הפלגה מחיפה עם רויאל קריביאן יציאה בתאריך 13.9.21

יום 1 חיפה – עלייה לאוניה
ניפגש בנמל חיפה לקראת הצהריים ונעלה על אניית הפאר החדישה Odyssey of the Seas של חברת   רויאל קריביאן (Royal Caribbean) בה נבלה במהלך חופשתנו ונתחיל הפלגה לקפריסין. בערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 2 לימסול (קפריסין) – הרי הטרודוס – כיכר הטרודוס – מנזר קיקוס – אומדוס
הבוקר נעגון בלימסול שבדרום קפריסין. נצא בנסיעה ונעלה למרומיי הרי הטרודוס. תחנתנו הראשונה תהיה כיכר הטרודוס הססגונית השוכנת בלב הרי הטרודוס ונשקיף על הר האולימפוס הקפריסאי. ניסע בדרך נופית בין עצי אורן שחור ונגיע למנזר קיקוס (Kykkos). נבקר במנזר החשוב והנודע ביותר בקפריסין בו למד הארכיבישוף מקריוס. לסיום ניסע ונבקר בכפר הציורי אומודוס המתמחה ביצור יין הקומנדריה. נסייר בכפר וביקב העתיק ומשם נחזור בנסיעה ללימסול. לינה באוניה.

יום 3 שייט – מפגש קבוצתי והרצאה
יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 4 רודוס (יוון)
היום נעגון ברודוס, אחד האיים הפופולאריים ביותר של יוון. רודוס היא שילוב של חדש וישן , עיר עתיקה עם שרידים ארכיאולוגיים ומנגד אתר נופש עם חופי ים ומסעדות. נסייר בעיר העתיקה המוקפת חומות, נעבור ברחוב האבירים המשוחזר נראה את ארמון ראש המסדר ונקנח ברחוב אורפאוס רחוב שלאורכו פזורות חנויות בתי קפה ומסעדות. לינה באוניה.

יום 5 סנטוריני (יוון)
הבוקר נעגון בסנטוריני. איי סנטוריני הם חלק מארכיפלג האיים הקיקלאדים (ציקלאדים) ומקיפים לגונה שהיא למעשה מכתש שבמרכזו שני איים געשיים קטנים. האי סנטוריני יושב במרכזה של קשת געשית שהיא למעשה אתר וולקני של הר געש שהתפרץ בעוצמה במאה ה16 לפנה”ס. לאי צורה של חצי סהר ומתאפיין בחופים שחורים וחופי ים כחולים וצלולים ויש בו גם אתר ארכיאולוגי הקושר את האי לתרבות המינואית העתיקה-מן החשובות בים האגאי. נטייל בעיר הבירה פירה מרכז הפעילות המסחרית והתרבותית של האי הבנויה על מצוק מרהיב ונהנה מסמטאותיה הציוריות. נמשיך לעבר גולת הכותרת של האי הכפר איה (OIA), כפר יווני טיפוסי בצפון האי. הבתים בלבן בוהק לצד כיפות הכנסיות הכחולות על רקע הים הכחול והשקיעות המרהיבות יותירו בנו ללא ספק רושם עז. נשוטט להנאתנו בין החנויות, בתי הקפה והטברנות. לינה באוניה.

יום 6 עגינה בפיראוס שליד אתונה – יוון – סיור בעיר
הבוקר נעגון בפיראוס ונצא לטיול באתונה, עם ההגעה נערוך סיור פנורמי בבירת הדמוקרטיה ההלניסטית ונראה את אתרי העיר המפורסמים: נבקר במוזיאון האקרופוליס המרשים, האגורה, כיכר סינטגמה ובה בית הפרלמנט, האנדרטה לחייל האלמוני, איצטדיון השיש בו נערכה האולימפיאדה הראשונה בעידן החדש וכן בנייני האוניברסיטה, האקדמיה למדעים והספריה הלאומית. לינה באוניה.

יום 7 שייט – מפגש קבוצתי והרצאה
יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 8 חיפה – סיום השייט
נשוב לעגון הבוקר בנמל חיפה. מלאי חוויות ניפרד מהאוניה לאחר ארוחת הבוקר.

 

 

 

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ