרות סוגי אטריות, פטריות, תבלינים, וירקות שונים ומשונים. עוד נערוך ביקור במקדש הסיני טיין האו, שנבנה במאה ה-19 לכבודה של הגבירה של הים ונותיר זמן פנוי לביקור בשוק המקורה, שבו מבחר של מוצרי טקסטיל והנעלה, תיקים ומזכרות. לינה בסייגון.

יום 8 טיסה למרכז וייטנאם – דאנאנג – גבעות באנה – גשר הזהב - הוי אן

נצא בטיסת פנים לדאנאנג שבמרכז וייטנאם. לאחר הנחיתה, ניסע לכיוון גבעות באנה – מאתרי הנוף היפים של המדינה. נעפיל באמצעות רכבל אל הפסגות ונראה את הווילות הצרפתיות המשקיפות אל הנוף היפה הפרוס תחתינו וכמובן לא נפסח על ביקור בגשר הזהב המעוצב בצורה מוקפדת ומיוחדת המתנשא לגובה של 1400 מטרים מעל פני הים ממנו נערוך תצפית מרהיבה על נוף עוצר נשימה. בהמשך ניסע למלוננו להוי אן. לינה בהוי אן.

יום 9 הוי אן – סדנת אוכל

הבוקר מזומנת לנו חוויה מיוחדת. נתלווה לשף מקומי לקניות בשוק אוכל. נלמד על פירות וירקות, צמחים ותבלינים שהם חלק מהמטבח הווייטנאמי. נשוט לכפר בו גרים השף ומשפחתו, נלמד על אורח החיים בכפר ונשתתף בסדנת בישול, במהלכה נלמד להכין מספר תבשילים מקומיים אופייניים, ובסיומה נאכל מפרי עמלנו בגינתה של הסבתא החביבה. אחר הצהרים נשוב בשיט להו יאן, ונסייר רגלית בעיר העתיקה הקטנה והמיוחדת, שהוכרזה כאתר מורשת עולמי של אונסק”ו. נסייר ברחובות הצרים ונתרשם מהארכיטקטורה המשלבת סגנונות וייטנאמיים, יפניים וסיניים. נבקר בגשר המחופה העתיק עם רעפים בסגנון יפני ובמקדש סיני בו נהגו להתרכז הסוחרים שבאו לסחור באזור ועוד יוותר לנו זמן לשיטוט בסמטאות הקטנות ובחנויות המיוחדות לאורכן. לינה בהוי אן.

יום 10 דאנאנג – טיסה להייפונג - מפרץ האלונג

ניסע לשדה התעופה בדאנאנג לטיסת פנים אל הייפונג, העיר השלישית בגודלה בווייטנאם. עם הנחיתה ניסע למפרץ האלונג, שנבחר לאחד משבעת פלאי הטבע של העולם. המפרץ, שהוכרז כאתר מורשת עולמי. המפרץ מאופיין בנופים קארסטים פלאיים של אלפי צוקים משוננים המתרוממים מתוך הים ועוצבו ברבות השנים על ידי תנועת המים והרוחות. נצא לשיט קסום במפרץ בין צוקים מכוסים בצמחיה טרופית. לינה בספינה במפרץ עצמו.

יום 11 בוקר קסום במפרץ האלונג ובהמשך נסיעה להאנוי

נתעורר בבוקר קסום במפרץ האלונג, נשלים את הביקורים בלגונות היפיפיות ונצא בנסיעה להאנוי, בירת המדינה והמרכז האדמיניסטרטיבי, פוליטי של וייטנאם. זוהי עיר גדולה יחסית בעלת אווירה פסטורלית בחלקים גדולים הודות לשטחים הירוקים ולמספר האגמים המנקדים אותה. עם הגיענו להאנוי נבקר במקדש הספרות, האוניברסיטה הראשונה של וייטנאם ונראה את הרובע הצרפתי המפורסם של העיר. בהמשך ניסע למלוננו למנוחה והתארגנות. לינה בהאנוי.

יום 12 האנוי - סיורים בעיר

נבקר בקומפלקס ההנהגה של האנוי, בירת וייטנאם: מאוזוליאום הו צ’י מין, הארמון הנשיאותי, בית הו צ’י מין ופגודת העמוד האחד. נמשיך ונסייר ברובע העתיק של העיר, רכובים על ריקשות אופניים מסורתיות, אשר יקחו אותנו למסע בין השווקים, הצבעים, והריחות המקומיים. נותיר זמן פנוי לקניות בסמטאות הרובע העתיק. עוד נראה את בניין האופרה ואת אגם החרב ונהנה ממופע בובות המים היחודי. לינה בהאנוי. 

יום 13 האנוי - סאפה

נצא בנסיעה בכביש החדיש לצפון המדינה לאזור טראסות האורז של סאפא. נחלוף על פני עיר המחוז לאו קאי ונטפס בדרך הפתלתלה, בה נעצור לתצפיות נוף עד הגיענו לסאפה. לינה בסאפה.

יום 14 סאפה – טרסות האורז, שבטי ההרים והשוק המקומי

עם בוקר נתעורר לנוף הקסום של האזור. נחזה בנופים נפלאים, שדות אורז, נופי אבן גיר מרהיבים ומצוקים מרשימים.  נצא להליכה למקום מושבם של מספר שבטים. נראה את בית הספר המקומי והכנסייה, נלמד על שילוב המיעוטים האתניים בחברה הווייטנאמית. נבקר בשוק מקומי, בו תינתן לנו הזדמנות אמיתית לראות מקרוב את אורח החיים וההתנהלות של השבטים. בשווקים הססגוניים מוכרים בני השבטים את מרכולתם, החל ממצרכי מזון וירקות וכלה במלאכות יד ואומנויות מסורתיות ומקומיות. נעלה ברכבל (בכפוף לתנאי מזג האוויר) למרומי ההר הגבוה בווייטנאם, פאנסיפאן, שגובהו מגיע ל 3,140 מ’. לינה בסאפה.   

יום 15 סאפה – האנוי – טיסה להונג קונג ומשם לתל אביב

עם בוקר נעזוב את האזור הקסום של סאפה ונצא בנסיעה לשדה התעופה שליד האנוי ממנו נמריא להונג קונג ומשם ישירות ארצה, מלאי סיפוק וחוויות.

יום 16 הגעה לתל אביב

מלאי חוויות ננחת בתל אביב.

הטיול מעניין אתכם?הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב הונג קונג 12:05 שעות
הונג קונג תל אביב 11:55 שעות

מפרץ האלונג - ויטנאם

סאפה - ויטנאם

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
VC03 ינואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
VC04 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
VC05 מרץ 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות בחברת קתאי פסיפיק בנתיב: תל אביב - הונג קונג , הונג קונג - תל אביב.
  • טיסות פנימיות על פי המסלול.
  • לינה במלונות מדרגה ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • לילה בספינה במפרץ האלונג על בסיס פנסיון מלא.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד 'רשימת כל הטיולים'. למעבר לרשימה לחצו כאן

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • דרושה אשרת כניסה לווייטנאם (אינה כלולה במחיר ויש להזמינה בארץ לפני הנסיעה). נשמח לטפל עבורכם בהליך הוצאת הויזה, לפרטים נוספים ועלויות לחצו כאן.

  • דרושה אשרת כניסה לקמבודיה (אינה כלולה במחיר ומשולמת במקום).

  • לתשומת ליבכם מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30-45 דקות ברצף. בחלק מהאתרים קיימת בעיית נגישות. בחלק מהמקומות שנלך בהם הדרכים הן דרכי עפר או מרוצפות אבן ואינן סלולות. לעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון. ויטנאם הינה מדינה טרופית לחה, פעמים רבות יורד גשם והדרכים חלקלקות.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 60 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 75% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • ביקור במקדשי אנגקור הנחשבים אחד משבעת פלאי עולם
  • ביקור במוזיאון המלחמה בסייגון
  • שייט במפרץ האלונג הנחשב לאחד מפלאי הטבע בעולם
  • ביקור במערכת המחילות של הווייטקונג, מחילות קוצ’י
  • ביקור במאוזוליאום של הו צ'י מין
  • ביקור בעיירה סאפה - אחד המקומות המרתקים היפים והמעניינים ביותר בויאטנם
  • ביקור בעיר העתיקה של הוי אן, שהוכרזה כאתר מורשת עולמי של אונסק”ו
  • ביקור בגבעות באנה – מאתרי הנוף היפים של המדינה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  האנוי הו צ’י מין סאפה
נובמבר 24° 31° 17°
דצמבר 21° 31° 15°  
ינואר 19° 32° 13°  
פברואר  19°  33°  14°    
מרץ  23°  34°  18°      

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה – נופים, שבטים, היסטוריה ומקדשים   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

16 ימים • כולל טראסות האורז של סאפה
לוגו של וואטסאפ