שייט בנהר הסיין RSN03 יציאה בתאריך 14.8.23

יום 1 תל אביב – פריז – עלייה לספינת הנהר

נמריא לפריז, העיר שנחשבת לרומנטית ביותר בעולם וננחת שם בשעות הצהריים. נצא לסיור פנורמי בעיר ונצפה על מגדל אייפל – סמל העיר ושדרות מארס. אחר הצהריים נגיע לנמל, שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הבאים. לינה בספינת הנהר.

יום 2 קונפלנס – טירת אובר – רואן

נעגון בקונפלנס (Conflans) ונצא לטייל בכפר השלו והקסום אובר סיר וואז (Auvers Sur Oise ) שהתפרסם בזכות הצייר המפורסם וינסנט ואן גוך ואחיו תיאו שגרו שם לפני מותם, כמו גם ציירים רבים אחרים בני המאות ה-18 וה-19. נסייר בעקבות ואן גוך וכן נצא למסע מולטימדיה בטירת אובר, (Château d’Auvers) המסע מעניק הצצה אל חייהם של האמנים הגדולים, שהשאירו את חותמם על פני ההיסטוריה העולמית כגון: דוביני, פיסארו, סזאן, מונה וואן גוך. בשעות אחר הצהריים נמשיך בשייט לכיוון רואן. לינה בספינת הנהר.

יום 3 רואן

בשעות הבוקר המוקדמות נגיע אל רואן (Rouen) בירת חבל נורמנדי העילי. עיר משגשגת מתקופת ימי הביניים, בעלת עבר עשיר וסוער המכונה “עיר מאה הצריחים”. נצא לסיור בעיר ההיסטורית, המאופיינת בכנסיות גותיות, אחוזות מפוארות, בתים משוחזרים הבנויים עץ מלא וגנים ציבוריים מטופחים. נתרשם משעון האורלוגין העתיק, נראה את הקתדרלה המרשימה, שהיוותה מקור השראה לצייר קלוד מונה וכן נראה את הכנסייה המודרנית לזכרה של ז’אן ד’ארק. בשעות הערב נפליג לכיוון לה הבר’ה, אליה נגיע בשעות הלילה המאוחרות. לינה בספינת הנהר.

יום 4 לה הבר’ה – אטרטה – הונפלר

הבוקר נצא לטיול קסום במשעולי הצוקים של אטרטה. אלו הם הצוקים המפורסמים ביותר בצרפת, קירות גיר לבנים ענקיים המשתלבים באופן מושלם עם האוקיינוס האטלנטי שאותם הנציח קלוד מונה בציוריו. יש אומרים שזה המקום היפה ביותר בצרפת, להוציא את פריז. אחר הצהריים נחצה את גשר נורמנדי המפואר ונגיע לעיירת הנמל המקסימה הונפלר. היא שוכנת בצד הדרומי של שפך הסיין לאוקיינוס והיוותה מעוז והשראה לציירים האימפרסיוניסטים. עד היום היא משמשת כמוקד משיכה מאוד מבוקש ולא בכדי. נטייל ברחובותיה הצרים של הונפלר, נראה את כנסיית העץ ומגדל הפעמונים הייחודים למקום. נתרשם ממגוון רחב של חפצי אמנות ייחודים המוצגים בגלריות וממעדנים מקומיים כמו סיידר, קלבדוס, קרמל וכו. לינה בספינת הנהר.

יום 5 לה הבר’ה – חופי נורמנדי – פנורמה 360 – מוזיאון הנחיתה – בית הקברות האמריקני

מנמל לה הבר’ה (Le Havre) נצא עם בוקר, דרך גשר נורמנדי החולף מעל שפך נהר הסיין לביקור בעיירה ארומאנש (Aromanches) – אזור הפלישה של צבאות בנות הברית ליבשת אירופה בשלהי מלחמת העולם השנייה. נצפה בפנורמה 360 אשר הינו אתר ייחודי בצרפת הגורם לצופה לצלול הישר ללב לבו של הקרב על נורמנדי דרך קטעי ארכיון שטרם התפרסמו המוקרנים על 9 מסכי .high definition בהמשך נבקר במוזיאון הנחיתה המוקדש ל’D-DAY’ ולאחר מכן נמשיך לביקור בחופי הנחיתה המפורסמים של כוחות הברית,נוכל להתרשם מהביצורים הגרמניים שהיו במקום. לסיום נבקר בבית הקברות האמריקני שבחוף אומהה. לקראת שעות הערב נפגוש את הספינה בקודובק אן קו ונמשיך בהפלגה במעלה הזרם בחזרה לכיוון פריז. לינה בספינת הנהר.

יום 6 לס אנדליס – וורנון-הגנים של ג’יברני

הבוקר נעגון בלס אנדליס וניסע לראות את הנוף המרשים הנשקף מאחד מפיתוליו הגדולים ביותר של נהר הסיין. נעלה לתצפית ומשם נמשיך ברגל אל מה שנותר מטירת שאטו גיילארד. טירה זו מימי הביניים נבנתה בפקודתו של מלך אנגליה ריצ’רד לב-הארי, יחד עם דוכס נורמנדי, והייתה בזמנו יצירת מופת צבאית וארכיטקטונית. נמשיך בנסיעה לכיוון וורנון (Vernon) לביקור מודרך בביתו של קלוד מונה ובגנים המרהיבים של ג’יברני (Giverny). לקראת הצהריים נפגוש את הספינה הממתינה לנו בוורנון (Vernon) בהמשך היום נפליג לכיוון פריז ונהנה מנופו של נהר הסיין. לינה בספינת הנהר.

יום 7 פריז

בבוקר נגיע לפריז ונצא לסיור באתרים הידועים של עיר האורות הרומנטית. נראה את מוזיאון הלובר הידוע, את מתחם לס אינבליד שם קבור נפוליון בונפרט ,את כנסיית נוטרדאם המרשימה, את שדרות השאנז אליזה הרחבות, את שער הניצחון המפורסם, את המדלן, בנין האופרה ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

ימים 8+9 פריז – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר נפרד מהספינה ונבלה את שעות הבוקר ברובעים יפים ומפורסמים של פריס. נבקר במארה, הרובע היהודי של פריס, נעבור ליד בניין העיריה המרשים שנמצא לא רחוק ממרכז פומפידו. אם הזמן יאפשר נסיים את הסיור ברובע הלטיני שעל הגדה השמאלית של נהר הסיין. משם ניסע לשדה התעופה של פריז ממנו נצא בטיסה חזרה לתל אביב אליה נגיע לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ